IKM uke 39

Takk, likeså! Håper du får skikkelig utslag og snart følger etter inn i dpo-land:Heartpink

Ja, det hadde vært noe:smiley-angelic001 Takk, likeså! Starter 7dpo med billige eBay-tester bare for å tilfredsstille testetrangen:hilarious: Så det blir vel 15/9, neste tirsdag:nailbiting: Hva med deg?:shy:
Hvis tempen fortsetter å stige er jeg 2dpo i dag, så starter vel 9dpo tenker jeg- 16/9! Spent! :wideyed:

Jeg tar nok en test tidlig neste helg, fredag er jeg vel kanskje 9 dpo? Leeeeeeeenge til :(

Temp på 36,07 i dag, mon tro om det er EL i dag evt i morgen. Når jeg legger inn fiktive og stigende tempmålinger i Fertility Friend så sier den at EL er i morgen.. Har alltid tenkt det var dagen med lavest temp som blir EL dag, men det har vel noe med økningen på de stigende tempene å gjøre. Får google litt:pompus: Uansett mannen drar avgårde på guttetur i morgen så vi får legge inn aksjer i kveld og i morgen tidlig:angelic:

Temp på 36,07 i dag, mon tro om det er EL i dag evt i morgen. Når jeg legger inn fiktive og stigende tempmålinger i Fertility Friend så sier den at EL er i morgen.. Har alltid tenkt det var dagen med lavest temp som blir EL dag, men det har vel noe med økningen på de stigende tempene å gjøre. Får google litt:pompus: Uansett mannen drar avgårde på guttetur i morgen så vi får legge inn aksjer i kveld og i morgen tidlig:angelic:
Tempen kan være hva som helst den dagen EL er- lav/medium/høy- det er stigningen dagene etter som viser at EL har vært :) Masse lykke til! Håper det er i dag!

Lykke_lille93 - 27 år - PP2 - B2 - EL 12.09 - IKM 27.09

Tempen kan være hva som helst den dagen EL er- lav/medium/høy- det er stigningen dagene etter som viser at EL har vært :) Masse lykke til! Håper det er i dag!

Takk! Krysser fingrene for at det er i disse dager og at det ikke plutselig viser seg å være i helgen !

Jeg tar nok en test tidlig neste helg, fredag er jeg vel kanskje 9 dpo? Leeeeeeeenge til :(
Ventetiden er såååå lang.. Eller oppleves sånn iallefall. Noe spesielt du kan gjøre for å få tiden til å gå fortere?

Selv har jeg planlagt noe gøy som jeg ser frem til i begynnelsen av oktober, så gøy at jeg «glemmer» litt at det skal være noen spennende dager om ca 14 dager ! Men tenker jo også ofte at jeg håper jeg er gravid når oktober kommer og jeg er gravid på de gøye planene, så klarer ikke legge det fullstendig bort.. Og nå forsøker jeg å grave meg ned i jobb selv om det er mye kjedeligere enn å kose meg i babybobla:angelic:

Ventetiden er såååå lang.. Eller oppleves sånn iallefall. Noe spesielt du kan gjøre for å få tiden til å gå fortere?

Selv har jeg planlagt noe gøy som jeg ser frem til i begynnelsen av oktober, så gøy at jeg «glemmer» litt at det skal være noen spennende dager om ca 14 dager ! Men tenker jo også ofte at jeg håper jeg er gravid når oktober kommer og jeg er gravid på de gøye planene, så klarer ikke legge det fullstendig bort.. Og nå forsøker jeg å grave meg ned i jobb selv om det er mye kjedeligere enn å kose meg i babybobla:angelic:
Jeg er sååå dårlig på å tenke på annet! Jeg har jo mange barn, og en hektisk hverdag, men dette er i bakhode konstant, og sjekker innom her så ofte jeg kan mens barna ser på TV, leker med venner eller sover etc ;) Håper liksom jeg klarer å legge det litt fra meg, for føler tiden går ulidelig sakte nå:wideyed:

