IKM uke 40. 2019


Håper jeg klarer vente noen dager nå altså :D:hungover:
Hva med deg
Nei asså, nå er jeg blitt litt irritert på det her test greiene og dusteresultatene. Så nå er jeg i protest mot det frem til helga :hilarious: blir så oppgitt når det ikke er noe tr eller no prositiv test.
Så er kroppen og testene vrange så er jeg det også.
 
Har du stabile sykluser sånn ellers eller?
Har alltid hatt det. Men mistet i MA i juni. Fikk 33 dager syklus pp etter og så en på 49 dager. Nå var den på 30 dager. Har hatt +- en dag eller to i avvik på det meste.
 
Tror nok jeg kan settes på tr. Kom litt friskt blod på papiret nå når jeg våknet, så da får man ha bedre lykke neste PP :happy:
 
Her har foreløpig ingen ting skjedd. Tenker jeg tar en ny test i helga om ingen ting skjer, men har ikke trua.
Veldig fint at vi er flere «sene» her denne uka som kan holde hverandre med selskap
Jeg har alltid hatt regelmessige sykluser, aldri mer enn 30 dager, vanligvis 28-29. Nå er jeg på dag 32...
 
Her har foreløpig ingen ting skjedd. Tenker jeg tar en ny test i helga om ingen ting skjer, men har ikke trua.
Veldig fint at vi er flere «sene» her denne uka som kan holde hverandre med selskap
Jeg har alltid hatt regelmessige sykluser, aldri mer enn 30 dager, vanligvis 28-29. Nå er jeg på dag 32...

Jeg har 26 dager, kanskje 27, og er på dag 30 nå...
Godt vi har hverandre =)
 
Tror nok jeg kan settes på tr. Kom litt friskt blod på papiret nå når jeg våknet, så da får man ha bedre lykke neste PP :happy:
Er nesten så jeg skulle ønske det skjedde her og. Da får man ihvertfall et svar.
Men du, lykke til i neste pp<3
 
Har uvanlig lang syklus denne gangen jeg også. Er 3 dager over IKM...på dag 37. Har ikke tatt test enda i tilfelle TR kommer i kveld eller i morgen tidlig(pleier å få den om morgenen):wtf:
 
Har uvanlig lang syklus denne gangen jeg også. Er 3 dager over IKM...på dag 37. Har ikke tatt test enda i tilfelle TR kommer i kveld eller i morgen tidlig(pleier å få den om morgenen):wtf:
Er det fullmåne eller noe her el? Er jo sjukt at sååå mange venter på tanta. Ihvertfall vi som har testa og det er bare negativt.
Kjennes det ut som at tr kommer eller?
 
Her kom dessverre TR i dag... :banghead: Men like greit når eg ikkje er gravid... Me hoppar rett på eit nytt inseminasjonsforsøk og funkar ikkje det heller, har me bestemt oss for IVF (etter ein pause pga jobbtur for meg). Lykke til til dei som fortsatt ventar! Og satsar på at gullegget kjem neste PP for oss alle!! :joyful:
 
Er nesten så jeg skulle ønske det skjedde her og. Da får man ihvertfall et svar.
Men du, lykke til i neste pp<3

Takk for det! Følger spent med på dere andre. Lange sykluser på alle nå :laughing002
 
Er jo helt sprøtt. Hvorfor skulle det plutselig bli så køddete nå liksom?
Men asså, jeg er drittlei av å ha mensen ca annenhver uke så jeg må innrømme at jeg nyter det litt. Selv om jeg ønsker et svar på hva som skjer.
 
Er jo helt sprøtt. Hvorfor skulle det plutselig bli så køddete nå liksom?
Men asså, jeg er drittlei av å ha mensen ca annenhver uke så jeg må innrømme at jeg nyter det litt. Selv om jeg ønsker et svar på hva som skjer.


Men altså, så mange av oss det gjelder.. det er jo litt sykt egentlig.
 
Herregud, ble så akutt kvalm og svimmel at jeg måtte løpe å spise...
Men det er sikkert bare innbilning. Utrolig fascinerende hvordan kroppen får deg til å tro du er gravid, uten at man er det... mest sannsynlig er jeg jo ikke det :hilarious::hilarious:
 
Herregud, ble så akutt kvalm og svimmel at jeg måtte løpe å spise...
Men det er sikkert bare innbilning. Utrolig fascinerende hvordan kroppen får deg til å tro du er gravid, uten at man er det... mest sannsynlig er jeg jo ikke det :hilarious::hilarious:
Men hvem vet:hilarious:
Tørr ikke tro det er noe mer enn forsinka tr ass... Men er det ikke noe resultat innen mandag så ringer jeg legen og tar blodprøve. Er hvertfall det jeg har tenkt er lurt.
 
Back
Topp