~ IKM uke 40 ~

Ja, det er heilt uutholdelig å vente så lenge ☺️ Men endelig kom dagen, så no blir det spennende. Tusen takk ❤️

Ja er nervepirrende å gå så lenge å vente på EL:nailbiting:

6 dpo, røk allerede på en testesmell..:rolleyes: 6 dpo, kveld, full i cola zero og siste dobesøk for en time siden. Skjønner ikke helt hva jeg hadde forventa...?:confused013

6 dpo, røk allerede på en testesmell..:rolleyes: 6 dpo, kveld, full i cola zero og siste dobesøk for en time siden. Skjønner ikke helt hva jeg hadde forventa...?:confused013

Kunne jo vært en liten skygge fordet om, vel?!:hilarious::joyful: Tester du i morgen tidlig også?

No blir berre dpo tiden lang ☺️ Spent på testene dine på mandag ❤️

Jaaah, ventetiden i dpoland blir ekstra lang, slik sett:oops: Bare å holde seg opptatt å prøve å ikke tenke på testing:rolleyes: lettere sagt enn gjort, men:laughing002

Ja, man kan jo aldri vite, vet du :hilarious: Nei nå tenker jeg å vente til mandag.. Da jeg var gravid sist, var testene alltid sterkest om ettermiddagen. Så spørs om jeg kanskje skal satse på mandag ettermiddag da....?

Fikk nesten lyst til å teste selv, men er først 6 dpo imorgen, så venter til tidligst mandag:rolleyes: Haha ja man kan aldri vite vettu:hilarious: Jeg får som regel sterkest på morgenurin, eller dagens andre urin, for da unngår jeg å drikke 1 time etter jeg har stått opp:joyful:

Fikk nesten lyst til å teste selv, men er først 6 dpo imorgen, så venter til tidligst mandag:rolleyes: Haha ja man kan aldri vite vettu:hilarious: Jeg får som regel sterkest på morgenurin, eller dagens andre urin, for da unngår jeg å drikke 1 time etter jeg har stått opp:joyful:

Fikk ikkje positiv før ettermiddag 10 dpo med forrige, så er vel egentlig tidlig å begynne mandag også. Men hvorfor ikke :wacky: Første ungen var ikke planlagt, så testet ikke før en stund etter ikm..

DPO 12, den nederste testen er fra i dag. Ser dere også fortsatt strek ?

Vedlegg

• 35C16B32-B9DF-49BA-8851-1FB9DAAD5DFD.jpeg
    35C16B32-B9DF-49BA-8851-1FB9DAAD5DFD.jpeg
    40,4 KB · Visninger: 156
Åh, da er det jo kanskje ekstra stort med positiv test!:Heartred Første forsøk?

Ja, kjennes veldig stort ut ❤️og klarer ikke helt å tro på det. Dette er 3.forsøket, men første gangen med positive tester. Vi har et barn fra før ogås med prøverør, men da fikk vi det til på første forsøk, så hadde nesten forventet at det skulle være like enkelt denne gangen

:smiley-bounce022:smiley-bounce022:smiley-bounce022 Noen andre som ser strek? :smiley-angelic001

Vedlegg

• 542E8103-E5BC-416F-9271-CEDA52C85683.jpeg
    542E8103-E5BC-416F-9271-CEDA52C85683.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 157
Back
Topp