IKM uke 38 ❤️

Så bra! :D Fikk denne i morges, Premom mener 0.92. Nå er jeg tom for tester OG på vei til todagers seminar, så vi får ikke lagt inn mer aksjer uansett :wtf: Toppen min pleier akkurat å bikke 1, så tipper EL er i dag :hilarious: Typisk! Tipper tempen stiger i morgen.
Vis vedlegget 365307
Håpefull på dine vegne! Dere fikk jo lagt inn noen aksjer 1-2 dager før el hvis jeg har lest riktig lenger opp i tråden! Da kan det jo fortsatt gå bra :happy:

Vil bare si at jeg forstår så godt frustrasjonen din! Her tok mannen andre dose med vaksine i går (selve el dagen) så da var han langt i drømmeland lenge før jeg la minsten i går. Fikk heldigvis han med meg dagen før el og 4 dager før el. Så får jeg håpe det holder da :meh: Skal jo kunne være bra nok.
Håper aksjene dere la inn 4 dager før holder til en spire! ❤
Tusentakk ♥️ også legger vi inn idag og håper på at det kan funke ! Hold med 4 dager før sist barn

Han kom hjem nå istad, så jeg hoppet på han, men aldri har sexen føltes så plikt-sex for min del må jeg si… :wacky: (selv om vi prøvde i 3 år på første barnet)
Jeg sa ikke noe til han om at jeg har el, men han skjønte det nok… ja ja, vi fikk ihvertfall lagt inn aksjer :hilarious:

ja du får bare teste i vei, er litt spennende med denne el-testinga :p jeg brukte opp siste testen i dag og fikk heldigvis smilefjeset da. Har hatt to-tre av teststavene som ikke fungerte, sikkert fordi jeg gjorde noe feil…

Du pleier ikke alltid å kaste deg over ham, altså? :hilarious:

Fikk enda svakere strek i dag. Vet ikke helt hva som skjer her, men får bare fortsette å teste… Klarte å gjøre noe feil med den digitale i går, vet ikke hva det kan ha vært!

Håpefull på dine vegne! Dere fikk jo lagt inn noen aksjer 1-2 dager før el hvis jeg har lest riktig lenger opp i tråden! Da kan det jo fortsatt gå bra :happy:

Takk ❤️ Jepp, vi har lagt inn veldig mange aksjer før EL, opptil flere ganger daglig :wideyed: Mannen tok oppgaven veldig seriøst denne måneden :love017

Du pleier ikke alltid å kaste deg over ham, altså? :hilarious:

Fikk enda svakere strek i dag. Vet ikke helt hva som skjer her, men får bare fortsette å teste… Klarte å gjøre noe feil med den digitale i går, vet ikke hva det kan ha vært!
He he, ihvertfall ikke når han kommer så seint på kvelden heim fra jobb og er trøtt og sliten osv

hvor mange dager i syklusen er du nå da?

Hopper meg over her også jeg, for med max utslag på EL-test idag er jeg seinere i løpet enn jeg trodde:)

Landus 30 - PP3 - B1 - EL 10.09 IKM 24.09

E1B0EF97-4659-4DA9-AC7C-3EB517B725F5.jpeg

He he, ihvertfall ikke når han kommer så seint på kvelden heim fra jobb og er trøtt og sliten osv

hvor mange dager i syklusen er du nå da?

Syklusdag 12. Hadde EL på dag 12-13 noen mnd på rad, men ble litt kluss etter kjemisk. Får bare fortsette å teste. Og fortsette å legge inn aksjer annenhver dag. Så får vi se! Tok vaksinedose 2 i dag også, håper at det ikke gjør ting verre…

Er det noen av dere som har erfaring med at eggløsning kan slå ut som svaaaak positiv på graviditetstest? :rolleyes:
Vet det er motsatt men..

Er det noen av dere som har erfaring med at eggløsning kan slå ut som svaaaak positiv på graviditetstest? :rolleyes:
Vet det er motsatt men..
HCG kan slå ut på en LH-test fordi de inneholder de samme stoffene. Men LH kan ikke slå ut på en HCG-test fordi man mangler det siste proteinet som bare HCG har. :pompus:

Sniker. Har opplevd det flere ganger:happy: legger ved bilde av testene.
Og her mener du at du har eggløsning? :) liker å høre at det er mulig altså. For er liksom så sikker på eggløsning i går i forhold til smertene og tester. Men så syns jeg at jeg ser skygge på graviditetstest i dag. Vet godt at hcg slår ut på eltester men trodde ikke det var mulig motsatt vei.

Og her mener du at du har eggløsning? :) liker å høre at det er mulig altså. For er liksom så sikker på eggløsning i går i forhold til smertene og tester. Men så syns jeg at jeg ser skygge på graviditetstest i dag. Vet godt at hcg slår ut på eltester men trodde ikke det var mulig motsatt vei.
Her hadde jeg EL ja. Disse er tatt over to dager der EL-test var positiv. Ble faktisk gravid også og testet positiv 10 dager etter disse bildene ble tatt. Så jeg tenker at LH er grunnen til disse skyggene, eller så er det et dårlig parti. Men skyggene ble borte etterpå:happy:

Back
Topp