Jeg ser! Spennende å se om den blir tydeligere i dagene som kommer!
takk for svar!
Jaa, håper virkelig. Er veeldig svimmel, og det husker jeg at jeg var sist den dagen jeg testet positivt. Men tør ikke håpe etter alle kjemiskeFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser! Spennende å se om den blir tydeligere i dagene som kommer!
Jaa, håper virkelig. Er veeldig svimmel, og det husker jeg at jeg var sist den dagen jeg testet positivt. Men tør ikke håpe etter alle kjemiskeHelt enig! Har samme testetrang hver eneste syklus, og nå er jeg i PP21soon! Verry soon! lenge før IKM det er helt sikkert Nesten som julaften jo

Oj oj, jeg ser noe! Tatt på morgenurin eller nå på kvelden?Sikkert bare skygge.Tror jeg er 8 dpo idag. Siden jeg har kort LH topp.
Dere ser den sikkert ikke en gang
Sikkert bare skygge.Tror jeg er 8 dpo idag. Siden jeg har kort LH topp.

tenker det er rart om det er mensen! Jeg bruker progresteron og får ikke mensen før jeg slutter på de. Mek jeg bruker cyclogest da. Tror det er festeblødning![]()
Ps! Jeg røyk på en smell.. Fertil.no selger makesure tidlig strimmel x 5 for 40kr pakken. Utløpsdato 10/2020. Bestilte liksågreit ti pakkerHvem tror jeg at jeg lurer liksom.....

Takk for tips ! Kjøpte meg et par pakker jeg også nå![]()
Har aldri prøvd makesure, men lest mye bra om de!Oj oj, jeg ser noe! Tatt på morgenurin eller nå på kvelden?
håååper den fortsatt er der i morgen!Fælt å le. Men hva er livet uten galgenhumor? Vi er på pp 11. Syns du er modig som fortsatt holder humøretHelt enig! Har samme testetrang hver eneste syklus, og nå er jeg i PP21![]()
Hm, interessant! Synes også det er rart mtp at peogesteron i hvert fall burde kanskej føre til lengre lutealfase og ikke spotting hellerVeldig spennende! Håperhåper
![]()
blir spennende å følge med degPs! Jeg røyk på en smell.. Fertil.no selger makesure tidlig strimmel x 5 for 40kr pakken. Utløpsdato 10/2020. Bestilte liksågreit ti pakkerHvem tror jeg at jeg lurer liksom.....

Jeg ser!!Sikkert bare skygge.Tror jeg er 8 dpo idag. Siden jeg har kort LH topp.
åh, krysser fingrene for at de stiger de neste dagene!!Jeg ser!!åh, krysser fingrene for at de stiger de neste dagene!!
skal oppdatere videre. Blir tungt om det er en ny kjemisk så prøver å ikke håpe for myeMan må kunne le litt, ellers blir dette uutholdeligFælt å le. Men hva er livet uten galgenhumor? Vi er på pp 11. Syns du er modig som fortsatt holder humøret![]()
tusen takk
Ser!!!! Krysser fingrene for babystrek!Sikkert bare skygge.Tror jeg er 8 dpo idag. Siden jeg har kort LH topp.
Blenda selvfølgelig! Ser for meg å teste med BP eller Makesure på torsdag, 9dpo