Gratulerer så mye!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!

11 dpo og tidlig-test! Hadde rett at jeg så «noe» på testen i går, i dag er det faktisk strek! Krysser finga for at dette holder hele veien.
Når pleier digitaltester å slå ut? Har én liggende, som kan tas på et passende tidspunkt!

Gratulerer❤11 dpo og tidlig-test! Hadde rett at jeg så «noe» på testen i går, i dag er det faktisk strek! Krysser finga for at dette holder hele veien.
Når pleier digitaltester å slå ut? Har én liggende, som kan tas på et passende tidspunkt!
Gratulerer! Kan jeg sette deg på gravid i lista?![]()
Jeg pleier å gjøre det, ja. Men for meg er det spotting og full TR ofte samme dag, bare noen timer senere.Da har man begynt å spotte så kan nok settes på trNår dere registrerer i apper ect, registrer dere da fra dagen man har rosa på papiret?
![]()
var nok bare en skygge hos meg igår. Bare så rart med alle disse stikkingene i lår, lyske og ikke minst hvor trøtt jeg er men sikkert pms. Forventet TR 1-2 dager Min slo ut på sånn strek11 dpo og tidlig-test! Hadde rett at jeg så «noe» på testen i går, i dag er det faktisk strek! Krysser finga for at dette holder hele veien.

samme type test var blenda i går.. 
Her kan jeg se antydning til strekInnså at det nok ikke var det beste bilde jeg la ut..tror dette skal være bedre
![]()

Her kan jeg se antydning til strek![]()
Ja den så jeg og tror ikke jeg kantar noe på den jeg hellerJeijla jo ut bilde av 2 tester i går mener jeg der den ene var samme merket uten antydning til strek
![]()
Ja den så jeg og tror ikke jeg kantar noe på den jeg hellerspennende!
Ja kjenner håpet steg igjen nåkrysser alt jeg kan
![]()