~IKM uke 38~

Ingen utslag på eggløsningstest i går, nesten helt positiv i dag, nå skjer det snart i allefall xsmile9 Veldig usikker på syklusen min da dette er første syklus etter fjerning av spiral, hadde også veldig lite/kortvarig mens, så spennende å se om egget løsner nå snart:gen014
 
Nesten helt positiv eggløsningstest i går ettermiddag, men negativ i går kveld og i dag.. Ville dere tenkt 1dpo snart og at jeg misset toppen? Eller prøve igjen? :) ikke lett dette her med el-tester...
 
Nesten helt positiv eggløsningstest i går ettermiddag, men negativ i går kveld og i dag.. Ville dere tenkt 1dpo snart og at jeg misset toppen? Eller prøve igjen? :) ikke lett dette her med el-tester...
Jeg ville tenkt at jeg hadde misset toppen da og at dpo var det neste, men som du sier så er det ikke lett med disse testene :bored:
 
Ingen utslag på eggløsningstest i går, nesten helt positiv i dag, nå skjer det snart i allefall xsmile9 Veldig usikker på syklusen min da dette er første syklus etter fjerning av spiral, hadde også veldig lite/kortvarig mens, så spennende å se om egget løsner nå snart:gen014
Heier på egget! :):)
 
Nesten bedre å ikke teste igrunn, men det er jo ikke noe moro :hilarious:
Det er sant, det er den spenningen rundt testinga daxsmile9:nailbiting:

Hadde egentlig ikke troa på at jeg skulle få eggløsning denne syklusen, har ikke hatt mens siden før jeg ble gravid med frøkna mi som er født i oktober 18, så kjenner ikke min egen syklus lenger for å si det sånn :wacky:
 
Det er sant, det er den spenningen rundt testinga daxsmile9:nailbiting:

Hadde egentlig ikke troa på at jeg skulle få eggløsning denne syklusen, har ikke hatt mens siden før jeg ble gravid med frøkna mi som er født i oktober 18, så kjenner ikke min egen syklus lenger for å si det sånn :wacky:
Litt i samme båt vi da, fikk en sønn i 2010, gått på pilla til 2016 og ble gravid med gang og sluttet med pilla forrige mnd.. Hvis jeg fikk eggløsning nå så skal jeg være glad men er cd 12 i dag :s
Får ikke gjort annet enn å legge inn aksjer og håpe på det beste :hilarious:

Håper du får en knall positiv test i løpet av dagen :D
 
Blinkende smilefjes i dag også, hadde håpet på fast smilefjes i dag. Kjenner veldig godt at det er noe på gang da, så håper på max utslag i morgen:)
 
Spirit4 -33 - pp11 - B1 - El ca 03.09. - ikm 17.09

Tenker hver måned nå at jeg skal ta pause fra forum å prøve og ikke tenke på prøvingen, men det går ikke! Jeg trenger felleskapet :joyful:

Jeg fikk veldig mye slim siste dag av tr (pleier aldri å ha slim, dessverre) og måtte ta en El test bare for å se. Den var faktisk ganske sterk, ikke positiv, men sterk. Etterpå at den bare gått nedover igjen. Noen som skjønner noe av det??
 
Og der var eggløsningstesten knallpositiv! Veit hva jeg skal gjøre i kveld for å si det sånn:laughing002 Hadde glemt hvordan eggløsningssmertene kunne være også gitt! I tillegg syk og hjemme fra jobb i dag, jaja!
 
Litt i samme båt vi da, fikk en sønn i 2010, gått på pilla til 2016 og ble gravid med gang og sluttet med pilla forrige mnd.. Hvis jeg fikk eggløsning nå så skal jeg være glad men er cd 12 i dag :s
Får ikke gjort annet enn å legge inn aksjer og håpe på det beste :hilarious:

Håper du får en knall positiv test i løpet av dagen :D
Og den ble knallpositiv nåxsmile9 Spennende tider!
 
