IKM uke 39 ❤️

EL testingen er begynt, og jeg fant ut i dag at det ikke er vits å ta test på utvannet urin. Var mye sterkere på dagtid i dag enn nå i kveld når jeg hadde godt utvannet urin :hilarious:

Spennede!
Jeg begynner nå lørdag, er da på CD12. Gleder meg til en ny prøveperiode!
Ja, samme her! Har så store forhåpninger og en god følelse på at dette er mnd det klaffer :smiley-angelic001
Jeg har begynt å få el slim så derfor startet jeg litt tidlig denne gangen. CD 12 i morgen :joyful:

Linda1990 - 33 - B3 (hans første) -PP8 - EL 14/9 - IKM 28/9

Hatt en mnd pause, men slenger meg på igjen! Følger allikevel med i gruppene her uansett! :) CD7 i dag!

Her er jeg fortsatt veldig syk, verre en jeg var på tirsdag :arghh: Så redd for at det skal fucke opp hele syklusen:arghh: nå hoster jeg, er snørrete og smp vondt i halsen. Slapp og verker i kroppen. Spiser paracet som en gaaaal

Tok UL hos gynekolog i dag og det ser ut til at jeg har EL nå, så bare å starte aksjeleggingen:happy: Er kun på CD 11 i dag, så den kom tidligere enn forventet, men ikke kjent noe til EL smerter enda.

Dette blir siste prøveperiode for oss det neste halvåret.Har bestemt meg for å fokusere på å gå ned i vekt (ved hjelp av legemidler) for å se om det kan hjelpe. Det er det eneste som er annerledes mellom prøving på første barnet som satt på første, og prøveperiode 10 på barn nr 2 nå. Har gått opp nesten 20 kilo i løpet av graviditeten som jeg aldri klarte å gå ned igjen, så tenker at det kan hjelpe på:happy:

IMG_3594.jpeg
Nærmer seg EL :happy:

Emerald - 37 - B3 (hans første) -PP3 - EL 12/9 - IKM 27/9

El-testene har økt veldig og regner med de når toppen i dag. Men håper den drøyer litt for EL kommer så tidlig hos meg.

Prøver å ikke være alt for aktiv her inne denne måneden for å ikke la dette gå helt i hodet på meg. Vil slappe av litt denne gangen. Ha sex når vi har lyst og ikke streve med å treffe riktig.

Hvilke symptomer pleier dere å ha når dere har EL og i tiden før?

Jeg pleier å bli skikkelig oppblåst, og selvsagt EL slim. Nå som jeg går på Letrozol er det ingen tvil nøyaktig når EL er fordi jeg får heftige magekramper som kjennes ut som menssmerter. Forrige syklus var uten Letrozol og da var det mye vanskeligere å kjenne på kroppen når jeg hadde EL :joyful:

Jeg blir lysten og våt :knegg: haha
Får også eggløsningssmerter hvis egget slipper på venstre side. Men ikke høyre merkelig nok.

LuringNr3 - 32 - B3 - PP1 - EL ca. 17/9 - IKM 1/10

Heiheiii!
Med ny partner uten barn, har vi bestemt oss for å prøve på min nummer 3! Nå er det 10 og 13 år siden sist jeg fikk barn, så det føles nesten som nytt igjen for meg også... Lykke til med prøveperioden, folkens! Jeg krysser fingrene for oss alle :)

LuringNr3 - 32 - B3 - PP1 - EL ca. 17/9 - IKM 1/10

Heiheiii!
Med ny partner uten barn, har vi bestemt oss for å prøve på min nummer 3! Nå er det 10 og 13 år siden sist jeg fikk barn, så det føles nesten som nytt igjen for meg også... Lykke til med prøveperioden, folkens! Jeg krysser fingrene for oss alle :)
Så gøy. Mine to er 14 og 11, så jeg er i samme båt.

Jeg pleier å bli skikkelig oppblåst, og selvsagt EL slim. Nå som jeg går på Letrozol er det ingen tvil nøyaktig når EL er fordi jeg får heftige magekramper som kjennes ut som menssmerter. Forrige syklus var uten Letrozol og da var det mye vanskeligere å kjenne på kroppen når jeg hadde EL :joyful:
Hos meg starter det med at jeg blir oppblåst, får mye luft, kan også få litt kviser. Jeg får også mye el slim. Får ekstremt mer lyst. Og en ting jeg også har lagt merke til, er at jeg føler meg freshere/finere dagene rundt el. Lettere fornøyd med hvordan håret er osv :hilarious: Jeg bruker også letrozol.

Oppblåst, vondt i magen, litt ekstra lysten. Jeg kjenner følelsen nå, begynner å bli oppblåst :)

0.78 på el-testen nå. Når vel toppen i løpet av dagen. Burde kanskje oppgradere EL til 11 og IKM på 26.

Back
Topp