~IKM uke 38~

Hv
Ååja jeg leste litt fort jeg.. Fikk ikke med meg at det var i forbindelse med tr... Hmmm ja det var jo egentlig veldig rart :bored: Har hatt slim nedentil med ikke samtidig med tr... Hmm

Jeg vet ikke om jeg hadde el.. For jeg Temper også og Temper tempen viser foreløpig ikke noe til det.[/QUOTE

Nei, hvis du temper og den ikke har steget så har nok ikke El vært. Det kan du nok være ganske sikker på, tror jeg. Men det kan godt hende at kroppen prøver igjen og plutselig slipper egg likevel :happy: sikkert lurt å følge med og legge inn aksjer jevnlig!

Lurer litt på om forrige tr var en kjemisk:wideyed: tr kom litt sent og var både vondere og mer enn vanlig. Testet ikke mellom 7-8 dpo og 15, men på 15-16 dpo kom blødningen og test var negativ. Jeg har hørt at El-tester kan slå ut, men de gjør vel kanskje ikke det på CD 4, hvis g-test var negativ når tr kom?

Vet ikke om noen skjønner hva jeg lurer på her :joyful:
Erfaringer?
 
Ååja jeg leste litt fort jeg.. Fikk ikke med meg at det var i forbindelse med tr... Hmmm ja det var jo egentlig veldig rart :bored: Har hatt slim nedentil med ikke samtidig med tr... Hmm

Jeg vet ikke om jeg hadde el.. For jeg Temper også og Temper tempen viser foreløpig ikke noe til det.

skjedde noe rart med forrige melding:wacky:
Nei, hvis du temper og den ikke har steget så har nok ikke El vært. Det kan du nok være ganske sikker på, tror jeg. Men det kan godt hende at kroppen prøver igjen og plutselig slipper egg likevel :happy: sikkert lurt å følge med og legge inn aksjer jevnlig!

Lurer litt på om forrige tr var en kjemisk:wideyed: tr kom litt sent og var både vondere og mer enn vanlig. Testet ikke mellom 7-8 dpo og 15, men på 15-16 dpo kom blødningen og test var negativ. Jeg har hørt at El-tester kan slå ut, men de gjør vel kanskje ikke det på CD 4, hvis g-test var negativ når tr kom?

Vet ikke om noen skjønner hva jeg lurer på her:joyful:
Erfaringer?
 
skjedde noe rart med forrige melding:wacky:
Nei, hvis du temper og den ikke har steget så har nok ikke El vært. Det kan du nok være ganske sikker på, tror jeg. Men det kan godt hende at kroppen prøver igjen og plutselig slipper egg likevel :happy: sikkert lurt å følge med og legge inn aksjer jevnlig!

Lurer litt på om forrige tr var en kjemisk:wideyed: tr kom litt sent og var både vondere og mer enn vanlig. Testet ikke mellom 7-8 dpo og 15, men på 15-16 dpo kom blødningen og test var negativ. Jeg har hørt at El-tester kan slå ut, men de gjør vel kanskje ikke det på CD 4, hvis g-test var negativ når tr kom?

Vet ikke om noen skjønner hva jeg lurer på her:joyful:
Erfaringer?
Når jeg ble gravid med lillemor så slo eggløsningstest ut samtidig som graviditetstest så det kan vi hende det var kjemisk. Jeg hadde en kjemisk forrige mnd og tr varte lenger og smertene litt sterkere enn vanlig.
 
Når jeg ble gravid med lillemor så slo eggløsningstest ut samtidig som graviditetstest så det kan vi hende det var kjemisk. Jeg hadde en kjemisk forrige mnd og tr varte lenger og smertene litt sterkere enn vanlig.

Tror jeg må begynne å teste mer, sånn at jeg får fanget det opp dersom det er kjemisk.. det er kjipt, men samtidig er det fint å vite det, siden det evt betyr at jeg kan bli gravid:happy: trenger mitt håp nå, etter straks et år! Håper du finner El snart:joyful:
 
Fortsatt positiv el-test her, vanlig å få positive tester et helt døgn?
 
Ser at mange er flinke med å teste etter EL... hmm.. kanskje noe for meg i neste forsøk om det ikkje skulle slå til denne gang.
Av alt eg leser her inne på forumet så virker det veldig komplisert - men det er det kanskje ikkje?? :nailbiting:

Eg er inne på litt ukjent teritoriet nå, når eg har hatt SA og ein tidlig SA/kjemisk på rad.
Har alltid hatt veldig stabil syklus - hatt syklus på 28 dager i årevis. Hatt syklus på 26 dager 3 ganger og to ganger på 30 dager ifm at syklus starta igjen etter fødsel..
Men nå... har ikkje peiling, siden eg ikkje veit hvordan kroppen håndterer å miste... Vurderer testing eg og nå :)
Det må eg nok lære mer om i forkant...

