IKM UKE 39 + 40

Håper det er ok at jeg melder meg inn her, selvom jeg jo egentlig ikke prøver. Trenger virkelig å lufte litt.
Saken er den at vi hadde et uheld med kondomet d. 18 ( det «forsvant» opp i meg:smiley-ashamed005) Den dagen og dagen før hadde jeg hatt en del eggløsningsslim. Tok en test dagen før som var negativ, men har også veldig kort topp, så kan ha hatt eggløsning d. 18.
Jeg tok ut spiralen i August og har hatt 1 menstruasjon siden da. Jeg hadde ikke mensen på spiral, så vet ikke om syklusen er stabil, men d. 18 var syklusdag 13.
Jeg tok en angrepille noen timer etterpå, men den virker jo ikke om eggløsningen allerede hadde skjedd.

Vi hadde tenkt å vente litt med å prøve, fordi jeg for tiden står uten jobb. Men jeg har jo tatt ut spiralen fordi vi ønsker en lillesøsken. Så om dette blir baby så løser vi det og den er hjertelig velkommen. Må innrømme jeg synes det hadde vært helt perfekt å ha termin i starten av sommeren, og nå går jeg jo selvfølgelig å håper på at dette uheldet blir spire selvom sandsynligheden er veldig liten:bored::nailbiting:
Alle er velkommen her! :Heartred
Men skriv inn info som beskrevet på forsiden, så blir det lettere for meg å legge deg inn:)

Da ble det TR denne runden også (@Tobr), men holder meg positiv til neste pp ettersom jeg endelig fikk eggehvite denne pp’en :happy:
Skal til fastlegen på onsdag, så kanskje få tatt noen prøver for å se an progesteron osv :bookworm:

Masse lykke til til dere som nå begynner med testing, og gratulere til dere som har testet positivt :Heartpink Jeg kommer nok til å snike litt innom å se hvordan det står til med dere her:joyful:

Tok test i dag 8 dpo og den så veldig positiv ut mens den holdt på, men mens testen tørket så forsvant linjen. Testen har mye farge plasser det ikke pleier å være så er den feilet?

Vedlegg

• IMG_0678.jpeg
    IMG_0678.jpeg
    183,5 KB · Visninger: 80
Noen her som har erfaring med babyplan tidlig stav?
Fikk svak rosa strek på den i går. På vanlig babyplan kunne jeg bare såvidt skimte noe. I dag har jeg fått økning på vanlig strimlene, mens tidligstaven ser så og si lik ut som i går. Syntes det var rart at det var økning på de vanlige testene og ikke på tidlig testene. De er fra samme batch og alt.
Når det er sagt er streken på de vanlige også ganske svak i dag så jeg vet ikke helt om jeg har troa på at dette varer til mål. Føler jeg burde hatt sterkere streker på 12 DPO.... Samtidig hadde jeg veldig konsentrert urin i går, mens i dag har den vært veldig utvannet alle tre gangene jeg har testet. Hjalp ikke å holde meg i nesten 4 timer i sted heller, kjempesvak urin... så utrolig irriterende. :banghead:

Gjør dere andre her noe spesielt i dpo land? Skal kle meg i skikkelig ull og passe på at jeg er varm og får blodsirkulasjonen i gang flere ganger om dagen denne gangen. Ikke like lett når man holder på med kontorjobb :smiley-ashamed004

:Heartbigred:joyful:Når jeg studerer bildet med strekøyne kan jeg skimte en skygge på bp allikevel :smiley-angry026
Flere enn meg som ser; eller har det tilta for meg?:shy:
Får bare vente å se, enda tidlig, men glad jeg har 30 tester på lager!:knegg::knegg:
Jeg ser en skygge på babyplan. Håper den blir sterkere og ikke bare er skygge! :Heartbigred

Back
Topp