10 dpo. Tror jeg.Hvor mange dpo er du nå igjen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo. Tror jeg.Hvor mange dpo er du nå igjen?![]()
Tror jeg ser rødfarge der og ikke bare skygge

Ser en svak strekHer, 8,5 dpo, er testene litt som i går og jeg innbiller meg skygger og streker her og der![]()

Æsj… så kjedelig13 dpo 2. morgenurin. Tror løpet er kjørt. Bruker egnetlig å få mens 12 eller 13 dpo, men det kan jo variere
Synes jeg ser skygger, men tror jeg har blitt miljøskader av å stirre på tester
Vis vedlegget 470990

Jeg er usikker, tror det er pixler som bare har dukket opp, men tiden vil vise!Tror jeg ser rødfarge der og ikke bare skygge![]()

Er jo urealistisk tidlig! Kanskje jeg tar den ultratidlig digitale i morgen. Må kjøpe flere makesure 
Kan fortsatt bli noe, men forstår at man mister håpet når alle får noe på testene så tidlig..10 dpo. Tror jeg.

Jeg ser også!Her, 8,5 dpo, er testene litt som i går og jeg innbiller meg skygger og streker her og der![]()
Ser noe svakt her ja! Håper det utvikler seg.

Ja. Og jeg fikk svakt positiv 7 dpo med sønnen min. Og 9 dpo med graviditeten før da, som endte i MA. Men alle graviditeter er jo ulikeKan fortsatt bli noe, men forstår at man mister håpet når alle får noe på testene så tidlig..![]()
Ser noe her, var det noe etter den tørket?Her, 8,5 dpo, er testene litt som i går og jeg innbiller meg skygger og streker her og der![]()

Der ja, ser noe der og!
Men hvordan får dere så bra bilder av deres tester?? Jeg sliter skikkelig med å få bra nok lys og ikke minst få kamera til å fokusere
Jeg har for dårlig mobil til å få gode bilder føler jeg haha. Synes dine er gode jegDa var testetøsa sluppet løs for denne gang. Tatt 9dpo på utvannet kveldstiss med vanlig test. Håpløst..Men hvordan får dere så bra bilder av deres tester?? Jeg sliter skikkelig med å få bra nok lys og ikke minst få kamera til å fokusere
Vis vedlegget 471013
Vis vedlegget 471014
Synes jeg skimter noe på øverste bildet, men jeg vet ikke om jeg hadde stolt på streksynet mittDa var testetøsa sluppet løs for denne gang. Tatt 9dpo på utvannet kveldstiss med vanlig test. Håpløst..Men hvordan får dere så bra bilder av deres tester?? Jeg sliter skikkelig med å få bra nok lys og ikke minst få kamera til å fokusere
Vis vedlegget 471013
Vis vedlegget 471014

Skimter noe jeg også i virkeligheten, men jeg ser streker på alle tester føler jeg. Så regner den som negativ enn så lengeSynes jeg skimter noe på øverste bildet, men jeg vet ikke om jeg hadde stolt på streksynet mitt![]()
er tidlig enda heldigvisTar du flere nå snart? Haha!Skimter noe jeg også i virkeligheten, men jeg ser streker på alle tester føler jeg. Så regner den som negativ enn så lengeer tidlig enda heldigvis