~ IKM uke 40 ~

Syns jeg ser en strek på testen jeg! Men er det RFSU? Min erfaring er kjempesvake streker på de, og har skjønt det som at mange andre har samme erfaring :)
Gratulerer!! :Heartred

ja er RFSU, ja mulig det er noe der. Eller det er vel sikkert noe der når digital slår ut :hilarious: bare jeg som ikke har noe streksyn sikkert haha.

tusen takk! :Heartpink

IKM i morgen, fortsatt negative tester og kjennes ut som mensen kan melde ankomst når som helst. :shifty:

Er usikker på om jeg hadde en streifer denne måneden eller om det bare var to dårlige tester. Håper egentlig det var en streifer, for gir meg litt håp etter ingen streker på 7 mnd. :(

Nå har jeg bare lyst til at mensen skal komme slik at jeg får motivasjon til å sette i gang med et nytt forsøk. Med ny syklus følger liksom nye muligheter :Heartblue:Heartblue

jaaa skal krysse fingerene for deg! :Heartpink
Men rart at digital slo ut, men ikke RFSU strimmel..

Ser en svak strek på strimmelen din også, bare ikke så tydelig strek ennå, men ser den:) Takk, søta:Heartpink

Kjempegøy med mange positive tester i dag!!:) Dere som vil settes på gravid må si ifra når dere vil jeg skal flytte dere! :)

Snart er det uka vår, jenter:smiley-bounce016

Tror jeg er 6 eller 7 dpo i dag, må følge kalenderen da jeg ikke fikk fanga eggløsning på test. Skikkelig trøtt og sliten i dag, men det kan være været også :p
Har bare ebay-tester, vurderer å kjøpe fra babyplan, men de kommer nok ikke i posten før eventuelt mensen melder sin ankomst :hilarious: Hater å vente..

Tror jeg er 6 eller 7 dpo i dag, må følge kalenderen da jeg ikke fikk fanga eggløsning på test. Skikkelig trøtt og sliten i dag, men det kan være været også :p
Har bare ebay-tester, vurderer å kjøpe fra babyplan, men de kommer nok ikke i posten før eventuelt mensen melder sin ankomst :hilarious: Hater å vente..

Billige-tester.no synes jeg leverer ganske kjapt! Vurderer å bestille nye selv, er så irritert på meg selv som bestilte stav i stedet for strimmel-test :shifty:

Billige-tester.no synes jeg leverer ganske kjapt! Vurderer å bestille nye selv, er så irritert på meg selv som bestilte stav i stedet for strimmel-test :shifty:

Hmm, jaa.
Her er ikm om 5 dager, så litt usikker på om jeg gidder bestille andre eller om jeg bare venter til neste periode eventuelt :hilarious:

Hmm, jaa.
Her er ikm om 5 dager, så litt usikker på om jeg gidder bestille andre eller om jeg bare venter til neste periode eventuelt :hilarious:

Nei, er litt slik jeg også tenker.. 7 dpo i dag, så det får bare være :cool: Satser på vi ikke blir nødt til å bestille flere i det hele tatt!:angelic:

Så glad for endelig å vere i dpo-land ☺️ Satser på å få legge inn aksjer idag og, for å vere på den sikre siden ❤️ lykke til med testing alle sammen ❤️

Vedlegg

• 11A63BD4-1B21-4915-9692-5B6A2E066068.png
    11A63BD4-1B21-4915-9692-5B6A2E066068.png
    35,7 KB · Visninger: 91
Jeg testa idag 8dpo, ser fortsatt antydning til strek. Jeg kjenner igjen mye på kroppen fra da jeg hadde en kjemisk, så nå håper jeg virkelig at det er noe der og at testene blir sterkere. Hvis ikke tror jeg fallhøyden er rimelig stor :sour: Jeg er ganske så sikker på at noe skjer i kroppen min denne gangen! Og det buuuuurde stemme :eek:

89D21E58-579A-4069-A782-CEEDA5004411.jpeg
Syns strekene på dagens to tester er bittelitt sterkere enn de har vært tidligere? Fortsatt tynne streker og det er jo tørkede tester, og helt håpløse med streker uansett fra eBay men plutselig kom trua tilbake. 13dpo og ingen tegn til TR enda bortsett fra litt vonde pupper

Hei, slenger meg på her, men vet ikke helt om jeg er i rett gruppe! Tok en test (altfor tidlig) i dag. Såvidt to streker leeenge etter utgått tid. Man kan vel neppe stole på sånt eller hva tror dere? 7 dager til mens.

Vedlegg

• C1163659-BA30-412B-8813-8B289FE9E155.jpeg
    C1163659-BA30-412B-8813-8B289FE9E155.jpeg
    9,8 KB · Visninger: 132
Ser ut som babystreker det der ❤️
Skulle så virkelig ønske det! Men tørr ikke stole på de fordi jeg har sett så mange streker på disse testene siste dagene, og mange dårlige erfaringer fra andre også med helt tydelige falske streker
Så må teste med en annen type i morgen før jeg håper på noe som helst

Jeg testa idag 8dpo, ser fortsatt antydning til strek. Jeg kjenner igjen mye på kroppen fra da jeg hadde en kjemisk, så nå håper jeg virkelig at det er noe der og at testene blir sterkere. Hvis ikke tror jeg fallhøyden er rimelig stor :sour: Jeg er ganske så sikker på at noe skjer i kroppen min denne gangen! Og det buuuuurde stemme :eek:

Håper for deg:Heartred Spennende du ser strek da, det kommer jo ikke uten hCG:rolleyes:

Hei, slenger meg på her, men vet ikke helt om jeg er i rett gruppe! Tok en test (altfor tidlig) i dag. Såvidt to streker leeenge etter utgått tid. Man kan vel neppe stole på sånt eller hva tror dere? 7 dager til mens.

Ser ut som babystrek:rolleyes:

Back
Topp