MillenniA
Blir kjent med forumet
Håper for degSpennende du ser strek da, det kommer jo ikke uten hCG
![]()
Takk, nesten litt for spennende det her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for degSpennende du ser strek da, det kommer jo ikke uten hCG
![]()
TakkHåper for degSpennende du ser strek da, det kommer jo ikke uten hCG
![]()

menmen, har gjort dette noen ganger nå at jeg vet jeg blir lei meg uansett om det ikke går, så da får jeg heller bare nyte å se en tiny strek en stund iallefall Samme farge som teststrek nå, men strekene er tynnere... og har googlet utrolig mye negativt om disse. IKM i morgen, så da blir det digital i morgen tidligEr strekene dine rosa?![]()
Samme farge som teststrek nå, men strekene er tynnere... og har googlet utrolig mye negativt om disse. IKM i morgen, så da blir det digital i morgen tidlig
Man blir litt sprø av det herSamme som meg nå da![]()
Man blir litt sprø av det her

Hahaha, huff! Håpløst oppleggJeg hadde liksom skjønt det om de hadde vært grå. Men hva skjer med rosa skyggestrek?Haff
![]()
Men skimter vi noe her da, mon tro....?![]()

Jeg ser!! Hvor mange dpo er du? Masse lykke tilMen skimter vi noe her da, mon tro....?![]()

jeg ser to streker der! Så spennende![]()

Jeg ser!! Hvor mange dpo er du? Masse lykke til![]()
tusen takk!!Det skal vel ikke være mulig...? 7 dpo (positiv EL-test forrige lørdag).. ? Herlighet, denne testinga gjør meg gal! Tenkte å vente til onsdag i alle fall. Så fikk idioten meg for seg å teste på seint utvanna i går kveld. Bestemte meg for å vente til seinest mandag, for det er jo uansett litt styr å få positiv test lenge før IKM. Blir ei lang uke. Og hvem setter seg ned og tisser på pinne likevel? Jo, det er Bazinga McViljestyrkeløs![]()

Ganske sikker på at det er babystrek hos deg altså! Kanskje du hadde tidlig festingjeg er 8 dpo idag. Jeg tok en eBay test, dumme meg. Jeg vet jo at det er to streker der Uansett. Men veldig spent på i mårra nå
![]()

Her er det nok ikke vært eggløsning en gang... Slimhinnen ble målt til 6 mm på mandag, men vet ikke med eggløsning da det var på sykehuset og jeg spurte ikke. Men pga smerter osv skal jeg til gynekologen i morgen, så avventer med å fjerne meg fra listen. SÅ spent! Og håper ikke det er noe galt pga smertene... De fikk ikke sett eggstokken på venstre side der jeg har vondt ordentlig på mandag...
(Om det ikke viser seg at det allerede har klaffet Tusen takkHåper først og fremst at alt er i orden, og deretter at det klaffer for dere ved første anledning!(Om det ikke viser seg at det allerede har klaffet
)

Sånne har mine eBay tester vært også... rosa, men bare svake. Så tester med digital i morgen 14 dpoÅh.. tok en eBay test selvom jeg vet at det kommer Streker på dem uansett... spent på i mårra da jeg skal ta babyplansynes den ser rosa ut, er det noen som
Vet om skygge strekene på disse testene er rosa uansett?