Denne PP skal eg til GU dagen før forventa EL, så får vell ein pekepinn der hvordan det ligger an :)

Lykke til alle sammen - veldig spennende :happy::)
 
Ser at mange er flinke med å teste etter EL... hmm.. kanskje noe for meg i neste forsøk om det ikkje skulle slå til denne gang.
Av alt eg leser her inne på forumet så virker det veldig komplisert - men det er det kanskje ikkje?? :nailbiting:

Eg er inne på litt ukjent teritoriet nå, når eg har hatt SA og ein tidlig SA/kjemisk på rad.
Har alltid hatt veldig stabil syklus - hatt syklus på 28 dager i årevis. Hatt syklus på 26 dager 3 ganger og to ganger på 30 dager ifm at syklus starta igjen etter fødsel..
Men nå... har ikkje peiling, siden eg ikkje veit hvordan kroppen håndterer å miste... Vurderer testing eg og nå :)
Det må eg nok lære mer om i forkant...

Denne PP skal eg til GU dagen før forventa EL, så får vell ein pekepinn der hvordan det ligger an :)

Lykke til alle sammen - veldig spennende :happy::)

Det kan være veldig enkelt:) denne mnd bruker jeg clearblue sine som er digital. Fikk da høy (blinkende smilefjes) i 4 dager, så ble det fast i dag på 5. Dag som betyr positiv test. Disse koster litt, men er de enkleste å lese resultat på:happy: prøver også litt en app som heter Premom, da tar du bilde av testen i appen og den leser av resultatet for deg:happy: det er nokk det billigste alternativet:happy: så får du bare spørre her om det du lurer på:) lykke til!
 
Første dag med blinkende smiley på CB digital så da melder jeg meg inn her :) Er litt usikker på ikm da jeg ikke har rukket å få mensen etter MA med påfølgende medisinsk abort, men setter dato regnet ut fra første blødningsdag som ser rett ut i forhold til positiv test i dag.

Reana - 31 - pp2 - b2 - el 5/9 - ikm 19/9
 
Hei hå! Avokado1 her med nytt nick :hilarious: Jeg fikk ikke positiv EL-test før i dag, regner jeg EL som i morgen eller torsdag da? :bookworm:
 
Kaster meg inn her jeg.. Skulle la være denne pp men jaja.

Mymy-35- pp5(etter senabort) - B2 - El 6/9 - IKM 20/9

Skal teste for El i morgen og torsdag før det blir hyttetur. Så får se om det blir test på søndag når vi kommer hjem
Har en følelse El kommer før da jeg allerde nå har fått masse El slim og begynt meg stin i livmoren. Håper så inderlig vi alle lykkes den runden!
 
Jeg tester grapefruktkjernekstrak for å bedre El slim og tenker bruke wild yam etter for å se om det kan hjelpe lutefasen litt. Andre som tester noe denne pp?
 
I dag var el-test negativ, så nå krysser jeg fingrene for at gullegget har løsnet:happy:
 
Det ser ut som El var litt før antatt, premom tolker testene min til at El var i går og tempen har steget i dag :happy: så da er jeg vel på 1 dpo:joyful:

Derfor en liten endring her:

Spirit4 - 33 - pp11 - B1 - El 01.09 - ikm 15.09

Det ble lagt inn aksjer i helgen og på morgen på El-dagen, får håpe det holdt! Kom litt brått på:wideyed:
 
Positiv test idag og el blir da som antatt i morgen. Gleder meg til dpo-land! Alltid spennende å kjenne etter alle mulige symptomer synes jeg :joyful:
 
Negativ el-test på morgenen idag, men har hatt en del murringer idag og oppdaget ved siste toalettbesøk at jeg kanskje har eggløsningsslim nå, har aldri lagt merke til det før, men jeg syns det ligner ut i fra beskrivelsene til dere her inne, hehe...:D I følge premom skal eggløsning være fredag? Kan eggløsningen skjedd tidligere eller? Når ville dere lagt inn aksjer? :angelic:
 
Last edited:
Negativ el-test på morgenen idag, men har hatt en del murringer idag og oppdaget ved siste toalettbesøk at jeg kanskje har eggløsningsslim nå, har aldri lagt merke til det før, men jeg syns det ligner ut i fra beskrivelsene til dere her inne, hehe...:D I følge premom skal eggløsning være fredag? Kan eggløsningen skjedd tidligere eller? Når ville dere lagt inn askjer? :angelic:
Jeg ville nok bare kjørt på nå :) uansett hvis el er på fredag er det jo lurt å ha noen svømmere inne allerede :)
 
Back
Topp