IKM uke 40. 2019

20191008_212424.jpg
Definisjonen på blenda.
To dager over ikm.. hvor blir TR av da?
Kanskje jeg hadde forsinket el og at det derfor lar vente på seg..
 

Vedlegg

  • 20191008_212424.jpg
    20191008_212424.jpg
    11,8 KB · Visninger: 76
Ja den øverste var i kveld ja. Hun, jeg ser ikke strek, men jeg har ganske dårlig streksyn da

Synes jeg ser antydning der jeg har markert med pil, men kan være jeg har streker på hjernen også da og ser helt feil :rolleyes::laughing002 eller at lyset gjør det sånn. Den er jo litt mørkere
 

Vedlegg

  • 145988DF-936D-488C-915C-B23C4ED948D3.jpeg
    145988DF-936D-488C-915C-B23C4ED948D3.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 66
Synes jeg ser antydning der jeg har markert med pil, men kan være jeg har streker på hjernen også da og ser helt feil :rolleyes::laughing002 eller at lyset gjør det sånn. Den er jo litt mørkere

Haha :hilarious: jaja, vi får se om noen dager om tanta ikke dukker opp da, :hilarious: jeg har ikke så veldig tro på det selv men..
 
Joda, men syns det er greit å være realistisk også. Men altså, kunne ønske jeg enten fikk positiv test, eller at TR dukker opp asap. Er jo umulig å fortsette prøving når man går å venter sånn her :arghh::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Helt enig med deg og lurt å tenke som du gjør. Er 2 dager på overtid selv, så vil jo gjerne bare få en av delene - enten positiv test eller tr. Nå går man liksom bare og lurer :think005
 
Jeg ble ble kvalm på jobb i dag, men sikkert bare noe jeg innbiller meg
Man blir jo ikke klok på det her. Ingen mens, ørtogførti symptomer, men negative tester. Og ikke nok med det, ikm kom og gikk
 

Vedlegg

  • 20191008_232218.jpg
    20191008_232218.jpg
    16,8 KB · Visninger: 77
Synes jeg ser antydning der jeg har markert med pil, men kan være jeg har streker på hjernen også da og ser helt feil :rolleyes::laughing002 eller at lyset gjør det sånn. Den er jo litt mørkere
Så ikke at du også hadde gjort det der :hilarious:
Da må det jo være noe!
 
Ellers har jeg et usedvanlig dårlig streksyn... :smug: tar det ikke for god fisk.. men morsomt at to har kommentert det da :hilarious::hilarious:
Kan hende? Men men, svar får vi jo etterhvert:)
Når skal du teste neste gang?
 
Joda, men syns det er greit å være realistisk også. Men altså, kunne ønske jeg enten fikk positiv test, eller at TR dukker opp asap. Er jo umulig å fortsette prøving når man går å venter sånn her :arghh::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Er så enig. Sist pp kom tr 19 dager etter at jeg forventet den. Da ble jeg gal.
 
Back
Topp