~IKM uke 38~

Når begynner dere å teste? Jeg er egentlig testegal, så disse dpo-dagene er lange. Har blitt enig med mannen at vi skal se resultatet sammen denne gangen, skal vente til neste søndag når jeg er 10 dpo:happy:

Har en haug med EBay-tester, så starter vanligvis 7dpo:hilarious: Hvis jeg vil dobbeltsjekke så bruker jeg Makesure/Babyplan gjerne 10/11dpo:joyful:
 
Ja, det blir sånn her noen ganger også, men vi må jo bare det når alternativet er å ikke få lagt inn aksjer:p men det pliktopplegget synes jeg er litt fælt faktisk... da føles prøvingen ekstra tung. Heldigvis er det ikke sånn hver pp, noen gang er det nok av tid også!:happy:
Sant det. Vi har vært heldige sånn egentlig så har ikke hatt noen lange perioder med prøving: med datteren vår klaffet det første pp. Klaffet første pp i sommer også, men det endte med ma. Fikk lagt inn aksjer i dag tidlig, fortsatt blinkende smiley på cb og negativ babyplan. Skjønner ikke hvorfor de er så forskjellige! Men går ut fra den digitale så håper jo vi treffer.
 
4 dpo og googler symptomer :hilarious:
Innbiller meg at jeg har symptomer... Litt murr i magen.. Og den ene puppen er litt vond. Den var vond ved el også men gav seg litt. Tilbake nå. Lov å håpe da :hilarious:
 
4 dpo og googler symptomer :hilarious:
Innbiller meg at jeg har symptomer... Litt murr i magen.. Og den ene puppen er litt vond. Den var vond ved el også men gav seg litt. Tilbake nå. Lov å håpe da :hilarious:

Bare 1dpo her, såååå lenge til det er noe spennende å kjenne etter og Google :hilarious:
 
Sant det. Vi har vært heldige sånn egentlig så har ikke hatt noen lange perioder med prøving: med datteren vår klaffet det første pp. Klaffet første pp i sommer også, men det endte med ma. Fikk lagt inn aksjer i dag tidlig, fortsatt blinkende smiley på cb og negativ babyplan. Skjønner ikke hvorfor de er så forskjellige! Men går ut fra den digitale så håper jo vi treffer.

Så deilig å slippe 10 pp’er:wacky: jeg skulle nok overlevd noen runder med plikt-sex hvis det faktisk endte ut i en baby :p trist å høre at du hadde en ma! Håper det klaffer for dere igjen denne gangen og at spiren sitter hele veien ❤️
 
4 dpo og googler symptomer :hilarious:
Innbiller meg at jeg har symptomer... Litt murr i magen.. Og den ene puppen er litt vond. Den var vond ved el også men gav seg litt. Tilbake nå. Lov å håpe da :hilarious:

Så spennende med symptom jakt, jeg har googlet såååå mye!! Prøver ananas for første gang nå og håper på noen symptomer etterhvert:D bare 3 dpo i dag, dagene snegler seg avgårde!
 
Tiden snegler seg avgårde i dpo land! Jeg har såå lyst til å se etter svake svake streker:hilarious:

Ja, samme her :love7 Men det kan se ut til at el-testen var positiv i dag også (3dagen på rad), så jeg skjønner ingenting.. Var sikker på at el var i går og at jeg var 1dpo i dag:woot:
 
Så spennende med symptom jakt, jeg har googlet såååå mye!! Prøver ananas for første gang nå og håper på noen symptomer etterhvert:D bare 3 dpo i dag, dagene snegler seg avgårde!
Jaa veldig spennende disse dagene her :D Prøvde solvipect jeg men rakk ikke mange dagene siden el kom tidligere :) ananas er for at det skal feste seg lettere eller?
 
Hvor lenge venter dere med å gå på do/dusje etter sex?

Går på do senest etter ti min. Ellers blir det urinveisinfeksjon:shifty: Dusje gjør jeg som regel før:p
 
Hvor lenge venter dere med å gå på do/dusje etter sex?
Går rett etter... Er visst en myte at man må ligge ned etter sex. Spermen skytes inn i full fart og havner der det skal :) Men hvis mannen har litt svekket kvalitet skader det vel ikke å ligge litt :)
 
Da skal jeg slutte å ligge lenge heretter, føler meg så ekkel når jeg ligger lenge før jeg går på do eller i dusjen
 
Back
Topp