Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jah samme herDet er så spennende i i dpo land !! 2 dpo og håper på å vente til 9dpo, men kjenner meg selv, blir vell skuffa over negativ 7dpo![]()
Så gøy at du også prøver på første barn i siste halvdel av 30-åreneJuniblomsten- 38 år- PP3- B1- EL 10/09- IKM 24.09
Føler at «alle» over 35 her inne har ca. tre barn fra før, så føler meg litt «alene» her oppi åra
. Er 37 selv og prøver på første barn.Så gøy at du også prøver på første barn i siste halvdel av 30-åreneFøler at «alle» over 35 her inne har ca. tre barn fra før, så føler meg litt «alene» her oppi åra
. Er 37 selv og prøver på første barn.
Juniblomsten- 38 år- PP3- B1- EL 10/09- IKM 24.09

2 DPO i dag, litt tidlig å bli utålmodig for testing eller?![]()

Sjæææææl! Håper uka flakser forbi i en dundrende fart!2 DPO i dag, litt tidlig å bli utålmodig for testing eller?![]()

Krysser fingrene for deg, for at dere treffer på tiden. Tester du?![]()
3DPO, har også en veldig god følelse denne måneden, håper sååååBegynt med progesteron i dag, og første test ryker 9DPO
Vis vedlegget 365604

Sjæææææl! Håper uka flakser forbi i en dundrende fart!![]()

Deilig da! Skulle ønske jeg hadde noe mer travel kalenderDet håper jeg også! Har heldigvis arbeidshelg nå, og alt for mye på agendaen til uka![]()
Snodig det der når man får ledig tid så er man rett på antall DPO og "det hadde vel ikke skadet med en test" 
Heier![]()

Deilig da! Skulle ønske jeg hadde noe mer travel kalenderSnodig det der når man får ledig tid så er man rett på antall DPO og "det hadde vel ikke skadet med en test"
![]()
Takk i like måteHvis testen din er positiv i morgen rekker dere kanskje søndag kveld akkurat da
![]()
Peaken kommer trolig i morgen. Håper virkelig at det holder med aksjelegging søndag ettermiddag/kveld
Deilig da! Skulle ønske jeg hadde noe mer travel kalenderSnodig det der når man får ledig tid så er man rett på antall DPO og "det hadde vel ikke skadet med en test"
![]()