Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, så gøy! Gratulerer så mye14 dpo, 4+0 og ikm dag!![]()

Hmm, jeg ser dessverre ikke noe på denne.. viser den strek i virkeligheten?
Ser ikke så mye, men en svak skygge bare. Tror nok det er skyggestrekHmm, jeg ser dessverre ikke noe på denne.. viser den strek i virkeligheten?![]()

Jeg tester nok kanskje i kveld, kanskje i morgen kveldSyns du? Haha kan jo like godt være pms? Hadde helt sykt mange symptomer forrige pp uten at det var noe :/ men litt roligere denne gang da men litt forskjellig fra sist. Jeg hadde nok testet som en galen hadde det ikke vært for ønsket om å teste sammen her hjemme.skal prøve å vente til i morgen
Spennende når du og skal teste da![]()
sliter med å vente lenger 
Jeg ser en svak strek!Her, 8,5 dpo, er testene litt som i går og jeg innbiller meg skygger og streker her og der![]()
Det er fortsatt tidlig for vanlig test! I hvert fall det jeg sier til meg selv med mine egne 8,5 dpoSer ikke så mye, men en svak skygge bare. Tror nok det er skyggestrek![]()

Ja, kanskje kanskje! Fortsatt urimelig tidlig, men uansett spennendeJeg ser en svak strek!

Det blir sykt spennende!Mensen nærmer seg veldig nå om den kommer! Dpo 9 i dag. Litt glad egentlig for at jeg ikke har testet enda , samtidig så e eg sååå nysgjerrig3 netter på rad no der eg ikkje sover noe godt også. Kjenner det murrer i underlivet og i går dunket det en del i puppen og brennende følelse. Hadde også sånn korsrygg vondt på jobb i går som jeg hadde når jeg var gravid også. Men korsrygg vondt hadde jeg jo sist pp også men ikke helt likt likevell
![]()
8,5 dpoHer, 8,5 dpo, er testene litt som i går og jeg innbiller meg skygger og streker her og der![]()
Jeg også ser noe svakt! Ser også ut til at fargestoffet ikke har trukket seg helt sammen?Hurra!!!14 dpo, 4+0 og ikm dag!![]()

Jeg ser «så vidt noe» her, men føler det er på linje som i går?

Ja, om jeg venter lenger er det liksom over tidsfristen8,5 dpoJeg også ser noe svakt! Ser også ut til at fargestoffet ikke har trukket seg helt sammen?
skal se om jeg har et bilde fra litt senere
Men jeg er SÅ klar for å begynne prøvningen. Håber det blir jobb på meg snart
Ja skjønner! Men må vel få trukket seg sammen tenker jegJa, om jeg venter lenger er det liksom over tidsfristenskal se om jeg har et bilde fra litt senere

La den tørke litt! Har aldri fått skygge etter tidsfristen om det ikke har vært noe.Ja, om jeg venter lenger er det liksom over tidsfristenskal se om jeg har et bilde fra litt senere
@Tobr8,5 dpoJeg også ser noe svakt! Ser også ut til at fargestoffet ikke har trukket seg helt sammen?
Hvor mange dpo er du nå igjen?Vet egentlig ikke hvorfor jeg fortsetter å teste. Men føler liksom jeg får en svak skygge på alle tester. Er nok helt sikkert bare skygge… følte meg overbevist om at jeg var gravid igår, fordi jeg var så sykt trøtt. Men i dag har jeg så blitt syk. Bruker å ha en sånn dag før jeg blir syk så…
Jeg kommer nok til å fortsette å teste litt, fordi jeg ikke klare å ikke. Men løpet er nok kjørt, var jo også utrolig liten sjanseMen jeg er SÅ klar for å begynne prøvningen. Håber det blir jobb på meg snart
![]()

Ja, er noe svakt der. Håper den blir sterkere!