IKM uke 38 ❤️

Takk for gratulasjoner! Måtte ta en ny test nå i ettermiddag. Denne er en vanlig Babyplan test, ikke tatt på morgenurin. Når den da er positiv, så begynner det å gå opp for meg at det har klaffet!

Tok en EL-test for moroskyld, den var også positiv.

Tror ikke heeelt på at jeg er gravid enda, men håper vi er flere som sees i juni-gruppa!

Vedlegg

• 8FBDC456-8097-4542-834D-F895CCFA216E.jpeg
    8FBDC456-8097-4542-834D-F895CCFA216E.jpeg
    771,6 KB · Visninger: 163
Da har man begynt å spotte så kan nok settes på tr :) Når dere registrerer i apper ect, registrer dere da fra dagen man har rosa på papiret? :p

Så kjedelig! Man skal visst registrere første dag med «ekte» blødning, altså ikke brunt eller litt svakt rosa. Jeg begynte i går kveld med svak rosa spotting, men regner TR og CD1 fra i dag morges. :)

Ps! Jeg fant deg ikke i lista, vet ikke om jeg har uteglemt å føre deg inn? :wideyed: Men har satt nicket ditt under TR. Si i fra hvis du vil stå med «inforekka» på IKM-dag også :joyful:

Beklager sen update på dagens IKMere! :shy: Har skjedd litt mye både på jobb og etterpå her i dag, så tag @ meg om det er noe jeg ikke har fått med meg i lista da, jenter ❤️

Disse har dessverre meldt om TR: Trønderen98, Irrgønn og Minime1315. Masse lykke til i neste PP :happy:

Hvordan går det med dere?
@Leonore
@MommySammy
@Trulteguri

Beklager sen update på dagens IKMere! :shy: Har skjedd litt mye både på jobb og etterpå her i dag, så tag @ meg om det er noe jeg ikke har fått med meg i lista da, jenter ❤️

Disse har dessverre meldt om TR: Trønderen98, Irrgønn og Minime1315. Masse lykke til i neste PP :happy:

@Leonore
@MommySammy
@Trulteguri

Ingen mens men jeg tok en clearblue digital igår og fikk negativ før jeg dro og fikk 2. dose av vaksina.. så lurer på om vaksina har påvirket TR... :dontknow

Så kjedelig! Man skal visst registrere første dag med «ekte» blødning, altså ikke brunt eller litt svakt rosa. Jeg begynte i går kveld med svak rosa spotting, men regner TR og CD1 fra i dag morges. :)

Ps! Jeg fant deg ikke i lista, vet ikke om jeg har uteglemt å føre deg inn? :wideyed: Men har satt nicket ditt under TR. Si i fra hvis du vil stå med «inforekka» på IKM-dag også :joyful:

hmmm.. spottingen forsvant helt. Litt uvanlig dette det pleier jo fortløpende å komme mer da. Kanskje det har noe med vaksine å gjøre :meh: Føler meg dog ikke gravid, så er vell rett rundt hjørnet :p Neida, er nok jeg som trengte en ikm gruppe for å forstå at man registrerer, den er på meg ikke deg :hilarious::p

@Leonore
@MommySammy
@Trulteguri

jeg begynte å spotte nå i ettermiddag. Har kjent masse murringer og kramper.:wtf: Jeg har forresten kjent sånne smertefulle stikk som jeg ikke pleier å ha eller ha kjent før, så får se hvordan det utarter seg i morgen. Jeg kan gi en oppdatering da.:rolleyes:

@Leonore
@MommySammy
@Trulteguri

Da kan jeg settes på TR:wtf: Som ventet men skuffende.Håper det blir min tur i denne nye pp’en!:joyful: Gratulere så mye til alle gravide. :Heartred

@Leonore
@MommySammy
@Trulteguri
Ingeniørmamma og Bæremamma er også gravide:Heartred

Dagens test 13 dpo.. regner med løpet er kjørt nå, blir ikke noe sterkere strek.. rfsu test da...

Vedlegg

• 20210923_072534.jpg
    20210923_072534.jpg
    822,9 KB · Visninger: 116
Torsdagens IKM-ere :)

Nøttelita har meldt om TR :wtf:

@Amilie og @Vårlilleclark hvordan står det til med dere? ❤️

@Ingeniørmamma og @Bæremamma - kan jeg sette dere på gravid i lista? :smiley-bounce016

Er såååå spent!!!! Fikk mast meg til hcg-blodprøve i går, så nå venter jeg bare på svar! Med halveringstid annenhver dag skulle jeg vært nede i normalverdier for lengst (hadde Hcg på 20 8.09). Føler meg gravid, men tør virkelig ikke å håpe for mye…. Kjenner på metallsmak i munnen, stikking nederst i magen, hodepine, verk i korsryggen og ekstremt trøtt…. HJELP!!! Har ikke negler igjen, og synes furst er altfor treige med å analysere….

@Ingeniørmamma og @Bæremamma - kan jeg sette dere på gravid i lista? :smiley-bounce016

Her er TR kommet som ventet :smug: og er nå nede i 24 syklusdager, normalt tidligere er 28 dager men etter kjemisk å tidlig SA så datt den ned til 25.. noen med erfaring med å bli gravid med så kort syklus? Har aldri hatt så kort syklus før men skal også sies at jeg tok første dose med vaksinen på syklusdag 18 så mulig den spiller inn også o_O

Last edited:

Ingen TR i sikte enda..Men med min syklus er det ikke godt å vite. Har ikke testet enda. Gikk av nattevakt og synes ikke det passer seg å teste på jobb :smiley-angelic006

Jeg er nok 10Dpo idag og ikke 13 som jeg trudde, det stemmer bedre med pulsen også! Ingen tr ivertfall og den pleier å komme 10dpo. Pulsen den fortsetter å stige å stige:nailbiting: Tok test idag(vanlig rfsu, ikke tidlig) å jeg ser skyggestrek ivertfall:nailbiting::nailbiting: *Prøver å ikke håpe for mye*:arghh::oops:

Jeg er nok 10Dpo idag og ikke 13 som jeg trudde, det stemmer bedre med pulsen også! Ingen tr ivertfall og den pleier å komme 10dpo. Pulsen den fortsetter å stige å stige:nailbiting: Tok test idag(vanlig rfsu, ikke tidlig) å jeg ser skyggestrek ivertfall:nailbiting::nailbiting: *Prøver å ikke håpe for mye*:arghh::oops:
20210923_100424.jpg

Andre som ser streken? Har tatt sånn ca 5 av disse testene di siste dagene å da har den bare blitt blenda/evnt grålig skyggestrek. Synes denne ser rosa ut i virkeligheten:nailbiting:

Her er TR kommet som ventet :smug: og er nå nede i 24 syklusdager, normalt tidligere er 28 dager men etter kjemisk å tidlig SA så datt den ned til 25.. noen med erfaring med å bli gravid med så kort syklus? Har aldri hatt så kort syklus før men skal også sies at jeg tok første dose med vaksinen på syklusdag 18 så mulig den spiller inn også o_O
Vet du hvor lang lutealfasen din er, altså antall dager etter EL? Vet at den regnes som defekt om den er på mindre enn 10 dager og at det da vil være vanskelig å bli gravid :/

Back
Topp