~IKM uke 38~

Negativ el-test på morgenen idag, men har hatt en del murringer idag og oppdaget ved siste toalettbesøk at jeg kanskje har eggløsningsslim nå, har aldri lagt merke til det før, men jeg syns det ligner ut i fra beskrivelsene til dere her inne, hehe...:D I følge premom skal eggløsning være fredag? Kan eggløsningen skjedd tidligere eller? Når ville dere lagt inn aksjer? :angelic:

Hos meg kom el mye senere denne mnd, så det behøver ikke å ha vært! Tror jeg ville startet å legge inn aksjer nå:)
 

Vedlegg

  • 0C71ACC8-F612-4312-A983-6D735F83B3FE.jpeg
    0C71ACC8-F612-4312-A983-6D735F83B3FE.jpeg
    13,4 KB · Visninger: 39
Positive el-tester mandag og tirsdag, negativ i dag. I dag har jeg voldsomme mengder el-slim, det har jeg ikke hatt før i denne syklusen(beklager tmi altså!) Men, tror dere eggløsning er i dag, eller i morgen da? Med tanke på tester og slim!
 
Positive el-tester mandag og tirsdag, negativ i dag. I dag har jeg voldsomme mengder el-slim, det har jeg ikke hatt før i denne syklusen(beklager tmi altså!) Men, tror dere eggløsning er i dag, eller i morgen da? Med tanke på tester og slim!
Høres sånn ut :)
 
Positive el-tester mandag og tirsdag, negativ i dag. I dag har jeg voldsomme mengder el-slim, det har jeg ikke hatt før i denne syklusen(beklager tmi altså!) Men, tror dere eggløsning er i dag, eller i morgen da? Med tanke på tester og slim!

Jeg ville kanskje trodd i dag:wideyed:
 
Hei. Jeg hadde EL tidligere enn jeg trodde.. Hadde EL 31. Så har IKM 14.09 :)

Trultemor88 * pp1 *b3 * el 31.08 * ikm 14.09

Jeg fikk el senere enn jeg trodde:wacky: Likevel ser jeg i notatene mine at jeg sjeldent får tr senere enn 14./15. på de lange mnd... Så jeg er usikker, men prøver meg på nytt med:

Berlioz - 31- PP2- B2 - EL 03.09- IKM 15.09:p
 
Da var jeg i dpo-land:smiley-bounce012 sliter så fryktelig med magen, har hatt magesmerter rundt 1 uke nå. Tror det er på grunn av eggløsninga, så håper det gir seg snart!
 
Da var jeg i dpo-land:smiley-bounce012 sliter så fryktelig med magen, har hatt magesmerter rundt 1 uke nå. Tror det er på grunn av eggløsninga, så håper det gir seg snart!
Helt klart mye bedre å være i dpo land :dance008
Hatt vondt i magen mange dager selv egentlig... 3 dpo og det gav seg i går.. Men fikk bekreftet el med temping, hvis ikke hadde jeg trodd el var i går :)
 
Det kan være veldig enkelt:) denne mnd bruker jeg clearblue sine som er digital. Fikk da høy (blinkende smilefjes) i 4 dager, så ble det fast i dag på 5. Dag som betyr positiv test. Disse koster litt, men er de enkleste å lese resultat på:happy: prøver også litt en app som heter Premom, da tar du bilde av testen i appen og den leser av resultatet for deg:happy: det er nokk det billigste alternativet:happy: så får du bare spørre her om det du lurer på:) lykke til!

Tusen takk for svar :happy:
Tenke eg kjøpe digitale eg då - greit å bruka det enkleste først (så får det heller koste litt)..
Når den er positiv - er det EL den dagen da? DPO dagen etter?

Skal til gyn i dag - spent på hva han seier ift EL...
Kjøper meg digital på vei him om han ikkje kan sei noko konkret (forvente jo EL i morgen).
Kjenner på symptomer og - så håper eg er i rute :happy:
 
Positive el-tester mandag og tirsdag, negativ i dag. I dag har jeg voldsomme mengder el-slim, det har jeg ikke hatt før i denne syklusen(beklager tmi altså!) Men, tror dere eggløsning er i dag, eller i morgen da? Med tanke på tester og slim!
Jeg tenker i dag! :)
 
Tusen takk for svar :happy:
Tenke eg kjøpe digitale eg då - greit å bruka det enkleste først (så får det heller koste litt)..
Når den er positiv - er det EL den dagen da? DPO dagen etter?

Skal til gyn i dag - spent på hva han seier ift EL...
Kjøper meg digital på vei him om han ikkje kan sei noko konkret (forvente jo EL i morgen).
Kjenner på symptomer og - så håper eg er i rute :happy:


Når du får positiv er det 12-48t til eggløsningen skjer:happy: vi pleier å si ca 1 døgn etterpå, så 1dpo blir 2 dager etter positiv test:) lykke til!:D
 
Hjelpes, er redd vi ikke skal få lagt inn aksjer disse dagene! :wideyed: Jeg hadde senvakt i går og har senvakt i dag. Kom hjem i går kl 22:45, ikke rukket å gå hverken på do eller å spise i løpet av vakta og mini var såklart våken og holdt det gående :p Mannen hadde et møte i dag tidlig så han måtte dra en nesten en time før han vanligvis drar så fikk ikke gjort noe i dag tidlig heller. I kveld MÅ mini sove og jeg håper på en litt roligere senvakt der jeg ikke er i koma når jeg kommer hjem :p Blinkende smiley på CB, så har litt tid, men redd vi ikke får lagt inn eller bare en gang :p
 
Hjelpes, er redd vi ikke skal få lagt inn aksjer disse dagene! :wideyed: Jeg hadde senvakt i går og har senvakt i dag. Kom hjem i går kl 22:45, ikke rukket å gå hverken på do eller å spise i løpet av vakta og mini var såklart våken og holdt det gående :p Mannen hadde et møte i dag tidlig så han måtte dra en nesten en time før han vanligvis drar så fikk ikke gjort noe i dag tidlig heller. I kveld MÅ mini sove og jeg håper på en litt roligere senvakt der jeg ikke er i koma når jeg kommer hjem :p Blinkende smiley på CB, så har litt tid, men redd vi ikke får lagt inn eller bare en gang :p

Uff det er litt stress det der:wideyed: jeg synes det er så tungt når man har få muligheter og nesten må planlegge det inn på klokkeslett for å få tid! Da blir det jo helt umulig å få det til på en avslappende måte:p
 
Uff det er litt stress det der:wideyed: jeg synes det er så tungt når man har få muligheter og nesten må planlegge det inn på klokkeslett for å få tid! Da blir det jo helt umulig å få det til på en avslappende måte:p
Ja, det blir pliktsex og det er ingen av oss noe voldsomt begeistra for.. Men med ei lita ei som sover dårlig etter oppstart i bhg og jeg som jobber turnus så må det planlegges og skrives i kalenderen nesten. :p
 
Back
Topp