Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det ER strekKlarte ikke vente lengre enn til i ettermiddag nei.. eneste jeg fant var en rfsu tidligtest.. Men de er svake disse og asså..

SHITT POMM FRITT!!!!! Hcg har økt til 28!!!!! Hadde sa som startet 27.08. 8.09 var hcg på 20…. Kan vel ikke bety annet enn at jeg er gravid igjen????![]()

Nooo! Ser ut til at el i neste pp vil havne på en dag den uka jeg og veslejenta er på høstferie fire timer unna pappaen.Da må han pent bli med noen dager
![]()
Har du fått TR nå, skal jeg oppdatere deg på lista?
Og det er veldig lytt
Det får bare stå til 
Klarte ikke vente lengre enn til i ettermiddag nei.. eneste jeg fant var en rfsu tidligtest.. Men de er svake disse og asså..
Håper detOioioi! Skulle jo tro det! Skal du ta en måling til om et par dager?![]()
har sendt melding til legen. Er altfor spennende dette kjøret her altså!
Hvordan går det med deg da?Trodde jeg var litt oppdatert, men tydeligvis ikke..Er ikke disse også kjent for å være ganske svake da? Det er min erfaring i alle fallSer svak rosa strek på din jeg!
SHITT POMM FRITT!!!!! Hcg har økt til 28!!!!! Hadde sa som startet 27.08. 8.09 var hcg på 20…. Kan vel ikke bety annet enn at jeg er gravid igjen????![]()

Hvordan går det med dere?
@Leonore
@MommySammy
@Trulteguri

Håper dethar sendt melding til legen. Er altfor spennende dette kjøret her altså!
Hvordan går det med deg da?

TR her, megaskuff. Igår og idag har bydd på menssmerter, sylte forkjøla på hjemmekontor og viktig frist på jobb med overtidstimer .. dårlig kombo![]()
Ånei, det håper jeg ikke…. Men hadde du da vært på ul etter sa og sett om det var noe igjen? Jeg var hos gyn 7.09 som sa at alt så ut til å være ute… kan de overse noe liksom?Opplevde det samme med min SA.. økte litt men var rester.. :/ håper det ikke er det samme for deg..![]()
Æsj, så kjedelig! Mener å ha sett deg både her og der omtrent samtidig med meg?! Hadde du også fått noe støttemedisiner? Håper så innmari det klaffer for deg snartHåper for deg!Tanta er på plass her, og virker endelig å ha nærmet seg normalen, de tre siste rundene har vært litt heftig etter MA/SA-en siden jeg slet med rester. Men nå er jeg bare veldig klar for ny PP
![]()

Ånei, det håper jeg ikke…. Men hadde du da vært på ul etter sa og sett om det var noe igjen? Jeg var hos gyn 7.09 som sa at alt så ut til å være ute… kan de overse noe liksom?
Takk for svar! Tenker at jeg bare må være positiv til det motsatte er bevist! Orker ikke gå rundt og tenke det versteVa på ul når det steg.. gyn så ikke noe som tilsa at det var noe igjen...