IKM uke 39 ❤️

Hvilke symptomer pleier dere å ha når dere har EL og i tiden før?

Jeg pleier å bli skikkelig oppblåst, og selvsagt EL slim. Nå som jeg går på Letrozol er det ingen tvil nøyaktig når EL er fordi jeg får heftige magekramper som kjennes ut som menssmerter. Forrige syklus var uten Letrozol og da var det mye vanskeligere å kjenne på kroppen når jeg hadde EL :joyful:
EL slim, dårlig mage, litt kviser og høy lyst :joyful:

Screenshot_20230910_112334_Premom.jpg

Da har jeg fått positiv test og EL er forhåpentligvis i morgen :smiley-bounce022

Mulan- 31- B3- PP4- EL 11/09- IKM 25/09

Jeg prøver å hoppe inn her jeg. Trodde jeg fikk TR for noen dager siden, men var bare en liten blødning. Nå har jeg nesten positive EL-tester igjen, ikke positive graviditetstester og EL-slim. Tror kroppen misset EL sist og prøver igjen (satser jeg på).

Håpefullmh - 25 - b1 - PP15 (PP 3 Etter SA) - EL mellom 13/9-17/9 - IKM mellom 28/9-1/10.

Klar for ny prøveperiode og forhåpentligvis siste før terminspire ❤️ Første tur med dobbel kur letrozol, så krysser fingrene for at det gjør susen! Eggløsningstesten har allerede steget veldig på et døgn
IMG_7423.jpeg

Håpefullmh - 25 - b1 - PP15 (PP 3 Etter SA) - EL mellom 13/9-17/9 - IKM mellom 28/9-1/10.

Klar for ny prøveperiode og forhåpentligvis siste før terminspire ❤️ Første tur med dobbel kur letrozol, så krysser fingrene for at det gjør susen! Eggløsningstesten har allerede steget veldig på et døgnVis vedlegget 414555
Satte deg på 29/09 så får du si ifra vist jeg skal flytte deg :happy:

Begynner testing etter EL i morgen, da er jeg på CD 10 :smiley-bounce022 Spent! Denne runden har jeg skikkelig troa, før EL i det hele tatt er her:smiley-bounce016:hilarious:
Lykke til! :smiley-bounce022 her var EL i dag, så aksjer er lagt for siste gang denne pp :smiley-angelic001
Krysser alt for at det stemmer og klaffer for dere! :love017
Har også veldig god følelse denne pp! Forrige pp bare viste jeg at det ikke kom til å klaffe, så håper magefølelsen stemmer denne gangen :Heartred:smiley-angelic001

Lagt merke til at jeg også er oppblåst.. men hva er greien med det egentlig? Her er vi på vårt mest fertile, perioden vi skal være mest sexy og tiltrekke og friste mannebeinet også blåser magen seg stor som en ballong og pfffffff.
Så sant :smiley-ashamed004:hilarious:

Hei damer! Noen som har erfaring med slik kopp? Som settes inn etter sex for å holde på sæden?

Vedlegg

• IMG_2597.png
    IMG_2597.png
    937 KB · Visninger: 58
Lagt merke til at jeg også er oppblåst.. men hva er greien med det egentlig? Her er vi på vårt mest fertile, perioden vi skal være mest sexy og tiltrekke og friste mannebeinet også blåser magen seg stor som en ballong og pfffffff.
Samme her ! Jeg har også tenkt at det må da virke mot sin hensikt , om det skal forføres mener jeg :P

Kommer snikende inn fra uke 38 , endelig kom el og i morgen er vi 1 dpo.

Enom86 - 36 - b3 (nr2 felles) - pp2 - EL12/9 - ikm 25-26/9

Legger med et bilde av de seneste el testene denne syklusen og er storfornøyd med å ha klart få det frem på test for første gang. Spent på om det sitter denne gangen nå :happy119

Vedlegg

• Screenshot_20230912_145803_Premom.jpg
    Screenshot_20230912_145803_Premom.jpg
    586,7 KB · Visninger: 68
Back
Topp