IKM UKE 39 + 40

I dag er jeg 9 dpo. Negativ test nå nettopp. Jeg gir meg ikke med den og prøver på nytt i kveld. :joyful: Nå er hun (den delen av personligheten min som jeg ikke har kontroll over) i gang.. :hilarious: Jeg må jo innrømme at det faktisk er litt deilig å miste litt kontroll. ;) Så lenge det ikke går helt over styr da... Hehe

Røyk på en test i dag ettermiddag 12 dpo. Ser jeg en skygge kanskje? Men spørs om det er bare det, en skygge :confused005

Hva tror dere?
Screenshot_20250927_142421_OneDrive.jpg

@Tobr

Jeg får svake positive tester (det jeg oppfatter som det hvertfall)…. Men synes det er vanskelig å vurdere. Tror peaken på eggløsning var 15.sept, og eggløsning da ca 17.sept. IKM blir vel flyttet til ca 1.okt så venter i spenning her.

Legger ved testene. Hva tenker dere om dette?

Vedlegg

• IMG_3018.jpeg
    IMG_3018.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 66
  • IMG_3031.jpeg
    IMG_3031.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 66
@Tobr

Jeg får svake positive tester (det jeg oppfatter som det hvertfall)…. Men synes det er vanskelig å vurdere. Tror peaken på eggløsning var 15.sept, og eggløsning da ca 17.sept. IKM blir vel flyttet til ca 1.okt så venter i spenning her.

Legger ved testene. Hva tenker dere om dette?
Spennende! Jeg fikk en del streker på disse forrige gang uten at det var noe, men det er umulig å si om det også gjelder for deg. Hvor mange minutter etter ble bildet tatt? :smiley-angelic002

Ca 3-5 minutter etter☺️ men det er Vidi ultra tidlig test. Og ser ingenting på vanlig tester enda.. tørr ikke håpe på noe positivt egentlig.. bilde under er fra forrige periode og var ingenting… så vet ikke hva jeg skal tro

Vedlegg

• IMG_2700.jpeg
    IMG_2700.jpeg
    429,8 KB · Visninger: 43
Noen flere som vil innbille seg noe sammen med meg på denne :hilarious: 8 dpo og vanlig test så er jo innmari innbilsk og naiv, men det må jo være lov! Første bilde etter 5 min, andre bilde etester 2-3 min (synes det brukte litt lang tid å å trekke helt opp)
PS. Ja, jeg vet, sprakk denne runden også :laughing002

Vedlegg

• IMG_2068.jpeg
    IMG_2068.jpeg
    413,2 KB · Visninger: 72
  • IMG_2059.jpeg
    IMG_2059.jpeg
    315 KB · Visninger: 65
Last edited:
Ca 3-5 minutter etter☺️ men det er Vidi ultra tidlig test. Og ser ingenting på vanlig tester enda.. tørr ikke håpe på noe positivt egentlig.. bilde under er fra forrige periode og var ingenting… så vet ikke hva jeg skal tro
Ser tydelig - og rosa også! Hvor mange dpo? :)

Haha, ser nå at den var fra forrige pp :hilarious:
Det er sånne streker jeg også fikk med Vidi sine tidligtester forrige pp selv om det ikke var noe…

Last edited:
Noen flere som vil innbille seg noe sammen med meg på denne :hilarious: 8 dpo og vanlig test så er jo innmari innbilsk og naiv, men det må jo være lov! Første bilde etter 5 min, andre bilde etester 2-3 min (synes det brukte litt lang tid å å trekke helt opp)
PS. Ja, jeg vet, sprakk denne runden også :laughing002
Jeg synes jeg ser! :oops: :Heartred

Back
Topp