~IKM uke 38~

Ja, det blir pliktsex og det er ingen av oss noe voldsomt begeistra for.. Men med ei lita ei som sover dårlig etter oppstart i bhg og jeg som jobber turnus så må det planlegges og skrives i kalenderen nesten. :p
Sånn er det hos oss også! Nesten så man må sjekke timeboka for å få til :hilarious:
 
Sånn er det hos oss også! Nesten så man må sjekke timeboka for å få til :hilarious:
Nesten så det kan bli litt dårlig stemning fordi en blir stressa over å få tid til det :p
 
Ja, det blir pliktsex og det er ingen av oss noe voldsomt begeistra for.. Men med ei lita ei som sover dårlig etter oppstart i bhg og jeg som jobber turnus så må det planlegges og skrives i kalenderen nesten. :p

Me kjenner på det me og - lage plan for sex i uken som kommer - ikkje det kjekkaste og føles veldig som pliktsex! Ikkje enkelt i travle småbarnstider :wacky::wacky:
Men har hørt at noen skriver det i kalenderen på generell basis for å opprettholde det intime i travle tider :):)
 
Me kjenner på det me og - lage plan for sex i uken som kommer - ikkje det kjekkaste og føles veldig som pliktsex! Ikkje enkelt i travle småbarnstider :wacky::wacky:
Men har hørt at noen skriver det i kalenderen på generell basis for å opprettholde det intime i travle tider :):)
Kanskje ikke det dummeste det så en ikke blir for komfortabel i tørken :p
 
Heisann. Melder meg inn her :)
Er på CD26 idag, og endelig har det kommet EL slim. Skal ta en EL test når jeg bare har fått hold meg litt fra å tisse. Oppdaterer dato når jeg vet sikkert. Har uregelmessig syklus, så ikke bare bare å vite sikkert :wtf:. Har EL testet siden cd9, går en del tester her for å si det sånn :wacky:

Pepsii- 26 år - pp1 - b1 - el snart ? - ikm ?
 
Er ny i gamet. Hvor ofte bør jeg teste etter EL? Holder det med 1g om dagen? Og når på dagen? Jeg har variert litt på det, bør jeg teste omtrent til samme tid hver dag?
Vil EL test gi utslag, eller kan man få EL uten at det vises på test? Og kan man ha EL uten det berømte EL slimet?
Jeg har teststrimmler fra babyplan
 
Jeg har satt opp forventet EL i dag, men har ikke fått positive eggløsningstester enda :dead: jeg fikk derimot en markant økning i forhold til de verdiene jeg bruker å ha når jeg leser av testen i Femometer, så det kan jo hende at det blir positiv eggløsningstest om ikke så alt for lenge! Ser tendenser til at den er markant høyere (men ikke positiv) en dag før det er positiv test, så hvis trenden fortsetter er det positiv test i morgen, og eggløsning ca 5. Sept :) kan oppdatere her når jeg er sikker på dato ;)
 
Da har eg vært hos gyn - og alt er i rute ift forventa EL i morgen :)
Da kan eg kanskje rekne 1DPO på lørdag?

Må le litt av gyn (har gått der i de to forrige sv.skapene og, så har god kjenskap til han)..
"Alt ser ut til å være i skjønneste orden, og EL er i tiden rundt nå - tror dere klare det på dette forsøket eg, sååå "dont do it - if you dont mean it", for å sei det sånn" :laughing001:laughing001
Haha - like ein litt humoristisk gyn altså - det hjelpe på å løsna opp ubehag rundt GU :laughing002

Godt og vite at det ikkje er noe rester etter de to forrige SA :gen014 Og at alt ser bra ut!
 
Ja, det blir pliktsex og det er ingen av oss noe voldsomt begeistra for.. Men med ei lita ei som sover dårlig etter oppstart i bhg og jeg som jobber turnus så må det planlegges og skrives i kalenderen nesten. :p

Ja, det blir sånn her noen ganger også, men vi må jo bare det når alternativet er å ikke få lagt inn aksjer:p men det pliktopplegget synes jeg er litt fælt faktisk... da føles prøvingen ekstra tung. Heldigvis er det ikke sånn hver pp, noen gang er det nok av tid også!:happy:
 
Ligger og vipper mellom uke 38 og 39, el søndag/mandag. Selv om el ikke har vært enda har jeg en dårlig følelse for denne PP allerede :p det fordi jeg har fått masse kviser (skal man ikke være smooth og pen for å være attraktiv for partner før el? Sånn rent biologisk :p) og jeg er ikke helt god i magen for tiden (om man ikke er i form vil kanskje ikke kroppen godta en graviditet?) :bag:
Sånn, det var dagens overtenking :hilarious:
 
