*IKM uke 4* 2020

Noen som har en god følelse denne pp-en?:)

God og god... mye bedre enn forrige periode. Da var kroppen helt ute og kjøre med svingete temperaturer og veldig lite til ingen el-slim. Denne gangen oppførte den seg hvertfall normalt! Hvis el var da jeg tror har vi godt med aksjer inne. Men selv med alt det på plass har man jo bare rundt 20 % sjanse.
Rett etter el fikk samboeren feber og ble syk, så jeg har i hvert fall ikke mye håp for neste pp:dead:

Hva med deg?:happy:

nja.. vi har i alle fall gjort alle triksa i boka. Krysser fingra..!!

har delt en flaske vin med mannen i kveld, i tilfelle dette blir siste på lang tid :hilarious:

Lever dere andre som før, eller dropper dere alkoholen helt?

Last edited:

har delt en flaske vin med mannen i kveld, i tilfelle dette blir siste på lang tid :hilarious:

Var på fest med jobben i går, og droppet alkohol for sikkerhets skyld. Ville ikke risikere å gå rundt å gruble på om det var grunnen hvis spira ikke satt. Men hvis prøvinga drar ut over lengre tid enn dette kommer jeg nok ikke til å være like steng. Man må jo leve også! :happy:

Nå er jeg ikke hard på flaska vanligvis, men holder ikke igjen før IKM. Tar så lang tid før ungen faktisk får næring fra mora. Men tenker igjennom andre ting som kan påvirke, som medisiner. Og så prøver jeg å få nok søvn. Det er uansett bra for meg. :dance008

Tja, egentlig ikke. Ble lagt inn altfor lite aksjer, men de som ble lagt inn var nok på riktige tidspunkter :) Sjekket historikk clue-appen, og i følge aksjelegging og eggløsning gjorde vi alt riktig i oktober-syklusen. Så nå føler jeg at siden det ikke gikk den måneden vil det aldri kunne gå :p

Spennende! Jeg tenker da el i natt eller i morgen, og 1 dpo på mandag :) Er selv 1 dpo i morgen (eller kanskje i dag, men teller fra i morgen) - blir spennende dager fremover! Jeg går for ananas og babyklister ;)

Ok, takk for svar:) Kjente på tappen i gårkveld, men den var ikke særlig myk og litt åpen bare :pompus: Ananas her og ;)

Nå er jeg ikke hard på flaska vanligvis, men holder ikke igjen før IKM. Tar så lang tid før ungen faktisk får næring fra mora. Men tenker igjennom andre ting som kan påvirke, som medisiner. Og så prøver jeg å få nok søvn. Det er uansett bra for meg. :dance008

Ja, må leve litt og. Holder meg unna Ibux og andre medisiner selv.. tar vitaminene mine, og nyter salami mens jeg kan :D
Hadde vært skikkelig fint med oktoberbaby :rolleyes: ..

Nja... følte vi traff på el, men er så redd for å bli skuffet så holder litt igjen på håpet :bored:

Du da?

Her traff vi også godt på EL, men det har vi jo gjort gangene før også, uten at at blir baby av det, så har ikke en god følelse egentlig:p Men tenker som så at vi har gjort det vi kan, og mer enn det rår vi ikke over:)

God og god... mye bedre enn forrige periode. Da var kroppen helt ute og kjøre med svingete temperaturer og veldig lite til ingen el-slim. Denne gangen oppførte den seg hvertfall normalt! Hvis el var da jeg tror har vi godt med aksjer inne. Men selv med alt det på plass har man jo bare rundt 20 % sjanse.
Rett etter el fikk samboeren feber og ble syk, så jeg har i hvert fall ikke mye håp for neste pp:dead:

Hva med deg?:happy:

Godt med en normal syklus da, det høyner ihvertfall sjansen godt tror jeg:D Nei, ikke særlig god følelse. Forrige pp hadde jeg veldig god følelse, uten at det ble baby av det, så kanskje det blir klaff denne gangen når jeg virkelig ikke har trua?:p

Når man har gjort det man kan for å få klaff, kan man liksom ikke gjøre noe annet enn å krysse fingrene:) Jeg lever som før inntil motsatt er bevist. Eneste jeg er forsiktig med er håndtering av medikamenter i jobbsammenheng:)

Nei :( Og nå tror jeg egentlig ikke jeg kommer til å ha en god følelse på flere pp'er, siden det ikke klaffet i desember. For i desember var vi som noen duracell-kaniner, la inn aksjer 20 ganger mellom 1. og 24. desember :hilarious::hilarious: Og likevel klaffet det ikke :rolleyes:

Men denne mnd ble litt annerledes også da. Joda, vi har lagt inn en del aksjer, men... Jeg måtte ta Vermox dagen før eggløsning fordi jeg fant mark hos minstemann :yuck: Så vi har hatt noen heftige vaskedager, har mistet tellingen på hvor mange maskiner på 95° jeg har vasket de siste dagene....
Så aksjeleggingen dabba veldig av for å si det sånn :facepalm:

68E6758E-63CC-4611-84D4-4C5C95EFAAB8.jpeg

Denne er fin å kikke på i DPO dagene :Heartred

Ja, jeg er gal !! Skulle IKKE teste tidlig denne gangen, ikke lete etter symptomer, ikke Google meg i hjel...

Gikk på en smell :wacky: Har ikke tidlig tester engang :woot:

Lover og ikke terrorisere dere med tyding, men vil dere ta en titt på denne et lite øyeblikk? :angelic: (7 dpo tror jeg).

Vedlegg

• 5690981F-01F4-4F41-ABB6-6DA9B549CBCA.jpeg
    5690981F-01F4-4F41-ABB6-6DA9B549CBCA.jpeg
    16 KB · Visninger: 168
  • A0FF3EF9-4C80-4464-B278-7B00BC8637CE.jpeg
    A0FF3EF9-4C80-4464-B278-7B00BC8637CE.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 174
Ja, jeg er gal !! Skulle IKKE teste tidlig denne gangen, ikke lete etter symptomer, ikke Google meg i hjel...

Lover og ikke terrorisere dere med tyding, men vil dere ta en titt på denne et lite øyeblikk? :angelic: (7 dpo tror jeg).
Ser en antydning til noe :)

Altså... jeg synes jeg skimter noe der!

synes også jeg ser noe her ja! Spesielt på bilde 2. Blir spennende å se dagene fremover :woot: ..og her er det bare å spamme i vei med tester altså:D

Herligheten dere, skjønne dere er :happy::happy:

Er midt i nattevaktsuke, så får ikke testet på konsentrert morgen-urin.. Men syns puppa er litt annerledes og føles støl nederst i magen. Spesielt når jeg hoster/nyser. Så tenkte at jaja en test kan ikke skade :angelic:
Vet det er fryktelig tidlig, men syns liksom jeg kunne skimte noe. Veldig klar over berømte skyggestreker...

Har ikke fått el så jeg kan fjernes fra gruppa.

Back
Topp