IKM uke 38 ❤️

Godt mulig. Men disse skyggene kom bare da EL-testen var positiv og ble borte etterpå. Så man kan jo begynne å lure..
Lett og legge sammen to og to i den settingen, men det skal altså ikke være mulig. Har dessverre hørt at noen periodevis plages med skygger på babyplan, opplevd selv også.

Her hadde jeg EL ja. Disse er tatt over to dager der EL-test var positiv. Ble faktisk gravid også og testet positiv 10 dager etter disse bildene ble tatt. Så jeg tenker at LH er grunnen til disse skyggene, eller så er det et dårlig parti. Men skyggene ble borte etterpå:happy:
Merkelig.. da går det kanskje ann da faktisk :oops:
Jaja får være tålmodig da, og vente å se hvordan det går :happy:

Syklusdag 12. Hadde EL på dag 12-13 noen mnd på rad, men ble litt kluss etter kjemisk. Får bare fortsette å teste. Og fortsette å legge inn aksjer annenhver dag. Så får vi se! Tok vaksinedose 2 i dag også, håper at det ikke gjør ting verre…

ja det må du da :) annenhver dag ja, hjelp, det hadde ikke vi hatt sjangs til med tre barn. :hilarious: Er det deres første?

Her hadde jeg EL ja. Disse er tatt over to dager der EL-test var positiv. Ble faktisk gravid også og testet positiv 10 dager etter disse bildene ble tatt. Så jeg tenker at LH er grunnen til disse skyggene, eller så er det et dårlig parti. Men skyggene ble borte etterpå:happy:
Hm interessant, nei ikke godt å vite hva det kom av da. Men ja kan jo og bare være skygger. Ble bare litt nysgjerrig kjente jeg.

ja det kan godt være, tenker liksom at skyggestreker bør være grå, den der var tydelig blå i kantene.. men jeg kan ikke så mye om sånn, vet du om det er mindre sjans denne PP dersom jeg hadde en kjemisk forrige?:oops:
Jeg ble gravid mnd etter kjemisk :) har hørt at det kan være lettere å bli gravid etter man just har vært gravid pga noe hormoner eller noe?

Positiv eltest i går kveld (smiley), og el-smerter i kveld :)
Tom for el-tester, nysgjerrigheten skulle likt å visst om det hadde vært smiley i dag også… ble bare mulighet til sex i går, satser på det var optimalt da.

Og her mener du at du har eggløsning? :) liker å høre at det er mulig altså. For er liksom så sikker på eggløsning i går i forhold til smertene og tester. Men så syns jeg at jeg ser skygge på graviditetstest i dag. Vet godt at hcg slår ut på eltester men trodde ikke det var mulig motsatt vei.
Det er dessverre ikke vitenskapelig mulig at dette er pga LH. Tipper dette er skyggestreker dessverre :sorry:
*sniker* her er svaret fra make sure da jeg spurte.
upload_2021-9-9_23-0-47.jpeg

De svarte på dette:
Leste dette
Siden hCG og LH har så lik struktur, er det en utfordring å lage tester som kun påviser det ene hormonet og ikke kryssreagerer med det andre. I en graviditetstest kan dette løses ved å bruke monoklonale antistoff som kun gjenkjenner de 25 unike aminosyrene i beta-kjeden til hCG. En slik graviditetstest vil derfor ikke teste positivt på LH.
https://www.naturfag.no/artikkel/vis.html?tid=40744

Aksjer lagt i kveld også, så da har det blitt mandag, onsdag og torsdag:happy:
Usikker på akkurat når EL er, men idag eller i morgen. Får ta en EL-test i morgen også å se om den synker:)

Endelig ser EL ut til å komme! Spent på sykluslengden denne mnd!

Vedlegg

• 4DC2D014-500D-4DEA-A152-2A02F0707853.jpeg
    4DC2D014-500D-4DEA-A152-2A02F0707853.jpeg
    231,2 KB · Visninger: 83
ja det må du da :) annenhver dag ja, hjelp, det hadde ikke vi hatt sjangs til med tre barn. :hilarious: Er det deres første?

Nei, vi har en fra før. Og annenhver dag er «sånn ca», og bare rundt EL :hilarious: Vet ikke hvordan man rekker en gang i uka med tre barn:D

Så usikker på om el har vært eller ikke. Skulle ifølge appen hatt el søndag, men var ikke antydning til el-slim før søndag morgen. Tenkte først at den kom mandag… men så har det gått litt opp og ned med el-slim før jeg fikk skikkelige elsmerter onsdag. Murrer litt igjen idag. Blir ikke klok på kroppen. Burde nok teste etter el, men har alltid hatt syklus stabilt på 28 dager inntil dose to av vaksinen i mai. Siden har den vært på bærturo_O

Krysser fingrene for at EL blir forsinket! Får ikke langt inn aksjer før på søndag kveld :arghh: Den ene appen sier EL lørdag, og den andre mandag. Fikk EL- slim i går og masse i dag:shifty:

Ææ, søren altså, har såå god feeling denne syklusen:rolleyes:Men da er fallhøyden så stoooor :wacky: :nailbiting: :hungover:
Har en litt god følelse jeg også :happy: men ventetiden er lang syns jeg :p
Men du, syns vi kan få lov til å være positive og optimistiske inntil videre jeg!:rolleyes:
Skuffa blir vi tidsnok uansett dersom det ikke klaffer. :sorry:

Krysser fingrene for at EL blir forsinket! Får ikke langt inn aksjer før på søndag kveld :arghh: Den ene appen sier EL lørdag, og den andre mandag. Fikk EL- slim i går og masse i dag:shifty:
Krysser fingrene for deg, for at dere treffer på tiden. Tester du? :)

3DPO, har også en veldig god følelse denne måneden, håper såååå :smiley-angelic001 Begynt med progesteron i dag, og første test ryker 9DPO :)
E5C98921-1B1F-4E68-859D-7811BCD9BBE3.jpeg

Jaa, så godt å høre!:love7 Jeg begynte idag jeg og! Ble litt småkvalm fra to timer etter første pille .. blir spennende å se hva de neste dagene bringer :wtf::woot:

Ja, bivirkningene er jo de samme som pms/graviditet tror jeg :wtf: Har blitt lurt i to PP-er nå :facepalm: Hatt så sykt med murringer :eek: Krysser fingrene for at godfølelsen stemmer for oss ❤️ Til og med mannen har troa her. Som regel er det bare jeg som er optimist :joyful:

Back
Topp