IKM uke 40. 2019

Samma her... Men jeg har en test da.
Er lurt å vente sant? Var jo så blenda igår....
Men har lyst da.... Æææh! What to do what to do?
Jeg sitter og holder meg for å tisse for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre:hilarious: ikke digg.

Hcg dobler seg jo annenhver dag, så tror jeg ville ventet til i morgen i hvertfall. =) jeg har jo ikke engang test i huset, så jeg må vente :hilarious::hilarious:
 
Hcg dobler seg jo annenhver dag, så tror jeg ville ventet til i morgen i hvertfall. =) jeg har jo ikke engang test i huset, så jeg må vente :hilarious::hilarious:
Nja... Er jo sant det. Åååååh..... Men jeg tror jeg må. Igår var det kveldsurin. Nå er det oppsamla ræl fra i hele natt. Føkk it. Må gjøre det!
 
Lykke til da =) og hold meg oppdatert =)
Ok, da er det gjort. Og jeg ble usikker ass. Tidenes tregeste test før den var ferdig oppsugd. Du vet, når den liksom blir bløt og trekker seg over feltet for å få frem teststrek og kontrollstrek.
Første bildet er etter seks syv min, andre er etter ca 15-18 min og siste er åpnet etter kanskje 20 min.
Brukte sånn negativ photoeffekt på ælle og ser noe. Så jeg vet ikke siden det er så nærme blenda. Men NÅ blir det ikke no testing før ut i uka en gang. Med mindre tr kommer.
 

Vedlegg

  • 20191007_071135.jpg
    20191007_071135.jpg
    21,6 KB · Visninger: 61
  • 20191007_073626.jpg
    20191007_073626.jpg
    13 KB · Visninger: 63
  • 20191007_074217.jpg
    20191007_074217.jpg
    10,7 KB · Visninger: 64
Ok, da er det gjort. Og jeg ble usikker ass. Tidenes tregeste test før den var ferdig oppsugd. Du vet, når den liksom blir bløt og trekker seg over feltet for å få frem teststrek og kontrollstrek.
Første bildet er etter seks syv min, andre er etter ca 15-18 min og siste er åpnet etter kanskje 20 min.
Brukte sånn negativ photoeffekt på ælle og ser noe. Så jeg vet ikke siden det er så nærme blenda. Men NÅ blir det ikke no testing før ut i uka en gang. Med mindre tr kommer.

Nettopp derfor tør jeg ikke teste :hungover:
 
Ok, da er det gjort. Og jeg ble usikker ass. Tidenes tregeste test før den var ferdig oppsugd. Du vet, når den liksom blir bløt og trekker seg over feltet for å få frem teststrek og kontrollstrek.
Første bildet er etter seks syv min, andre er etter ca 15-18 min og siste er åpnet etter kanskje 20 min.
Brukte sånn negativ photoeffekt på ælle og ser noe. Så jeg vet ikke siden det er så nærme blenda. Men NÅ blir det ikke no testing før ut i uka en gang. Med mindre tr kommer.


Men håper for deg at tanta ikke dukker opp og at du får positiv test om noen dager <3
 
12 eller 13 DPO (forventet mens i går eller i dag i følge Flo) men kan vel regne med at tr ikke kommer før i morgen eller onsdag siden EL var noen dager forsinket
 
Ok, da er det gjort. Og jeg ble usikker ass. Tidenes tregeste test før den var ferdig oppsugd. Du vet, når den liksom blir bløt og trekker seg over feltet for å få frem teststrek og kontrollstrek.
Første bildet er etter seks syv min, andre er etter ca 15-18 min og siste er åpnet etter kanskje 20 min.
Brukte sånn negativ photoeffekt på ælle og ser noe. Så jeg vet ikke siden det er så nærme blenda. Men NÅ blir det ikke no testing før ut i uka en gang. Med mindre tr kommer.

Synes jeg kan skimte noe på den øverste? o_O Prøve en annen test kanskje? Disse er vel litt kjent for sine skygger og ikke helt pålitelige svar :/
 
Synes jeg kan skimte noe på den øverste? o_O Prøve en annen test kanskje? Disse er vel litt kjent for sine skygger og ikke helt pålitelige svar :/
Ja, de er jo det. Var det eneste de hadde igår.
Skal teste utover uka om ikke tr dukker opp :)
 
Foreløpig ingen antydning til mens i dag. Har murringer i mage og korsrygg, helt vanlig før mensen. Krysser fingrene for at den ikke kommer:smiley-angelic001
 
Ser tilbake på notater fra jeg var gravid tidligere og da testet jeg også blendahvitt 11 DPO og positivt først 15DPO. Når jeg testet i går var jeg jo 12 DPO, så da er det jo fortsatt håp. Ingen tr her heller foreløpig, men føler ingen gravidsymptom da. Om ikke mensen kommer tar jeg ny test fredag morgen. Da er jeg hjemme fra ferie
 
Fortsatt ikke no tr her. Murrer, men aldri hatt murringer før en periode etter fødsel. Spennende!
Symptomer som er markant forskjellig fra andre sykluser er at jeg er veldig trøtt om dagen.
Og trykk i livmor området, litt oppblåst, litt trykk.
Hadde et snev av ømme pupper, men det er nesten ikke noe å snakke om lenger.
 
Last edited:
Fortsatt ikke no tr her. Murrer, men aldri hatt murringer før en periode etter fødsel. Spennende!
Symptomer som er markant forskjellig fra andre sykluser er at jeg er veldig trøtt om dagen.
Og trykk i livmor området, litt oppblåst, litt trykk.
Hadde et snev av ømme pupper, men det er nesten ikke noe å snakke om lenger.


Spennende =) har du tatt test? =)
 
Fortsatt ikke no tr her. Murrer, men aldri hatt murringer før en periode etter fødsel. Spennende!
Symptomer som er markant forskjellig fra andre sykluser er at jeg er veldig trøtt om dagen.
Og trykk i livmor området, litt oppblåst, litt trykk.
Hadde et snev av ømme pupper, men det er nesten ikke noe å snakke om lenger.
Spennende :) Hvilken dag hadde du IKM? Fant deg ikke i lista på første siden...
Jeg hadde IKM i går/i dag, men fortsatt ikke TR her heller. Mon tro om det blir en test i kveld? Kan man teste på kvelden tro eller vente til i morgen?
 
Spennende :) Hvilken dag hadde du IKM? Fant deg ikke i lista på første siden...
Jeg hadde IKM i går/i dag, men fortsatt ikke TR her heller. Mon tro om det blir en test i kveld? Kan man teste på kvelden tro eller vente til i morgen?

Skal vel i teorien kunne teste når som helst på dagen etter ikm =)
 
Spennende :) Hvilken dag hadde du IKM? Fant deg ikke i lista på første siden...
Jeg hadde IKM i går/i dag, men fortsatt ikke TR her heller. Mon tro om det blir en test i kveld? Kan man teste på kvelden tro eller vente til i morgen?
Vent til morgen urinen. Det er så mye enklere å forholde seg til de testene enn utvanna urin :)
Hadde ikm igår. Og jeg har ikke lange sykluser. Så nyter å ikke ha no møkkamens enn så lenge. =D
 
Vent til morgen urinen. Det er så mye enklere å forholde seg til de testene enn utvanna urin :)
Hadde ikm igår. Og jeg har ikke lange sykluser. Så nyter å ikke ha no møkkamens enn så lenge. =D
Du snakker som at du har erfaring altså?:)
Hehe, jeg nyter ikke. Vil finne ut!:bookworm:
 
Back
Topp