IKM UKE 39 + 40

Syns du? Haha kan jo like godt være pms? Hadde helt sykt mange symptomer forrige pp uten at det var noe :/ men litt roligere denne gang da men litt forskjellig fra sist. Jeg hadde nok testet som en galen hadde det ikke vært for ønsket om å teste sammen her hjemme. :p skal prøve å vente til i morgen :hilarious:
Spennende når du og skal teste da :D
Jeg tester nok kanskje i kveld, kanskje i morgen kveld :nailbiting: sliter med å vente lenger :hilarious:

Her, 8,5 dpo, er testene litt som i går og jeg innbiller meg skygger og streker her og der :hilarious:

Vedlegg

• IMG_2112.jpeg
    IMG_2112.jpeg
    325,6 KB · Visninger: 65
Mensen nærmer seg veldig nå om den kommer! Dpo 9 i dag. Litt glad egentlig for at jeg ikke har testet enda , samtidig så e eg sååå nysgjerrig :hilarious: 3 netter på rad no der eg ikkje sover noe godt også. Kjenner det murrer i underlivet og i går dunket det en del i puppen og brennende følelse. Hadde også sånn korsrygg vondt på jobb i går som jeg hadde når jeg var gravid også. Men korsrygg vondt hadde jeg jo sist pp også men ikke helt likt likevell :p
Det blir sykt spennende!

Vet egentlig ikke hvorfor jeg fortsetter å teste. Men føler liksom jeg får en svak skygge på alle tester. Er nok helt sikkert bare skygge… følte meg overbevist om at jeg var gravid igår, fordi jeg var så sykt trøtt. Men i dag har jeg så blitt syk. Bruker å ha en sånn dag før jeg blir syk så…

Jeg kommer nok til å fortsette å teste litt, fordi jeg ikke klare å ikke. Men løpet er nok kjørt, var jo også utrolig liten sjanse :meh: Men jeg er SÅ klar for å begynne prøvningen. Håber det blir jobb på meg snart:smiley-angelic001

Vet egentlig ikke hvorfor jeg fortsetter å teste. Men føler liksom jeg får en svak skygge på alle tester. Er nok helt sikkert bare skygge… følte meg overbevist om at jeg var gravid igår, fordi jeg var så sykt trøtt. Men i dag har jeg så blitt syk. Bruker å ha en sånn dag før jeg blir syk så…

Jeg kommer nok til å fortsette å teste litt, fordi jeg ikke klare å ikke. Men løpet er nok kjørt, var jo også utrolig liten sjanse :meh: Men jeg er SÅ klar for å begynne prøvningen. Håber det blir jobb på meg snart:smiley-angelic001
Hvor mange dpo er du nå igjen? :Heartred

Back
Topp