Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet sååå godt hva du mener!!Her har det vært godt med murringer i hele dag. Babytegn eller kroppen som klargjør seg til TR??? Man blir jo så hyperfokusert på egen kropp når man prøver at det er til å bli sprø av![]()
Her ser jeg!Her er et litt bedre bilde kanskje
I går egentlig. Men mensen kom.frrdag kveld, den...
Ser noe på denne!Her er et litt bedre bilde kanskje
Jeg ser!Her er et litt bedre bilde kanskje
du kan sette meg på TR..@snorkfrøken91 @Maisaa @Drømmerom5 @En_gang_kanskje @Gsua88
Hvordan går det med dere med passert ikm?![]()
Uvæææ!! Blir spennende i morgen. Tar en ultratidlig digital fordi jeg er tom for alt annetDer ja, ser noe der og!

Absolutt god nok kvalitet på bildene, men jeg blir også irritert over at kameraet ikke vil fokusere og ta nærbildeDa var testetøsa sluppet løs for denne gang. Tatt 9dpo på utvannet kveldstiss med vanlig test. Håpløst..Men hvordan får dere så bra bilder av deres tester?? Jeg sliter skikkelig med å få bra nok lys og ikke minst få kamera til å fokusere
Vis vedlegget 471013
Vis vedlegget 471014

føler bare jeg kan gi opp håpetNeinei! Ikke gi opp! Jeg er 10 dpo i kveld og nekter å gi opp enda10 dpo i dag og fremdeles like blenda hvit testføler bare jeg kan gi opp håpet

Ikke nødvendig å gi opp håpet. Implantasjon kan skje 6-12 dager etter eggløsning. Sen implantasjon skjedde med meg med første. Hadde blenda test dagen før ikm.10 dpo i dag og fremdeles like blenda hvit testføler bare jeg kan gi opp håpet
målte temp med øretermometer i dag og da var temp 37,1 tror jeg vanligvis ligger på rundt 36,6. Tror kanskje jeg må tempe neste pp om det ikke går denne gang for temping virker jo veldig spennende!Veldig spennende da! Jeg tenker også å Tempe neste gang om det ikke går nå!Jeg temper ikke, men mannen kommenterte igjen i dag at jeg er varmere enn vanlig om natta. Så det er jo spennende damålte temp med øretermometer i dag og da var temp 37,1 tror jeg vanligvis ligger på rundt 36,6. Tror kanskje jeg må tempe neste pp om det ikke går denne gang for temping virker jo veldig spennende!