Dette var fra da jeg tok testen.Fikk aldri TR, men fikk den rosa EL-testen på søndag, så har nå hatt EL
Hva med deg?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette var fra da jeg tok testen.Fikk aldri TR, men fikk den rosa EL-testen på søndag, så har nå hatt EL
Hva med deg?

Åja, rart at TR aldri kom, men så bra at du fikk eggløsning, håper det sitter for deg denne PPFikk aldri TR, men fikk den rosa EL-testen på søndag, så har nå hatt EL
Hva med deg?
Regner med eggløsning søndag, mandag eller tirsdag ish, vet ikke helt siden tr kom litt sent hos meg denne gangen. Men tror denne PP utgår for meg uansett 
Tusen takkÅja, rart at TR aldri kom, men så bra at du fikk eggløsning, håper det sitter for deg denne PPRegner med eggløsning søndag, mandag eller tirsdag ish, vet ikke helt siden tr kom litt sent hos meg denne gangen. Men tror denne PP utgår for meg uansett
![]()
Håper spiren sitter for oss begge denne PPen jeg! Tok EL-test i morges og den var helt blenda, så vil tro EL var mandag eller i går - så da er det bare å leve det forferdelige landet dpo-land