Ligger og vipper mellom uke 38 og 39, el søndag/mandag. Selv om el ikke har vært enda har jeg en dårlig følelse for denne PP allerede :p det fordi jeg har fått masse kviser (skal man ikke være smooth og pen for å være attraktiv for partner før el? Sånn rent biologisk :p) og jeg er ikke helt god i magen for tiden (om man ikke er i form vil kanskje ikke kroppen godta en graviditet?) :bag:
Sånn, det var dagens overtenking :hilarious:

Haha! Sånn har jeg tenkt noen ganger også! Jeg blir både hormonell (les utålmodig, grinete og sur), oppblåst, full av vann og får uren hud på haka.. Føler ikke kroppens fysiologiske prosesser jobber med meg for at mannen skal finne meg spesielt attraktiv eller bli veldig sjarmert av meg i dagene rundt el :hilarious:
 
Er ny i gamet. Hvor ofte bør jeg teste etter EL? Holder det med 1g om dagen? Og når på dagen? Jeg har variert litt på det, bør jeg teste omtrent til samme tid hver dag?
Vil EL test gi utslag, eller kan man få EL uten at det vises på test? Og kan man ha EL uten det berømte EL slimet?
Jeg har teststrimmler fra babyplan
Lurt å teste samme tid hver dag ja. Ikke drikke mye og ikke tisse på 4 timer før testen tas. Jeg testet en gang daglig frem til jeg så at testen så sterkere ut. Etter det testet jeg 4 ganger daglig :hilarious: men det skal holde med to ganger står det de fleste steder. Jeg testet morgen og ettermiddag. Fikk positiv søndag ettermiddag og negativ igjen på søndags kvelden.
 
Sist pp var på bare 24 dager (som regel 26-27 dagerssyklus), startet derfor el-testing tidlig denne mnd for ikke å gå glipp av noe... nå er el så sein som den aldri har vært. Og selvfølgelig er det første mnd med Lutinus, som jeg bare går og venter på å få begynt med 2dpo:shifty: Hva skjeeeer:confused005 Vil ha el NÅ:hilarious: Jeg blir nok da også forskjøvet litt her inne, men gir beskjed når jeg vet noe mer:dead:
 

Vedlegg

  • DE62F8A9-552E-4B72-8501-E900E2A401C4.jpeg
    DE62F8A9-552E-4B72-8501-E900E2A401C4.jpeg
    34,2 KB · Visninger: 51
Da kan jeg (Avokado1 med nytt nick) endres :)

Advokat - 27 år - pp1 - b2 - EL 02.09 - IKM ca 16.09
 
Haha! Sånn har jeg tenkt noen ganger også! Jeg blir både hormonell (les utålmodig, grinete og sur), oppblåst, full av vann og får uren hud på haka.. Føler ikke kroppens fysiologiske prosesser jobber med meg for at mannen skal finne meg spesielt attraktiv eller bli veldig sjarmert av meg i dagene rundt el :hilarious:
Samme her :hilarious: er jo langtidsprøver, har ikke gitt opp altså - men blir litt motløs når kroppen jobber mot meg som du sier :rolleyes: ideelt skulle jeg per nå være glatt og glødende i huden, ikke ha vondter, ikke være trøtt og sur og ha energi til å iallefall barbere leggene så mannen blir fristet til å nærme seg :hilarious:
 
Samme her :hilarious: er jo langtidsprøver, har ikke gitt opp altså - men blir litt motløs når kroppen jobber mot meg som du sier :rolleyes: ideelt skulle jeg per nå være glatt og glødende i huden, ikke ha vondter, ikke være trøtt og sur og ha energi til å iallefall barbere leggene så mannen blir fristet til å nærme seg :hilarious:
Da er vi flere! Tidenes kvise utbrudd mitt El trøtt og sliten. Apåtil er vi på hyttetur med hele familien til samboeren. Nett som i sommer. Hvertfall bedre muligheter til å få lagt inn aksjer nå enn forgje hyttetur en vi har rom i rom med svigers. Heldigvis tykke tømmerstokker som vegg.
 
Tross kviser og oppblåst mage, aksjer lagt inn før mannen reiser på jobb i morgen (turnus), blir borte i 4 døgn:wacky:
 
Da er vi flere! Tidenes kvise utbrudd mitt El trøtt og sliten. Apåtil er vi på hyttetur med hele familien til samboeren. Nett som i sommer. Hvertfall bedre muligheter til å få lagt inn aksjer nå enn forgje hyttetur en vi har rom i rom med svigers. Heldigvis tykke tømmerstokker som vegg.
Jaa stemmer, håper det går bedre denne gangen :Heartred
 
Når begynner dere å teste? Jeg er egentlig testegal, så disse dpo-dagene er lange. Har blitt enig med mannen at vi skal se resultatet sammen denne gangen, skal vente til neste søndag når jeg er 10 dpo:happy:
 
Back
Topp