IKM UKE 39 + 40

Hehe drøyer det til neste uke. Selv om jeg hadde lyst i dag så vet jeg også hvor altoppslukende det er. Jeg klarer liksom ikke å gå på do uten og tisse på en pinne om jeg først begynner :p bra jeg skal på jobb idag så tiden går litt fortere !!
Ja da er det nok greit å vente. Overrasket over meg selv som bare tokk 1-2 tester om dagen før positiv og 1 om dagen og på to dager etter det

Her er både temp og hormoner på vei ned.. så var vist bare tull igår:(
IMG_5499.jpegIMG_5498.pngIMG_5497.jpegIMG_5496.jpegIMG_5495.jpegIMG_5494.jpegIMG_5492.jpegIMG_5493.jpeg
Så nå blir der nok en pause på oss.. siden jeg venter på en operasjon som det kan komme dato for, når som helst..:arghh:

Fader, i dag røk det to tester :smiley-angelic006
Er jo alt for tidlig om EL ble siste toppen som var på mandag, men måtte bare ta nå siden jeg har hatt flere topper… jeg som skulle spare meg sa jeg:depressed:
Her var det ikke noe å hente nei, men jeg får vente til neste uke og se!

Vedlegg

• IMG_4595.jpeg
    IMG_4595.jpeg
    346 KB · Visninger: 81
Er jo alt for tidlig om EL ble siste toppen som var på mandag, men måtte bare ta nå siden jeg har hatt flere topper… jeg som skulle spare meg sa jeg:depressed:

Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men bare jeg som ser en svak skygge på bp?:wideyed:

Ser og skygge på bp

Første høye test var 14. Ja jeg skjønner meg ikke på denne syklusen… kan jo ha hatt EL når som helst her egentlig. Men den mest synlige toppen var vel søndag. Har ikke snøring jeg:think005

Vedlegg

• IMG_4597.png
    IMG_4597.png
    1,3 MB · Visninger: 39
  • IMG_4598.png
    IMG_4598.png
    1,3 MB · Visninger: 39
Første høye test var 14. Ja jeg skjønner meg ikke på denne syklusen… kan jo ha hatt EL når som helst her egentlig. Men den mest synlige toppen var vel søndag. Har ikke snøring jeg:think005
Kan se ut til at peak var 21 ja. Blir spennende å se fremover :happy:

Hehe drøyer det til neste uke. Selv om jeg hadde lyst i dag så vet jeg også hvor altoppslukende det er. Jeg klarer liksom ikke å gå på do uten og tisse på en pinne om jeg først begynner :p bra jeg skal på jobb idag så tiden går litt fortere !!
Ahhhhrhhrhhh så kjipt at mannen din ber deg vente. Men veldig forståelig samtidig at det sikkert egentlig er greit å vente, sånn egentlig

Følger med her inne litt sånn fra sidelinja :joyful: Jeg har ikm til lørdag om 1 uke, men har jo ikke testet etter EL da, så håper jo det dukker opp en positiv test lenge før det :nailbiting: :laughing002 Vi har hvertfall lagt inn aksjer og vel så det i riktig periode så da håper jeg det klaffer. Fått så mye skygger på babyplan-testene før, så håper det blir til babystrek denne gangen. Foreløpig ingenting da:playful: så vi får se.
MEN de siste 3 dagene har jeg hatt masse mensenmurringer hver dag, og i dag er jeg kvalm i tillegg. Jeg hååper det er et godt tegn! Men jeg er såå utålmodig :dead: tortur å vente! Fler som er utålmodige?:laughing002

Back
Topp