Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennede!EL testingen er begynt, og jeg fant ut i dag at det ikke er vits å ta test på utvannet urin. Var mye sterkere på dagtid i dag enn nå i kveld når jeg hadde godt utvannet urin![]()
Ja, samme her! Har så store forhåpninger og en god følelse på at dette er mnd det klafferSpennede!
Jeg begynner nå lørdag, er da på CD12. Gleder meg til en ny prøveperiode!

Så kjekt. Håper også at det skal klaffe denne mnd !Ja, samme her! Har så store forhåpninger og en god følelse på at dette er mnd det klaffer
Jeg har begynt å få el slim så derfor startet jeg litt tidlig denne gangen. CD 12 i morgen![]()
Er kun på CD 11 i dag, så den kom tidligere enn forventet, men ikke kjent noe til EL smerter enda.
Samme herVis vedlegget 414404Nærmer seg EL![]()
glemte ta test på formiddagen i dag og jeg har ikke vert hjemme, så nå må jeg bare spare opp sånn at jeg får tatt en om et par timer 

Så bra!Her begynner endelig medisinene å funke mot bihulebetennelse og jeg føler meg så mye bedre allerede![]()
Da krysser vi alt for at det ikke klusser til EL 

Så gøy. Mine to er 14 og 11, så jeg er i samme båt.LuringNr3 - 32 - B3 - PP1 - EL ca. 17/9 - IKM 1/10
Heiheiii!
Med ny partner uten barn, har vi bestemt oss for å prøve på min nummer 3! Nå er det 10 og 13 år siden sist jeg fikk barn, så det føles nesten som nytt igjen for meg også... Lykke til med prøveperioden, folkens! Jeg krysser fingrene for oss alle![]()
Hos meg starter det med at jeg blir oppblåst, får mye luft, kan også få litt kviser. Jeg får også mye el slim. Får ekstremt mer lyst. Og en ting jeg også har lagt merke til, er at jeg føler meg freshere/finere dagene rundt el. Lettere fornøyd med hvordan håret er osvHvilke symptomer pleier dere å ha når dere har EL og i tiden før?
Jeg pleier å bli skikkelig oppblåst, og selvsagt EL slim. Nå som jeg går på Letrozol er det ingen tvil nøyaktig når EL er fordi jeg får heftige magekramper som kjennes ut som menssmerter. Forrige syklus var uten Letrozol og da var det mye vanskeligere å kjenne på kroppen når jeg hadde EL![]()
Jeg bruker også letrozol.Oppblåst, vondt i magen, litt ekstra lysten. Jeg kjenner følelsen nå, begynner å bli oppblåstHvilke symptomer pleier dere å ha når dere har EL og i tiden før?
Jeg pleier å bli skikkelig oppblåst, og selvsagt EL slim. Nå som jeg går på Letrozol er det ingen tvil nøyaktig når EL er fordi jeg får heftige magekramper som kjennes ut som menssmerter. Forrige syklus var uten Letrozol og da var det mye vanskeligere å kjenne på kroppen når jeg hadde EL![]()