IKM uke 38 ❤️

11 dpo og tidlig-test! Hadde rett at jeg så «noe» på testen i går, i dag er det faktisk strek! Krysser finga for at dette holder hele veien.

Når pleier digitaltester å slå ut? Har én liggende, som kan tas på et passende tidspunkt!

Vedlegg

• F676F3D4-24D0-4267-8ACA-65384285A0AE.jpeg
    F676F3D4-24D0-4267-8ACA-65384285A0AE.jpeg
    136 KB · Visninger: 158
11 dpo og tidlig-test! Hadde rett at jeg så «noe» på testen i går, i dag er det faktisk strek! Krysser finga for at dette holder hele veien.

Når pleier digitaltester å slå ut? Har én liggende, som kan tas på et passende tidspunkt!

Fantastisk! Gratulerer så mye :happy::dummy1::dummy:
:talk017

Her kom TR i dag:( Gratulerer så mye til dere med positiv test og jeg krysser fingrene for resten:rolleyes: så håper jeg å se dere som får TR på besøk i neste ikm gruppe:Heartbigred

Rimelig blenda test i dag og.. kjenner håpet sank betraktelig nå.. ca 11 dpo.. må ha vært en skygge på tidligtesten min :( er vanlige tester jeg har tatt i går og i dag men likevell burde det vel vist noe? :pompus:

Da har man begynt å spotte så kan nok settes på tr :) Når dere registrerer i apper ect, registrer dere da fra dagen man har rosa på papiret? :p

Så gøy å se så mange positive tester allerede, og vi er bare halvveis i uke!! Jeg har nettopp kjøpt meg Maca og Wild Yam (første gang som jeg skal prøve med tilskudd, kan vel ikke skade) og er snart klar til neste pp. :)

Er det flere enn meg som er inne og leser her flere ganger om dagen? Såå spent på positive tester! :angelic:

Og kikker også på mai- og juni-forumet, og drømmer at jeg kan melde meg inn i terminforum snart! :smiley-angelic001

Blenda tester er såå kjedelig :wtf: var nok bare en skygge hos meg igår. Bare så rart med alle disse stikkingene i lår, lyske og ikke minst hvor trøtt jeg er men sikkert pms. Forventet TR 1-2 dager

Stiller om hodet vertfall og satser på bedre lykke i neste pp, da er også mannen hjemme fra jobb hele el uka så det må gå bedre da si :D

Vedlegg

• E10BD748-D91E-4CD8-82BA-E964E83B0D26.jpeg
    E10BD748-D91E-4CD8-82BA-E964E83B0D26.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 94
Back
Topp