IKM uke 38 ❤️

Klarte ikke vente lengre enn til i ettermiddag nei.. eneste jeg fant var en rfsu tidligtest.. Men de er svake disse og asså..

Vedlegg

• Screenshot_20210923_170100_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210923_170100_com.android.gallery3d.jpg
    1,3 MB · Visninger: 132
  • Screenshot_20210923_170133_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210923_170133_com.android.gallery3d.jpg
    1 MB · Visninger: 133
Nooo! Ser ut til at el i neste pp vil havne på en dag den uka jeg og veslejenta er på høstferie fire timer unna pappaen. :( Da må han pent bli med noen dager:hilarious:

SHITT POMM FRITT!!!!! Hcg har økt til 28!!!!! Hadde sa som startet 27.08. 8.09 var hcg på 20…. Kan vel ikke bety annet enn at jeg er gravid igjen???? :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Oioioi! Skulle jo tro det! Skal du ta en måling til om et par dager? :happy:

Nooo! Ser ut til at el i neste pp vil havne på en dag den uka jeg og veslejenta er på høstferie fire timer unna pappaen. :( Da må han pent bli med noen dager:hilarious:

Oh no :hilarious: Har du fått TR nå, skal jeg oppdatere deg på lista?

Her har vi gjester på naborommet midt under de to nettene rundt neste EL :facepalm: Og det er veldig lytt :banghead: Det får bare stå til :angelic:

Klarte ikke vente lengre enn til i ettermiddag nei.. eneste jeg fant var en rfsu tidligtest.. Men de er svake disse og asså..

Er ikke disse også kjent for å være ganske svake da? Det er min erfaring i alle fall :) Ser svak rosa strek på din jeg!

Håper det :nailbiting: har sendt melding til legen. Er altfor spennende dette kjøret her altså! :Heartred Hvordan går det med deg da?

Håper for deg! ❤️ Tanta er på plass her, og virker endelig å ha nærmet seg normalen, de tre siste rundene har vært litt heftig etter MA/SA-en siden jeg slet med rester. Men nå er jeg bare veldig klar for ny PP :D

Jeg kan settes på TR! :wtf:

TR her, megaskuff. Igår og idag har bydd på menssmerter, sylte forkjøla på hjemmekontor og viktig frist på jobb med overtidstimer .. dårlig kombo:hungover::dead::depressed:

Å neeei :( Æsj, er det ikke typisk :eek:

Håper for deg! ❤️ Tanta er på plass her, og virker endelig å ha nærmet seg normalen, de tre siste rundene har vært litt heftig etter MA/SA-en siden jeg slet med rester. Men nå er jeg bare veldig klar for ny PP :D
Æsj, så kjedelig! Mener å ha sett deg både her og der omtrent samtidig med meg?! Hadde du også fått noe støttemedisiner? Håper så innmari det klaffer for deg snart :Heartred

Back
Topp