Klarer jo aldri å vente til IKM uansett, så da er det vel like greit å begynne testingen 8dpo tenker jegNår begynner dere testingen?Er sykt testetøs selv, så jeg begynner tidlig som vanlig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer jo aldri å vente til IKM uansett, så da er det vel like greit å begynne testingen 8dpo tenker jegNår begynner dere testingen?Er sykt testetøs selv, så jeg begynner tidlig som vanlig
![]()
Når begynner dere testingen?Er sykt testetøs selv, så jeg begynner tidlig som vanlig
![]()
Jeg er SÅ enig. 3dpo her også, med el på cd18. Veldig spent på hvor lang lutealfasen blir med så sen el. Har normalt på cd15.
Hadde EL CD18 selv- forrige pp fikk jeg EL CD24! Laaaang ventetid da ja!![]()
Begynner nok rundt 8dpo selvKlarer jo aldri å vente til IKM uansett, så da er det vel like greit å begynne testingen 8dpo tenker jeg![]()

Det er bare så leeenge tilBegynner nok rundt 8dpo selv![]()
EL var/er først i dag...Jeg var vanligvis sykluser på 30-34 dager med EL dag 17-21, så ikke unormalt for megJa... Jeg pleier jo ha eviglange sykluser. Forrige måned kom EL dag 50noe tross medisiner...
Nå dør jeg litt av spenning. Aldri opplevd ila mine 13 tidligere pp’er.
holder dere oppdatert.. håper ikke det er tanta
Oi oi så spennende ! Bra kurve! Festeblødning har jeg bare lest om, ingen erfaring. Men hvis egget fester seg mellom 6-8 dpo så er det kanskje det? Er det mye/lite? Farge? Ingen TMI herDere... er 6dpo i dag. Cd24. Nå nettopp kom det bittelitt rødt på papiret. Første pp med progesteron... KAN det virkelig være en festeblødning? Eller kommer tr cd24 denne mnd også, som sist? Temperaturkurven legger jeg ved her... Det er den blåNå dør jeg litt av spenning. Aldri opplevd ila mine 13 tidligere pp’er.
Hvor vanlig er egentlig festeblødning?holder dere oppdatert.. håper ikke det er tanta
![]()

Oi oi så spennende ! Bra kurve! Festeblødning har jeg bare lest om, ingen erfaring. Men hvis egget fester seg mellom 6-8 dpo så er det kanskje det? Er det mye/lite? Farge? Ingen TMI her
Da jeg hadde litt blødning/spotting da jeg var gravid i sommer så leste jeg en del om blødninger og husker det stod noe om at enkelte kan oppleve litt blødning rundt den tiden de skulle hatt mensen selv om de er gravid. Kroppen er vant til å være i en syklus og da kan man oppleve det. Så hvis du har/hadde syklus på 24 så kanskje det er noe i det om det ikke spesifikt er festeblødning. Vi må nesten ta utgangspunktet i at vi er gravid inntil det motsatte er bevist, men litt blødning er ikke nødvendigvis kroken på døren![]()
Det er jo veldig bra timing mtp at jeg er 6dpo i forhold til festeblødning, ja! Først kom det en blodtilblandet dråpe i do, også tørket jeg meg og da kom det blodtilblandet på papiret. Ikke noe mer foreløpig. Veldig lyserosa da, så er snakk om en liiten mengde. Utflod ellers har vært ganske spesiell mtp at jeg bruker Lutinus, men har lagt merke til at den har vært litt gulaktig siste to dager
Og veldig rennende, men det er nok også Lutinus! 
Det blir spennende å følge med på de neste dagene! Når tenker du å ta første test?Ja, dette ble litt veldig spennende plutseligDet er jo veldig bra timing mtp at jeg er 6dpo i forhold til festeblødning, ja! Først kom det en blodtilblandet dråpe i do, også tørket jeg meg og da kom det blodtilblandet på papiret. Ikke noe mer foreløpig. Veldig lyserosa da, så er snakk om en liiten mengde. Utflod ellers har vært ganske spesiell mtp at jeg bruker Lutinus, men har lagt merke til at den har vært litt gulaktig siste to dager
Og veldig rennende, men det er nok også Lutinus!
Som regel har jeg lutealfase på 11-13 dager, så en lutealfase på bare seks dager er i veldig korteste laget i så fall![]()
Det blir spennende å følge med på de neste dagene! Når tenker du å ta første test?![]()
Får bare vente og se. Dersom dette er festeblødning, så vet jeg ikke helt når man kan forvente å se noe på test? Om et par dager kanskje?Ja, håper bare ikke tanta setter i for fullt ila dagenFår bare vente og se. Dersom dette er festeblødning, så vet jeg ikke helt når man kan forvente å se noe på test? Om et par dager kanskje?
![]()

Spennende ! Jeg ville ha forsøkt å vente i noen dager, selv om du skulle være gravid så er det vel utrolig lite sannsynlig å få utslag på test så tidlig som feks i morgen? Klarer du å vente til 10dpo tror du?![]()
Skal forsøke mitt besteHehe lykke til, du får holde oss oppdatert !Fortsatt ikke noe mer blod her, men murringer sentralt... Dette kan like godt være tanta
Ja, vil tro det er veldig liten sjanse for det, men når testetøsa våkner på morgenen er det dessverre kort vei til koppen og strimmelenSkal forsøke mitt beste
![]()

Tror jeg er 8 dpo idag. Siden jeg har kort LH topp.Når begynner dere testingen?Er sykt testetøs selv, så jeg begynner tidlig som vanlig
![]()
Sikkert bare skygge.Tror jeg er 8 dpo idag. Siden jeg har kort LH topp.
Dere ser den sikkert ikke en gang
Dere... er 6dpo i dag. Cd24. Nå nettopp kom det bittelitt rødt på papiret. Første pp med progesteron... KAN det virkelig være en festeblødning? Eller kommer tr cd24 denne mnd også, som sist? Temperaturkurven legger jeg ved her... Det er den blåNå dør jeg litt av spenning. Aldri opplevd ila mine 13 tidligere pp’er.
Hvor vanlig er egentlig festeblødning?holder dere oppdatert.. håper ikke det er tanta
![]()