IKM UKE 39 + 40

Wæææ se her

Vedlegg

• Screenshot_20250919_073010_Gallery.jpg
    Screenshot_20250919_073010_Gallery.jpg
    271,2 KB · Visninger: 101
Takk Er så glad
Ikke minst vil det være ekstra gøy de første månedene å få være en av de første inn i juni termin gruppen sånn i forhold til at du ligger fremst i utviklingen på embryoet :happy:

Nå må dere bare starte veien til 5000 innlegg slik at dere kan få et banner da, hehe :happy:

Ikke minst vil det være ekstra gøy de første månedene å få være en av de første inn i juni termin gruppen sånn i forhold til at du ligger fremst i utviklingen på embryoet :happy:

Nå må dere bare starte veien til 5000 innlegg slik at dere kan få et banner da, hehe :happy:
Ja, der sier du noe. Var helt på slutten i terminforum med datteren min. Litt kjedelig å henge sånn etter. Født 29de.

Øker fort på når jeg kommer inn der tenker jeg :joyful:

5 dpo og det kløøør i testefingrene! :knegg:
Skal holde til minst 8 dpo.
Har i hele dpo land vært syk med forkjølelse, og nå bihulebetennelse.. Håper ikke det har innvirkning på om det ender i graviditet eller ikke!:shy: Skal sies at jeg hadde corona i dpo land med gutten min, og det gikk veldig bra!:hilarious:

Har i hele dpo land vært syk med forkjølelse, og nå bihulebetennelse.. Håper ikke det har innvirkning på om det ender i graviditet eller ikke!:shy: Skal sies at jeg hadde corona i dpo land med gutten min, og det gikk veldig bra!:hilarious:
Tror ikke en forkjølelse er så ille :) Hadde du hatt 39+ i feber og ikke fått i deg drikke hadde det ikke vært like greit da.

Vanskelig og vente ja!! :D haha. God bedring til deg! Håper på positiv test om noen dager!

Jeg har hatt forkjølelse og bihulebetennelse nå og det gikk jo bra. Hadde nesten 39 i temp rundt eggløsning. Kanskje et immunforsvar som jobber noe annet, lettere slipper til et egg

Back
Topp