IKM uke 39

Ventetiden er grusomt kjedelig...

Hjemmekontoret er blitt sovekontoret:confused013
Håper det er fordi kroppen jobber hardt med cellevekst på det befruktede egget og klargjør for feste i livmoren hihi.. Er sannsynligvis bare 3dpo i dag.. Tenker test om 1 uke (herregud så lenge til...) men siden jeg fikk svak positiv 10dpo forrige gang forventer jeg det denne gangen også, hvis jeg er gravid❤️

Jeg må nok melde meg inn i ny ikm-gruppe - pga sen eggløsning! :)
Syklus er ikke stabil etter MA, så har først fått positiv i dag, 4 dager senere enn vanlig :)
Komme til å følge med dere litt fordi, og håper på mange positive tester her :Heartred

lykke til!:Heartred

Hjemmekontoret er blitt sovekontoret:confused013
Håper det er fordi kroppen jobber hardt med cellevekst på det befruktede egget og klargjør for feste i livmoren hihi.. Er sannsynligvis bare 3dpo i dag.. Tenker test om 1 uke (herregud så lenge til...) men siden jeg fikk svak positiv 10dpo forrige gang forventer jeg det denne gangen også, hvis jeg er gravid❤️
Spennende at vi ligger likt i dpo land:joyful:

Jeg skjønner INGENTING av syklusen min :hilarious::wacky:

Sist mens 22.8. I dag er da dag 26 i syklusen. EL-testen ble positiv søndag ettermiddag. Da tenker jeg at mens er forventet neste søndag. Tidligere sykluser har vært 5 uker siste halvåret.

Men jeg har så sinnsykt murringer nå (vurderer Paracet), og nå har jeg litt lys rosa utflod. Kommer tr nå? Er ikke det litt vel tidlig? Eller hadde jeg el tidligere selv om den testen var positiv nå søndag?
Jeg blir ikke klok! :hilarious::wideyed:

Sist mens 22.8. I dag er da dag 26 i syklusen. EL-testen ble positiv søndag ettermiddag. Da tenker jeg at mens er forventet neste søndag. Tidligere sykluser har vært 5 uker siste halvåret.

Men jeg har så sinnsykt murringer nå (vurderer Paracet), og nå har jeg litt lys rosa utflod. Kommer tr nå? Er ikke det litt vel tidlig? Eller hadde jeg el tidligere selv om den testen var positiv nå søndag?

Jeg har også mensmurringer som kommer og går. Begynte i gåro_O
Ikke for å legge noen demper på noe som helst, men sist syklus fikk jeg tr på dag 26:mad: Har veldig stabil syklus på 28-29 dager. Av og til er syklusene litt på bærtur. Men krysser fingrene for deg at det ikke er tr som er i anmarsj! Rart å få tr så tidlig etter EL...? o_O

Har du hatt slike murringer i de tidligere syklusene? Kan det være en spire som er på gang? Aner ikke om det er for tidlig å kjenne noe allerede nå hvis EL var på søndag da! Håper uansett ikke at det er TR❤️

Altså! Feber!? Er det noen som har opplevd det som et symptom? :angelic::smiley-ashamed008

Hmm.. hvor mye? Jeg blir alltid veldig varm når jeg nærmer meg ikm. Kan måle opp til 37,6. Vet om ei som ble skikkelig dårlig med magekramper og feber - hun var «bare» gravid:p

Jeg har også mensmurringer som kommer og går. Begynte i gåro_O
Ikke for å legge noen demper på noe som helst, men sist syklus fikk jeg tr på dag 26:mad: Har veldig stabil syklus på 28-29 dager. Av og til er syklusene litt på bærtur. Men krysser fingrene for deg at det ikke er tr som er i anmarsj! Rart å få tr så tidlig etter EL...? o_O
Ja, er ikke det litt rart? Har jo hatt sykluser på 35 dager i det siste (pluss/minus).
Håper murringene betyr spire hos deg!! :) Hvor mange dpo er du?

Kjente murringer bygge seg opp utover kvelden, og fikk større og større håp om en liten spire. Viste seg at jeg bare ble mer og mer sulten :woot: Sånn er det å lete etter alle slags symptomer, 3dpo :p Blir en lang uke nå fremover kjenner jeg, og da er jeg bare kommet til 10 dpo :oops:

Har du hatt slike murringer i de tidligere syklusene? Kan det være en spire som er på gang? Aner ikke om det er for tidlig å kjenne noe allerede nå hvis EL var på søndag da! Håper uansett ikke at det er TR❤️
Har ikke lagt merke til det de siste syklusene. Kan ikke huske å ha hatt så vondt som nå, men jeg har kanskje bare glemt det. Satser på at tr ikke kommer helt ennå hvertfall :eek::)

Back
Topp