@snorkfrøken91 @Maisaa @Drømmerom5 @En_gang_kanskje @Gsua88
Hvordan går det med dere med passert ikm?
Hvordan går det med dere med passert ikm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er hun (den delen av personligheten min som jeg ikke har kontroll over) i gang..
Jeg må jo innrømme at det faktisk er litt deilig å miste litt kontroll. Venter på TR@snorkfrøken91 @Maisaa @Drømmerom5 @En_gang_kanskje @Gsua88
Hvordan går det med dere med passert ikm?![]()
Tror ikke jeg har passert IKM, den er enten idag eller imorgen, men det spiller ikke så stor rolle 
Håper for degI dag er jeg 9 dpo. Negativ test nå nettopp. Jeg gir meg ikke med den og prøver på nytt i kveld.Nå er hun (den delen av personligheten min som jeg ikke har kontroll over) i gang..
Jeg må jo innrømme at det faktisk er litt deilig å miste litt kontroll.
Så lenge det ikke går helt over styr da... Hehe

Kikket bare på lista!Venter på TRTror ikke jeg har passert IKM, den er enten idag eller imorgen, men det spiller ikke så stor rolle
![]()

Jeg ser også!Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men bare jeg som ser en svak skygge på bp?![]()
Ja tror det skjedde når jeg flyttet dato for EL, men spiller ingen trille, du kan egentlig sette meg på TR allerede, kjenner igjen murringene og testene er blendaKikket bare på lista!![]()

Jeg synes ikke den ser veldig skyggete ut, synes jeg skimter litt rødfarge på den?Røyk på en test i dag ettermiddag 12 dpo. Ser jeg en skygge kanskje? Men spørs om det er bare det, en skygge
Hva tror dere?
Vis vedlegget 470911

Åå! Så spennende. Krysser fingrene uten for mye forhåpningerJeg synes ikke den ser veldig skyggete ut, synes jeg skimter litt rødfarge på den?![]()

Spennende! Jeg fikk en del streker på disse forrige gang uten at det var noe, men det er umulig å si om det også gjelder for deg. Hvor mange minutter etter ble bildet tatt?@Tobr
Jeg får svake positive tester (det jeg oppfatter som det hvertfall)…. Men synes det er vanskelig å vurdere. Tror peaken på eggløsning var 15.sept, og eggløsning da ca 17.sept. IKM blir vel flyttet til ca 1.okt så venter i spenning her.
Legger ved testene. Hva tenker dere om dette?

Spennende. Mulig jeg skimter noe, men jeg har veldig naivt streksyn så sikkert lurt å heller stole på andres vurderingerRøyk på en test i dag ettermiddag 12 dpo. Ser jeg en skygge kanskje? Men spørs om det er bare det, en skygge
Hva tror dere?
Vis vedlegget 470911

8 dpo og vanlig test så er jo innmari innbilsk og naiv, men det må jo være lov! Første bilde etter 5 min, andre bilde etester 2-3 min (synes det brukte litt lang tid å å trekke helt opp)
Ser tydelig - og rosa også! Hvor mange dpo?Ca 3-5 minutter ettermen det er Vidi ultra tidlig test. Og ser ingenting på vanlig tester enda.. tørr ikke håpe på noe positivt egentlig.. bilde under er fra forrige periode og var ingenting… så vet ikke hva jeg skal tro

Spennende. Mulig jeg skimter noe, men jeg har veldig naivt streksyn så sikkert lurt å heller stole på andres vurderinger![]()

Jeg også! Ser «streker» på mine vanlige tester 8 dpo ogsåJeg har helt forferdelig streksyn for tiden![]()

Jeg synes jeg ser!Noen flere som vil innbille seg noe sammen med meg på denne8 dpo og vanlig test så er jo innmari innbilsk og naiv, men det må jo være lov! Første bilde etter 5 min, andre bilde etester 2-3 min (synes det brukte litt lang tid å å trekke helt opp)
PS. Ja, jeg vet, sprakk denne runden også![]()