:HeartredCD 14 Positive El test idag også med masse eggløsningsslim og mensmuring. Satser på at El er idag. Mannen er hjemme nå og vi har alarede lagt aksjer:hilarious:vi skal lage en til inatt:Heartred

Vedlegg

• 0571D820-567A-4E62-B4F3-C7DC2A6906E2.jpeg
    0571D820-567A-4E62-B4F3-C7DC2A6906E2.jpeg
    37,9 KB · Visninger: 118

Problemet mitt er at jeg er sykemeldt, vært det leeeeeeenge nå pga kronisk bekkenløsning og prolaps. Så begrenser seg veldig :P Men har en eksamen 24/9 da, så burde jo bruke tid der ;) Og har en 2-åring...

Problemet mitt er at jeg er sykemeldt, vært det leeeeeeenge nå pga kronisk bekkenløsning og prolaps. Så begrenser seg veldig :p Men har en eksamen 24/9 da, så burde jo bruke tid der ;) Og har en 2-åring...
Samme her- langtidssykemeldt pga kronisk bekkenløsning og ryggsmerter.. Selv om 1-åringen er hjemme med meg, blir det mye tid til å tenke og være opphengt i ‘baby-prøvingen’:rolleyes:

Spennende å se hva det ender på, har dere lagt inn aksjer som skal ta høyde for den EL som premom mente? Har du hatt noe el-slim el?

Ingen EL-slim at all, og jeg tror ikke EL har vært, men ja, har lagt inn aksjer:rolleyes:

Problemet mitt er at jeg er sykemeldt, vært det leeeeeeenge nå pga kronisk bekkenløsning og prolaps. Så begrenser seg veldig :p Men har en eksamen 24/9 da, så burde jo bruke tid der ;) Og har en 2-åring...
Samme her- langtidssykemeldt pga kronisk bekkenløsning og ryggsmerter.. Selv om 1-åringen er hjemme med meg, blir det mye tid til å tenke og være opphengt i ‘baby-prøvingen’:rolleyes:
Jeg har «samme» problem, er permittert om dagen, å klarer ikke å tenke på noe annet enn «når er eggløsning», «når skal vi legge inn aksjer», eller «når er det best», for ikke å snakke om «hvordan gjøre det mest mulig sannsynlig at jeg blir gravid med en gang».. blir helt gåen :p

Så kjipt du også sliter... Går du til noen behandling?

Sterkere nå, bare synd mannen ikke er i form... Får håpe det ikke er for sent å ha sex imorgen formiddag? Evt om han orker en runde etterpå :)

C9556BDA-5A2D-4EFE-B012-E2D4E40D1B4F.jpeg

Har murringer, fikk sterkere test nå på utvannet urin og plutselig hadde jeg litt blodig utflod med bittelitt EL-slim i, håper det betyr EL er rett rundt hjørnet:rolleyes:

20200909_202431.jpg

Sterkere nå, bare synd mannen ikke er i form... Får håpe det ikke er for sent å ha sex imorgen formiddag? Evt om han orker en runde etterpå :)

Vis vedlegget 335132

Eggløsning skjer opptil alt fra mellom 12-48 timer etter positiv test:) Happy humpings når mannen er klar for det:Heartred:wav

Så kjipt du også sliter... Går du til noen behandling?
Jepp- har hatt plager siden første svangerskap i 2013. Var i god form før det! Har prøvd alle mulige behandlinger, øvelser etc etc, men uten særlig hell dessverre. Går til en flink fysio nå, men hjelper lite det også.. Var nylig på MR og har en disk/ryggskive som er uttørket med sprekker bl.a. Mulig det blir operasjon et par år etter siste svangerskap hvis det ikke bedrer seg før, men håper jeg slipper! Du da? :Heartred

Back
Topp