Syns det er vanskelig med de murringene. Føler ikke eg kan ta ett eneste symptom seriøst siden det meste er jo normalt.. irriterendeNei, det kommer nok noe etterhvertHusker jeg kjente mye mer murringer frem til uke 6 enn etter uke 6
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det er vanskelig med de murringene. Føler ikke eg kan ta ett eneste symptom seriøst siden det meste er jo normalt.. irriterendeNei, det kommer nok noe etterhvertHusker jeg kjente mye mer murringer frem til uke 6 enn etter uke 6
![]()
Hadde du rar syklus denne måneden her? Fra hva jeg kan lese av andre sine erfaringer, så skal vi fortsatt være litt eksta fertile denne prøveperioden herHaha, ja det hadde vært morsomt.
Njaa, er ikke 100% sikker på syklusen min altså, tok bare utgangspunkt i hva Flo sier, og den eneste syklusen den har å se på er den første etter MA, så kan brått hende det var tilfeldig at lutealfasen ble litt kort! Hadde tatt det som et positivt tegn hvis vi fikk samme termin igjen. Nå er det vår tur!![]()

Ja men det er viktig å holde damene her inne på tærne også og tolke alle tegn med deg da hehe!Syns det er vanskelig med de murringene. Føler ikke eg kan ta ett eneste symptom seriøst siden det meste er jo normalt.. irriterende![]()

Elsker og tolke, haha men også sykt stressendeJa men det er viktig å holde damene her inne på tærne også og tolke alle tegn med deg da hehe!![]()
Jeg har ikke lært meg noenting om disse tempene, men det er bra at den går opp?
Ja, fra nå av skal den egentlig bare oppover og ligge over "coverline". Hvis den begynner å gå nedover ved sånn 9 dpo flere dager på rad så er det vanligvis et dårlig tegn. Vi har jo ikke hatt implantasjon enda, så foreløpig ser man bare at EL har skjedd siden tempen er over coverlineJeg har ikke lært meg noenting om disse tempene, men det er bra at den går opp?![]()

Spennende da! Men må vær grådig kjipt å se om den går nedover ogJa, fra nå av skal den egentlig bare oppover og ligge over "coverline". Hvis den begynner å gå nedover ved sånn 9 dpo flere dager på rad så er det vanligvis et dårlig tegn. Vi har jo ikke hatt implantasjon enda, så foreløpig ser man bare at EL har skjedd siden tempen er over coverline![]()
Ja, men samtidig så vet man jo at den går nedover. Man får kanskje litt færre forhåpningsfulle testdager av å se at grafen går nedover daSpennende da! Men må vær grådig kjipt å se om den går nedover og![]()
Du må bare prøve neste prøveperiode du også om det ikke klaffer denne gangen, det er jo interessant å følge med på 
Ååå det er lovende! Den slår ut på digital jaOk stigning fra i går.
Har bestemt at denne gangen SKAL det gå!

Eller er iallefall det jeg prøver å overtale meg selv om.. første test ryker vel i morgen eller overimorgen
Må jo ha en blenda kontrolltest å sammenligne med ikkesant?
Det er tidligtester, vanligtester er hvite med rød skriftNoen som kan hjelpe meg her? Jeg lurer på om testene jeg brukte sist er tidligtester eller vanlige. Husker ikke helt. Testa ganske tydelig positivt 8dpo som får meg til å lure på om det kanskje var tidligtester. De så slik ut:
Vis vedlegget 470605
Trodde egentlig det var vanlige, men ble så usikker![]()
Det er sant det da! Hvordan gjør man dette om jeg skal prøve?Ja, men samtidig så vet man jo at den går nedover. Man får kanskje litt færre forhåpningsfulle testdager av å se at grafen går nedover daDu må bare prøve neste prøveperiode du også om det ikke klaffer denne gangen, det er jo interessant å følge med på
![]()
Jeg har jo i utgangspunktet veldig lange sykluser pga pcos, kan være alt fra 60-100 dager lange. Men nå etter MA var syklusen på 34 dager, med eggløsning cd 24, og den falt på cd24 denne gangen og. Så at vi er mer fertile denne perioden kan jo sikkert stemme siden jeg faktisk har hatt eggløsning 2 ganger nå!Hadde du rar syklus denne måneden her? Fra hva jeg kan lese av andre sine erfaringer, så skal vi fortsatt være litt eksta fertile denne prøveperioden her![]()
Men jeg har så vondt i magen, noe jeg sjeldent har utenom svangerskap og rett etterpå. Håper det et et symptomKjøpe et tosifret basaltermometer og laste ned fertilityfriendDet er sant det da! Hvordan gjør man dette om jeg skal prøve?

Ååå mye enklere for deg å merke enn meg da med andre ord. Ååå håper virkelig at dere får det til denne måneden. Hvordan føler mannen seg i dag?Jeg har jo i utgangspunktet veldig lange sykluser pga pcos, kan være alt fra 60-100 dager lange. Men nå etter MA var syklusen på 34 dager, med eggløsning cd 24, og den falt på cd24 denne gangen og. Så at vi er mer fertile denne perioden kan jo sikkert stemme siden jeg faktisk har hatt eggløsning 2 ganger nå!