IKM UKE 39 + 40

Hva tenker dere om paracet i dpo-land? Begynner å bli forkjøla med hodepine, men ønsker virkelig ikke å ta noe som kan ødelegge for befruktning og implantasjon :inpain: 2dpo i dag.
Jeg har vært syk nå i dpo land og spist MASSE paracet. Leste meg frem til at paracet ikke ødelegger noen ting, men man skal være forsiktig med ibux.

Jeg sprakk idag, 7 dpo. Den var selvfølgelig blank??!! SKJØNNER IKKE DET! :hilarious: :hilarious:
Det er jo ikke vits å teste så tidlig, det blir garantert negativt.. Så hvorfor gjør vi det igjen og igjen?!? :hilarious: :hilarious: Er jo å kaste tester ut vindu, men av erfaring blir jeg helt possessed og før jeg vet ordet av det har jeg funnet frem en test og åpnet den. Selv om jeg lovet meg selv å vente til 9 dpo, ryker første test stort sett 6-7 dpo :facepalm: Kronisk testetøs

Kommer bare med en liten søndag-oppdatering:
Først - gratulerer så mye med positive tester, damer! :Heartred
Testen i går kveld var egentlig identisk som alle andre - jeg bestemte å ikke teste i dag og bare ta det imorra som er 14 dpo, det får være siste gang for denne gangen. Leste en del solskinnshistorier med folk som fikk økning på dpo 14 og 15 og selv om jeg ikke tror det skjer for meg.. så hjelper det litt :).
Kommer nok imorra med oppdatering og om jeg kan sette som gravid eller TR.

Det er jo ikke vits å teste så tidlig, det blir garantert negativt.. Så hvorfor gjør vi det igjen og igjen?!? :hilarious: :hilarious: Er jo å kaste tester ut vindu, men av erfaring blir jeg helt possessed og før jeg vet ordet av det har jeg funnet frem en test og åpnet den. Selv om jeg lovet meg selv å vente til 9 dpo, ryker første test stort sett 6-7 dpo :facepalm: Kronisk testetøs
Det er SÅ idiotisk! :knegg:
Man klamrer seg til den lille andelen av mennesker som faktisk kan teste positivt 7 dpo. Jeg har vært gravid 3 ganger tidligere, og aldri testet positivt før 9 dpo, skjønner ikke at jeg gidder!:hilarious:

Røk på test jeg også 7/8 DPO - blenda som forventet :hilarious:

IMG_5496.jpeg

Ja du så den du også ja ;) Ikke evap linje siden bilde tatt etter 5 min. Men synes egentlig ikke jeg ser noe i virkeligheten altså men litt i tvil :pompus:
Ja, så den uten å zoome. Man skal egentlig ikke redigere, men se når jeg satte den lysstyrken

Vedlegg

• Screenshot_20250921_110908_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250921_110908_Photo Editor.jpg
    256,1 KB · Visninger: 69
Jeg ser også noe svakt der! ❤️
Ja, så den uten å zoome. Man skal egentlig ikke redigere, men se når jeg satte den lysstyrken
Skulle ta et nytt bilde for å vise dere at det ikke var noe der i virkeligheten og at det sikkert bare var lyset på bildet, men synes den så mer tydelig ut nå :pompus: Jeg ser ingenting i virkeligheten altså men ser jo skyggen på bildet. Uansett for tidlig å hoppe i taket men det blir jo spennende nå da…

IMG_5503.jpeg

Last edited:
Dette kjenner jeg meg sååå igjen i :( haha

Skulle ta et nytt bilde for å vise dere at det ikke var noe der i virkeligheten og at det sikkert bare var lyset på bildet, men synes den så mer tydelig ut nå :pompus: Jeg ser ingenting i virkeligheten altså men ser jo skyggen på bildet. Uansett for tidlig å hoppe i taket men det blir jo spennende nå da…

Vis vedlegget 470281
Ja, den er sterkere der. Blir spennende å følge deg fremover. Jeg har troen

Back
Topp