IKM uke 38 ❤️

11 eller 12 dpo i dag. Ingen tegn til tr (pleier komme 10 dpo)

Men ingen strek heller..
20210925_074507.jpg

Lørdagens IKM-ere!
Brevdua har dessverre meldt om TR :smiley-angelic003

@Tar livet som det faller seg.. ❤ og @Mumfies hvordan går det med dere? :happy:

Synes det er en antydning til strek på den jeg! Er det en mulighet for at EL kom senere? :)

Synes du??? :greet025 Håper du har rett.
Det er såklart alltid en mulighet, .en hadde positiv el-test søndag og mandag forrige uke, og har veldig stabile sykluser. Fikk med meg toppen og at det sank igjen..

Får vente å se, er en utfordring med kort lutealfase...

Her er mine tester i går og i dag. Om det er hcg-rester fra sa for 4 uker siden eller ny babis får jeg vite på tirsdag. Da blir det besøk hos gyn og ul. Blir spennende, ventetiden er såååå lang. :nailbiting: Slitsom prosess dette. Skulle gjerne sett litt inn i fremtiden…. :D

Vedlegg

• 72CFCA0F-7236-46D7-BF73-F458F71E731E.png
    72CFCA0F-7236-46D7-BF73-F458F71E731E.png
    6,6 MB · Visninger: 122
Jeg synes også jeg ser noe der…. Krysser alt jeg har for deg :happy:

Jøss så spennende, for jeg ser den ikke, og ingenting når jeg ser direkte på testen heller...

Jeg tok denne tre timer senere, anyone?20210925_105223.jpg

Synes jeg ser her også jeg, hvordan ser den ut for deg? :wideyed:

Så bra! For meg er den like blenda.
Tidligere har jeg sett sååå mange streker uten at jeg har vært gravid, nå ser jeg jo ingenting, selv om jeg prøver aldri så mye!

Åååh dere flotte damer!

Men er minst 11 dpo i dag, burde den ikke da vært sterkere? Redd jeg går på ENDA en kjemisk...
Kan jo være den har brukt lengre tid under selve befruktningen. Noen får jo ikke positivt før etter ikm så 11Dpo er jo fortsatt tidlig sånn sett. Jeg fikk selv svakere tester denne gang på samme dpo enn sist, men prøver ikke å sammenligne de og heller se på stigningen. Ta ny test imorgen å se xsmile9

Kan jo være den har brukt lengre tid under selve befruktningen. Noen får jo ikke positivt før etter ikm så 11Dpo er jo fortsatt tidlig sånn sett. Jeg fikk selv svakere tester denne gang på samme dpo enn sist, men prøver ikke å sammenligne de og heller se på stigningen. Ta ny test imorgen å se xsmile9

Ja, det kan jo være. Får krysse fingrene for det!
Og ja, vanlige tester er jo gjerne beregnet fra 14 dpo, så enn veldig tidlig!

Ingen fare, jeg skal teste videre...!

Tror ikke dette går veien ass…. Synes ikke testene blir sterkere og har hatt bittelitt lyserosa på papiret i går og litt nå…. :nailbiting::banghead:

meeeen…. Dersom hvis om det er tr på gang, så er egentlig det også ok. Det betyr nemlig at jeg ENDELIG har hatt en normal syklus på 30 dager for første gang siden spiraluttak i des 2020 :happy:

Vedlegg

• B95451DC-4609-4C7C-8CD9-354A411A0ADC.png
    B95451DC-4609-4C7C-8CD9-354A411A0ADC.png
    6,1 MB · Visninger: 127
Tror ikke dette går veien ass…. Synes ikke testene blir sterkere og har hatt bittelitt lyserosa på papiret i går og litt nå…. :nailbiting::banghead:

meeeen…. Dersom hvis om det er tr på gang, så er egentlig det også ok. Det betyr nemlig at jeg ENDELIG har hatt en normal syklus på 30 dager for første gang siden spiraluttak i des 2020 :happy:
Jeg synes dpo 14 ser sterkere ut jeg, hvordan ser de ut når du sammenligner dem alle tørket? :)
Er jo heller ikke uvanlig med litt rosa på papiret har jeg lest selv om man fortsatt er gravid :happy: masse lykke til!

Føler ikke at jeg ser så mye i dag heller.
Men den ene fra i går ser jeg i alle fall bittelitt på, nå når den er tørket

20210926_073022.jpg

Krysser fingrene for ny spire hos deg, synes testen din så litt sterkere ut i dag ❤️ Men jeg har dessverre også erfaring med positive tester lenge etter SA/MA nå sist, så det kan jo hende det kommer litt rester med TR nå.

Søndagens IKM-ere:
@Bæremamma og @Ejliz er gravid ❤️

@RebelFlower - hvordan går det med deg?

@prøvernr3 - håper testene dine blir sterkere og lykke til hos gyn tirsdag :smiley-angelic003

Back
Topp