IKM uke 39

Nok en syklus med sen EL :meh: CD16 i dag og fortsatt negativ EL-test. Men EL-slim er på plass, så vi nærmer oss forhåpentligvis. Forrige syklus var EL på CD18, så håper på positiv test snaaaart :yuck:

Haff, føler med deg, har selv også lang syklus til vanlig. EL på dag 18-23:shifty: Dritkjipt:arghh:

Yay! Mulig det har gått meg hus forbi, men gjorde du noe spesielt denne pp som skulle tilsi en lang/klar lh-topp? Aner ikke men høres jo ut som om det er et godt tegn og gode muligheter for en ordentlig bra eggløsning- og forhåpentligvis befruktning?❤️

Høydose femar bare :)

God morgen :dance018

Liten tempstigning på meg i dag, så da er jeg nok med all sannsynlighet i dpo-land:nailbiting: Er avhengig av tempen de to neste dagene for å få det bekreftet. La inn aksjer hver dag lørdag-torsdag så føler jeg (Vi) ikke kunne ha gjort noe annerledes og må vel si meg fornøyd med innsatsen:shy: Kunne drukket litt mer vann og spist litt sunnere men det får jeg ikke gjort noe med nå:joyful:

Hurraa:angel8 La ventetiden begynne:hungover::hilarious:

Slik er mine tester også, litt opp og ned men aldri blenda. Skulle hatt EL i dag men el-test gir ingen utslag enda... Tålmodighet hvor er du?! :p

Åh, det er virkelig et ventespill altså. Nå virker det som det er mange i gruppa her i samme situasjon da, det er jo litt finurlig! For min del fikk jeg ikke el før cd18 denne pp’n, noe som aldri har skjedd før. Alltid rundt CD12/13. So hang in there og dans i vei!!:D:D

Uff kjedelig med såpass smerter at du trenger smertestillende men hvis det hjelper så skader jo ikke det!

Jeg syns det har vært fasinerende å bli kjent med syklusen og alt som hører med etter årevis med p-piller. Merker definitivt mye av de hormonelle forandringene, stuuuuptrøtt og sliten etter EL og frem til mensen feks. Og i godt humør, mer og oppegående mellom mens og EL. Har generelt lite smerter og kjenner lite til noe der nede, på godt og vondt, nå kunne jeg ønske jeg kunne kjenne eggløsningen bare for å være mer sikker på hva som skjer:happy:

Ja, kroppen vår er jo ganske fantastisk i seg selv:happy: Ja, det funker med smertestillende, men kjennes godt fordet om:oops: Er jo på sett og vis heldig jeg kjenner det, men er gjerne slik i 3-4 dager, og vet ikke når EL er innenfor de dagene, derfor jeg bruker hjelpemidler:)

Jeg er også mer giret før EL og litt mer sentimental og moody etter EL, tror det har med progesteron å gjøre, uten at jeg skal si det for sikkert:rolleyes:

Håper for deg, og at dette er mnd det skjer:Heartred

Dette liker vi!!:angel8

Jaah, nå håper jeg virkelig:smiley-angelic001 Vet ikke om jeg skal gå ut ifra den positive testen igår, men!? Hadde så innmsri vondt i magen i natt, og har murringer nå og EL-slim.

Ok, hva betyr dette? Testen i dag i 7-draget var veldig negativ, testen i 9-draget var veldig positiv, testen i 12-draget var mindre positiv, men fortsatt sterk. Har ikke drukket noe i mellom. Betyr det at toppen har vært allerede? I løpet av tre timer? :rolleyes: Skal sies at CB advanced var blinkende kl 9, mens det var fast smiley kl 12... :anyone

Vedlegg

• 12671FCD-0D03-412C-95FB-8096E35EE0B2.png
    12671FCD-0D03-412C-95FB-8096E35EE0B2.png
    37,5 KB · Visninger: 87
Yup, premom mener EL er idag, og jeg tror jeg er enig denne gangen:smiley-bounce015
20200911_123113.jpg

Yess!! Nå er dpo land like rundt hjørnet:D Temper du i tillegg?:joyful:
Det var egentlig planen å tempe denne runden, men jeg fant ikke igjen termometeret mitt:joyful: Har ikke tempet noe siden jeg prøvde på førstemann, men hvis det ikke klaffer nå, da SKAL jeg tempe :D

Ok, hva betyr dette? Testen i dag i 7-draget var veldig negativ, testen i 9-draget var veldig positiv, testen i 12-draget var mindre positiv, men fortsatt sterk. Har ikke drukket noe i mellom. Betyr det at toppen har vært allerede? I løpet av tre timer? :rolleyes: Skal sies at CB advanced var blinkende kl 9, mens det var fast smiley kl 12... :anyone

Det er i hvert fall utvilsomt en positiv test der! Ville gått ut fra den selv tror jeg. Skummelt hvor rask topp da, den kunne du nok lett misset:nailbiting:

Ser ut som EL er innafor det neste døgnet, ja:) Ville gått ut ifra positiv test:happy119

Æsj, nå er mannen også blitt syk, etter å ha blitt smitta av mini igjen:shifty: Nå håper jeg virkelig EL er idag(kjennes slik ut), for ikke sikkert mannen orker å legge inn mer aksjer i den formen han er i nå:oops:

Positiv test i dag, så tipper EL i morgen :) Mye murringer i magen i dag. Snart i dpo-land:D

Så kjipt! Håper EL er i dag og at han blir fort frisk også:joyful:

Satser på at det er ja på begge deler:hilarious::D Ikke fått lagt inn mer aksjer siden igår, så spørs åssen denna pp går:rolleyes:

Back
Topp