IKM uke 39

Sen EL og derav sååå lang ventetid til testingen kan begynne.. Kartla de testene jeg har hjemme og tror ikke jeg trenger å kjøpe flere selv om der på sett og vis føles bra å kjøpe inn for å være best forberedt..

Gikk mange tester da jeg ble gravid i juni, og husker jeg snakket med mannen om okei hvor mange positive tester skal man egentlig ta før man «tror» på resultatet? Trenger vel i teorien bare 1:hilarious:

Sikkert bare skygge. :sorry::hilarious:Tror jeg er 8 dpo idag. Siden jeg har kort LH topp.
Dere ser den sikkert ikke en gang
Oj oj, jeg ser noe! Tatt på morgenurin eller nå på kvelden?

Ps! Jeg røyk på en smell.. Fertil.no selger makesure tidlig strimmel x 5 for 40kr pakken. Utløpsdato 10/2020. Bestilte liksågreit ti pakker :rolleyes: Hvem tror jeg at jeg lurer liksom.....

tenker det er rart om det er mensen! Jeg bruker progresteron og får ikke mensen før jeg slutter på de. Mek jeg bruker cyclogest da. Tror det er festeblødning :happy:

Hm, interessant! Synes også det er rart mtp at peogesteron i hvert fall burde kanskej føre til lengre lutealfase og ikke spotting heller:rolleyes: Veldig spennende! Håperhåper:D:D

6-7 dpo og har såååå lyst å teste nå! Har ikke tidligtester, så det er jo overhodet ikke nødvendig å teste før 12 dpo :rolleyes:

7dpo, temp holder seg oppe og ingen mer spotting foreløpig. Masse murringer i går kveld, også i dag. Måtte bare ta en billigtest fra eBay for å stilne testetrangen i morges:hilarious: Blenda selvfølgelig! Ser for meg å teste med BP eller Makesure på torsdag, 9dpo:rolleyes:

Vedlegg

• B8DA1747-4F43-4C3F-A27F-9C430760CA18.jpeg
    B8DA1747-4F43-4C3F-A27F-9C430760CA18.jpeg
    32,6 KB · Visninger: 87
Back
Topp