IKM UKE 39 + 40

13 dpo 2. morgenurin. Tror løpet er kjørt. Bruker egnetlig å få mens 12 eller 13 dpo, men det kan jo variere :confused005

Synes jeg ser skygger, men tror jeg har blitt miljøskader av å stirre på tester :laughing001

20250928_105403.jpg

@Noldus når har du ikm? :)
Ser jeg har greid å skrive deg opp to ganger!:hilarious: Usikker på hva som er riktig.

Begynner og bli nervøs for testingen!! Tenk om det ikke er en eneste strek :( tror eg må sjekke i morgen. Synes den murring aktige følelsen i underlivet er litt anerledes enn forrige pp så det gir jo litt håp (A)

Da var testetøsa sluppet løs for denne gang. Tatt 9dpo på utvannet kveldstiss med vanlig test. Håpløst.. :hilarious: Men hvordan får dere så bra bilder av deres tester?? Jeg sliter skikkelig med å få bra nok lys og ikke minst få kamera til å fokusere:confused005
1000013878.jpg

1000013880.jpg

Da var testetøsa sluppet løs for denne gang. Tatt 9dpo på utvannet kveldstiss med vanlig test. Håpløst.. :hilarious: Men hvordan får dere så bra bilder av deres tester?? Jeg sliter skikkelig med å få bra nok lys og ikke minst få kamera til å fokusere:confused005
Vis vedlegget 471013
Vis vedlegget 471014
Synes jeg skimter noe på øverste bildet, men jeg vet ikke om jeg hadde stolt på streksynet mitt :laughing002

Her har det vært godt med murringer i hele dag. Babytegn eller kroppen som klargjør seg til TR??? Man blir jo så hyperfokusert på egen kropp når man prøver at det er til å bli sprø av :dead:

Back
Topp