Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 eller 12 dpo i dag. Ingen tegn til tr (pleier komme 10 dpo)
Men ingen strek heller..Vis vedlegget 366821
Synes det er en antydning til strek på den jeg! Er det en mulighet for at EL kom senere?![]()
Håper du har rett.
Slitsom prosess dette. Skulle gjerne sett litt inn i fremtiden…. Jeg synes også jeg ser noe der…. Krysser alt jeg har for deg11 eller 12 dpo i dag. Ingen tegn til tr (pleier komme 10 dpo)
Men ingen strek heller..Vis vedlegget 366821

Jeg synes også jeg ser noe der…. Krysser alt jeg har for deg![]()
Jeg tok denne tre timer senere, anyone?Vis vedlegget 366873

Synes jeg ser her også jeg, hvordan ser den ut for deg?![]()
Jeg synes også jeg kan skimte noe der….Jeg tok denne tre timer senere, anyone?Vis vedlegget 366873
Jeg ser, synes den lignet litt på mine i startenJeg tok denne tre timer senere, anyone?Vis vedlegget 366873
Håper det er babystrek
Jeg synes også jeg kan skimte noe der….
Jeg ser, synes den lignet litt på mine i startenHåper det er babystrek
![]()
Kan jo være den har brukt lengre tid under selve befruktningen. Noen får jo ikke positivt før etter ikm så 11Dpo er jo fortsatt tidlig sånn sett. Jeg fikk selv svakere tester denne gang på samme dpo enn sist, men prøver ikke å sammenligne de og heller se på stigningen. Ta ny test imorgen å seÅååh dere flotte damer!
Men er minst 11 dpo i dag, burde den ikke da vært sterkere? Redd jeg går på ENDA en kjemisk...

Kan jo være den har brukt lengre tid under selve befruktningen. Noen får jo ikke positivt før etter ikm så 11Dpo er jo fortsatt tidlig sånn sett. Jeg fikk selv svakere tester denne gang på samme dpo enn sist, men prøver ikke å sammenligne de og heller se på stigningen. Ta ny test imorgen å se![]()

Jeg synes dpo 14 ser sterkere ut jeg, hvordan ser de ut når du sammenligner dem alle tørket?Tror ikke dette går veien ass…. Synes ikke testene blir sterkere og har hatt bittelitt lyserosa på papiret i går og litt nå….
meeeen…. Dersom hvis om det er tr på gang, så er egentlig det også ok. Det betyr nemlig at jeg ENDELIG har hatt en normal syklus på 30 dager for første gang siden spiraluttak i des 2020![]()
masse lykke til!Tror ikke dette går veien ass…. Synes ikke testene blir sterkere og har hatt bittelitt lyserosa på papiret i går og litt nå….
meeeen…. Dersom hvis om det er tr på gang, så er egentlig det også ok. Det betyr nemlig at jeg ENDELIG har hatt en normal syklus på 30 dager for første gang siden spiraluttak i des 2020![]()