Alle er velkommen her!Håper det er ok at jeg melder meg inn her, selvom jeg jo egentlig ikke prøver. Trenger virkelig å lufte litt.
Saken er den at vi hadde et uheld med kondomet d. 18 ( det «forsvant» opp i meg) Den dagen og dagen før hadde jeg hatt en del eggløsningsslim. Tok en test dagen før som var negativ, men har også veldig kort topp, så kan ha hatt eggløsning d. 18.
Jeg tok ut spiralen i August og har hatt 1 menstruasjon siden da. Jeg hadde ikke mensen på spiral, så vet ikke om syklusen er stabil, men d. 18 var syklusdag 13.
Jeg tok en angrepille noen timer etterpå, men den virker jo ikke om eggløsningen allerede hadde skjedd.
Vi hadde tenkt å vente litt med å prøve, fordi jeg for tiden står uten jobb. Men jeg har jo tatt ut spiralen fordi vi ønsker en lillesøsken. Så om dette blir baby så løser vi det og den er hjertelig velkommen. Må innrømme jeg synes det hadde vært helt perfekt å ha termin i starten av sommeren, og nå går jeg jo selvfølgelig å håper på at dette uheldet blir spire selvom sandsynligheden er veldig liten![]()
Men skriv inn info som beskrevet på forsiden, så blir det lettere for meg å legge deg inn
) Den dagen og dagen før hadde jeg hatt en del eggløsningsslim. Tok en test dagen før som var negativ, men har også veldig kort topp, så kan ha hatt eggløsning d. 18.

Jeg kommer nok til å snike litt innom å se hvordan det står til med dere her

Hvilken tok du igår da?