Spirit4 -33 - pp11 - B1 - El ca 03.09. - ikm 17.09

Tenker hver måned nå at jeg skal ta pause fra forum å prøve og ikke tenke på prøvingen, men det går ikke! Jeg trenger felleskapet :joyful:

Jeg fikk veldig mye slim siste dag av tr (pleier aldri å ha slim, dessverre) og måtte ta en El test bare for å se. Den var faktisk ganske sterk, ikke positiv, men sterk. Etterpå at den bare gått nedover igjen. Noen som skjønner noe av det??
Store planar om forumpause her og, men ser ikkje ut til at det blir noko av:D

Ellix - 27 - PP8 - B1 - EL 07.09 - IKM 20.09

Veit ikkje om pp8 blir korrekt, fekk klaff i pp3, men mista i veke 12 i april. Prøvde to gongar etter det som i grunn viste seg å vere bomskudd grunna restar etter MA. Deretter to rundar utan vinnarlodd.
Dette blir tredje "reelle" runde etter april, så kanskje 3 er lykketallet vårt? :smiley-angelic003
 
Spirit4 -33 - pp11 - B1 - El ca 03.09. - ikm 17.09

Tenker hver måned nå at jeg skal ta pause fra forum å prøve og ikke tenke på prøvingen, men det går ikke! Jeg trenger felleskapet :joyful:

Jeg fikk veldig mye slim siste dag av tr (pleier aldri å ha slim, dessverre) og måtte ta en El test bare for å se. Den var faktisk ganske sterk, ikke positiv, men sterk. Etterpå at den bare gått nedover igjen. Noen som skjønner noe av det??
Dette skjedde nettopp med meg.. Kraftig stigning i hele går helt til neeesten positiv så plutselig helt negativ i går kveld... Vil tro kroppen prøvde men fikk ikke til eller noe?
 
Lovet egentlig mannen (og meg selv) pause fra forumet, men... Det er så hyggelig å være her inne! Måtte dette bli vår mnd:Heartred

Sol.i.hjertet - PP14 (første med Lutinus) - 27år - B1 - EL 2/9 - IKM 16/9
 
Dette skjedde nettopp med meg.. Kraftig stigning i hele går helt til neeesten positiv så plutselig helt negativ i går kveld... Vil tro kroppen prøvde men fikk ikke til eller noe?

Ja, det må kanskje være noe sånt? For din del kan det jo være at det bare skjedde litt fort også kanskje? Men det skjedde ved tr for meg, så det må vel bare ha vært noe rart? :bored::p
 
Hei!

Jeg sniker litt her inne også :) usikker på når el var (om jeg i dere hele tatt har hatt el denne mnd) :shifty: Annenhver mnd har jeg syklus på 30 dager og annenhver 33-34 dager, og det virker til at denne syklusen blir på 34 dager, men klarer ikke helt å tyde el-testene. Jeg synes nr4 fra bunnen ser positiv ut, hva synes dere? :rolleyes:o_O

Berlioz - 31- PP2- B2 - EL 29.08?- IKM 15.09?
 

Vedlegg

  • 100EBEAE-6C12-4801-BA5A-D3482242A20C.jpeg
    100EBEAE-6C12-4801-BA5A-D3482242A20C.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 59
Ja, det må kanskje være noe sånt? For din del kan det jo være at det bare skjedde litt fort også kanskje? Men det skjedde ved tr for meg, så det må vel bare ha vært noe rart? :bored::p
Ååja jeg leste litt fort jeg.. Fikk ikke med meg at det var i forbindelse med tr... Hmmm ja det var jo egentlig veldig rart :bored: Har hatt slim nedentil med ikke samtidig med tr... Hmm

Jeg vet ikke om jeg hadde el.. For jeg Temper også og Temper tempen viser foreløpig ikke noe til det.
 
Back
Topp