~ IKM uke 40 ~

Last edited:
Herrgud, er så utrolig trøtt. Vært trøtt siden tæ
DPO 12, den nederste testen er fra i dag. Ser dere også fortsatt strek ?

Ser strek og tydelig babystrek:love7

Disse dagene går så seint....! Kjenner jeg blir ordentlig skuffa om det ikke klaffer denne gangen. Pga jobb og reising har vi antakelig ikke mulighet for å prøve igjen før nærmere jul, kanskje ikke før over nyttår :banghead:

Nå slipper jeg og mannen jubelen ut :) dpo 12

Vedlegg

• C51659CC-5147-40F8-A8A1-C210EAF3ACA6.jpeg
    C51659CC-5147-40F8-A8A1-C210EAF3ACA6.jpeg
    34 KB · Visninger: 158
13 dpo, men fortsatt bare svake streker på drittestene fra eBay. Venter på nye i posten, så håper de kommer i morgen. Ingen tegn på TR fortsatt, og jeg er ganske sikker på når EL var pga. slim og smerter.. skjønner ingenting

Disse dagene går så seint....! Kjenner jeg blir ordentlig skuffa om det ikke klaffer denne gangen. Pga jobb og reising har vi antakelig ikke mulighet for å prøve igjen før nærmere jul, kanskje ikke før over nyttår :banghead:

Håper for deg og oss alle sammen at dette er mnd vår:wav

Skjønner ingenting jeg!
Tror faktisk det klaffet denne mnd, men ser ingening på strimmeltesten. Har symptomer som ømme pupper, litt murringer, så tok en digital bare for å se. Vet ikke hvor mye jeg kan tro på denne? :hilarious::joyful::joyful:

Vedlegg

• 83F985F2-78D7-4726-A740-19A13E2BA932.jpeg
    83F985F2-78D7-4726-A740-19A13E2BA932.jpeg
    27,6 KB · Visninger: 153
Skjønner ingenting jeg!
Tror faktisk det klaffet denne mnd, men ser ingening på strimmeltesten. Har symptomer som ømme pupper, litt murringer, så tok en digital bare for å se. Vet ikke hvor mye jeg kan tro på denne? :hilarious::joyful::joyful:

Gratulerer så mye:love7 Hvor mange dpo er du?

Så mange med positive tester nå. Gratulerer til dere!

Jeg tar en for laget, bare å sette meg på TR. Den har ikke kommet ennå, men tempen er på vei nedover og testene er negative. Vet ikke om jeg orker å si ifra når tanta faktisk har kommet fordi jeg er så oppgitt. Så bare sett meg over nå, du:hilarious:

Så mange med positive tester nå. Gratulerer til dere!

Jeg tar en for laget, bare å sette meg på TR. Den har ikke kommet ennå, men tempen er på vei nedover og testene er negative. Vet ikke om jeg orker å si ifra når tanta faktisk har kommet fordi jeg er så oppgitt. Så bare sett meg over nå, du:hilarious:

Åneei, håper ikke den dumme dritt-tante kommer heller:arghh::Heartred

Skjønner ingenting jeg!

Syns jeg ser en strek på testen jeg! Men er det RFSU? Min erfaring er kjempesvake streker på de, og har skjønt det som at mange andre har samme erfaring :)
Gratulerer!! :Heartred

Back
Topp