Takk for gratulasjoner! Måtte ta en ny test nå i ettermiddag. Denne er en vanlig Babyplan test, ikke tatt på morgenurin. Når den da er positiv, så begynner det å gå opp for meg at det har klaffet!
Tok en EL-test for moroskyld, den var også positiv.
Tror ikke heeelt på at jeg er gravid enda, men håper vi er flere som sees i juni-gruppa!
Tok en EL-test for moroskyld, den var også positiv.
Tror ikke heeelt på at jeg er gravid enda, men håper vi er flere som sees i juni-gruppa!
Men har satt nicket ditt under TR. Si i fra hvis du vil stå med «inforekka» på IKM-dag også 
Har skjedd litt mye både på jobb og etterpå her i dag, så tag @ meg om det er noe jeg ikke har fått med meg i lista da, jenter 

Føler meg dog ikke gravid, så er vell rett rundt hjørnet
Jeg har forresten kjent sånne smertefulle stikk som jeg ikke pleier å ha eller ha kjent før, så får se hvordan det utarter seg i morgen. Jeg kan gi en oppdatering da.

og er nå nede i 24 syklusdager, normalt tidligere er 28 dager men etter kjemisk å tidlig SA så datt den ned til 25.. noen med erfaring med å bli gravid med så kort syklus? Har aldri hatt så kort syklus før men skal også sies at jeg tok første dose med vaksinen på syklusdag 18 så mulig den spiller inn også 
Tok test idag(vanlig rfsu, ikke tidlig) å jeg ser skyggestrek ivertfall