Så bra med positiv! Lykke til videre!![]()
Takk!Godt den positive testen kom til sluttMasse lykke til!
Lykke til til dere også Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra med positiv! Lykke til videre!![]()
Takk!Godt den positive testen kom til sluttMasse lykke til!
Lykke til til dere også 
Jeg må nok melde meg inn i ny ikm-gruppe - pga sen eggløsning!
Syklus er ikke stabil etter MA, så har først fått positiv i dag, 4 dager senere enn vanlig
Komme til å følge med dere litt fordi, og håper på mange positive tester her![]()

Spennende at vi ligger likt i dpo landHjemmekontoret er blitt sovekontoret
Håper det er fordi kroppen jobber hardt med cellevekst på det befruktede egget og klargjør for feste i livmoren hihi.. Er sannsynligvis bare 3dpo i dag.. Tenker test om 1 uke (herregud så lenge til...) men siden jeg fikk svak positiv 10dpo forrige gang forventer jeg det denne gangen også, hvis jeg er gravid![]()

Takklykke til!![]()

Enig! Virker som «alle andre» er kommet så mye lengre enn oss. Når tenker du å teste?Spennende at vi ligger likt i dpo land![]()
Da jeg ble gravid i sommer, testet jeg veldig svakt positivt 9 dpo og veldig positivt 10 dpo. Så redd jeg ryker på en test allerede 8 dpo, som da vil si mandagEnig! Virker som «alle andre» er kommet så mye lengre enn oss. Når tenker du å teste?
Bare 4 dpo her. Klør i fingrene etter å testeEnig! Virker som «alle andre» er kommet så mye lengre enn oss. Når tenker du å teste?

4 dpo idag. Er det for tidlig å teste på lørdag/søndag?Så spent.

samme her. Jeg begynner i mårra![]()

Jeg har bare én tidlig test (CB) igjen fra forrige pp så jeg bør vel vente så lenge som mulig med å teste, har mange vanlige tester da, både make sure strimler og digitale...Jeg er tom for tester, så må vente til tidligst fredag uansett![]()

Jeg skjønner INGENTING av syklusen min
Sist mens 22.8. I dag er da dag 26 i syklusen. EL-testen ble positiv søndag ettermiddag. Da tenker jeg at mens er forventet neste søndag. Tidligere sykluser har vært 5 uker siste halvåret.
Men jeg har så sinnsykt murringer nå (vurderer Paracet), og nå har jeg litt lys rosa utflod. Kommer tr nå? Er ikke det litt vel tidlig? Eller hadde jeg el tidligere selv om den testen var positiv nå søndag?
Jeg blir ikke klok!![]()
Jeg skjønner INGENTING av syklusen min
Sist mens 22.8. I dag er da dag 26 i syklusen. EL-testen ble positiv søndag ettermiddag. Da tenker jeg at mens er forventet neste søndag. Tidligere sykluser har vært 5 uker siste halvåret.
Men jeg har så sinnsykt murringer nå (vurderer Paracet), og nå har jeg litt lys rosa utflod. Kommer tr nå? Er ikke det litt vel tidlig? Eller hadde jeg el tidligere selv om den testen var positiv nå søndag?
Jeg blir ikke klok!![]()
Altså! Feber!? Er det noen som har opplevd det som et symptom?![]()
Ja, er ikke det litt rart? Har jo hatt sykluser på 35 dager i det siste (pluss/minus).Jeg har også mensmurringer som kommer og går. Begynte i går
Ikke for å legge noen demper på noe som helst, men sist syklus fikk jeg tr på dag 26Har veldig stabil syklus på 28-29 dager. Av og til er syklusene litt på bærtur. Men krysser fingrene for deg at det ikke er tr som er i anmarsj! Rart å få tr så tidlig etter EL...?
![]()
Sånn er det å lete etter alle slags symptomer, 3dpo Har ikke lagt merke til det de siste syklusene. Kan ikke huske å ha hatt så vondt som nå, men jeg har kanskje bare glemt det. Satser på at tr ikke kommer helt ennå hvertfallHar du hatt slike murringer i de tidligere syklusene? Kan det være en spire som er på gang? Aner ikke om det er for tidlig å kjenne noe allerede nå hvis EL var på søndag da! Håper uansett ikke at det er TR![]()