~ IKM uke 40 ~

Håper for deg:Heartred Spennende du ser strek da, det kommer jo ikke uten hCG:rolleyes:
Takk :Heartred
Ja, jeg er faktisk overbevist denne gangen så fallhøyden blir stor :hilarious: menmen, har gjort dette noen ganger nå at jeg vet jeg blir lei meg uansett om det ikke går, så da får jeg heller bare nyte å se en tiny strek en stund iallefall ;) begynner du i morgen?

Åh.. tok en eBay test selvom jeg vet at det kommer Streker på dem uansett... spent på i mårra da jeg skal ta babyplan:) synes den ser rosa ut, er det noen som
Vet om skygge strekene på disse testene er rosa uansett?

Vedlegg

• 303CB6C7-4212-4153-BBCD-42E38ED21D0A.jpeg
    303CB6C7-4212-4153-BBCD-42E38ED21D0A.jpeg
    18,5 KB · Visninger: 125
  • 7023D619-25CD-488E-BC13-B87DB542C268.jpeg
    7023D619-25CD-488E-BC13-B87DB542C268.jpeg
    16,3 KB · Visninger: 121
7 dpo, og tiden går saaaakte! Har hatt utrolig ømme bryster i 3-4 dager nå, er så såre at jeg nesten ikke kan ha på bh! Begynte i dag tidlig å få sånn tak/murring i korsryggen(brennende fornemmelse). Skal ikke ha mensen før 4 oktober heller, så det var tidlig å begynne å kjenne på det nå?!

Men skimter vi noe her da, mon tro....?:nailbiting:

Vedlegg

• 7C417428-1076-400C-82C3-E22E923BD82A.jpeg
    7C417428-1076-400C-82C3-E22E923BD82A.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 142
jeg ser to streker der! Så spennende :nailbiting::)

Det skal vel ikke være mulig...? 7 dpo (positiv EL-test forrige lørdag).. ? Herlighet, denne testinga gjør meg gal! Tenkte å vente til onsdag i alle fall. Så fikk idioten meg for seg å teste på seint utvanna i går kveld. Bestemte meg for å vente til seinest mandag, for det er jo uansett litt styr å få positiv test lenge før IKM. Blir ei lang uke. Og hvem setter seg ned og tisser på pinne i kveld likevel? Jo, det er Bazinga McViljestyrkeløs:banghead::banghead::banghead:

Det skal vel ikke være mulig...? 7 dpo (positiv EL-test forrige lørdag).. ? Herlighet, denne testinga gjør meg gal! Tenkte å vente til onsdag i alle fall. Så fikk idioten meg for seg å teste på seint utvanna i går kveld. Bestemte meg for å vente til seinest mandag, for det er jo uansett litt styr å få positiv test lenge før IKM. Blir ei lang uke. Og hvem setter seg ned og tisser på pinne likevel? Jo, det er Bazinga McViljestyrkeløs:banghead::banghead::banghead:

Ganske sikker på at det er babystrek hos deg altså! Kanskje du hadde tidlig festing:) jeg er 8 dpo idag. Jeg tok en eBay test, dumme meg. Jeg vet jo at det er to streker der Uansett. Men veldig spent på i mårra nå:nailbiting:

Ganske sikker på at det er babystrek hos deg altså! Kanskje du hadde tidlig festing:) jeg er 8 dpo idag. Jeg tok en eBay test, dumme meg. Jeg vet jo at det er to streker der Uansett. Men veldig spent på i mårra nå:nailbiting:

Kanskje...! Hadde veldig med murringer mellom skambein og korsrygg 3-5 dager etter EL.. såpass at jeg lurte på om det var ny EL på gang... Åjåjåjåj, blir spennende dager for oss begge nå da :nailbiting:

Her er det nok ikke vært eggløsning en gang... Slimhinnen ble målt til 6 mm på mandag, men vet ikke med eggløsning da det var på sykehuset og jeg spurte ikke. Men pga smerter osv skal jeg til gynekologen i morgen, så avventer med å fjerne meg fra listen. SÅ spent! Og håper ikke det er noe galt pga smertene... De fikk ikke sett eggstokken på venstre side der jeg har vondt ordentlig på mandag...

Her er det nok ikke vært eggløsning en gang... Slimhinnen ble målt til 6 mm på mandag, men vet ikke med eggløsning da det var på sykehuset og jeg spurte ikke. Men pga smerter osv skal jeg til gynekologen i morgen, så avventer med å fjerne meg fra listen. SÅ spent! Og håper ikke det er noe galt pga smertene... De fikk ikke sett eggstokken på venstre side der jeg har vondt ordentlig på mandag...

Håper først og fremst at alt er i orden, og deretter at det klaffer for dere ved første anledning!:Heartred (Om det ikke viser seg at det allerede har klaffet ;) )

Åh.. tok en eBay test selvom jeg vet at det kommer Streker på dem uansett... spent på i mårra da jeg skal ta babyplan:) synes den ser rosa ut, er det noen som
Vet om skygge strekene på disse testene er rosa uansett?
Sånne har mine eBay tester vært også... rosa, men bare svake. Så tester med digital i morgen 14 dpo

Back
Topp