Helt enig! Noen med noen gode forslag?En trenger virkelig å holde seg opptatt i DPO-land.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Noen med noen gode forslag?En trenger virkelig å holde seg opptatt i DPO-land.![]()

Når blir første DPO? Telles det fra når EL test begynner å bli negativ igjen? Kan jo være litt vanskelig å vite akkurat når EL har vært. Dag to nå med EL smerter og positive EL-testerTrodde idag, men nå tenker jeg kanskje i morgen.

Ja, det er ikke så lett!Har merket at tempen min stiger ganske kort tid etter første positive test hver måned, så 1DPO er som regel allerede dagen etter for min del.
Men har inntrykk av at en del har EL dagen etter peak og 1DPO dagen etter det igjen. Har også lest det du skriver, at egget har sluppet når testen er negativ igjen. Det stemmer også hos meg, for jeg har kort topp, og får bare en eller to positive tester (samme dag) før de blir negative igjen.
Temper du?![]()
Helt enig! Noen med noen gode forslag?![]()

Nei tenker å tempe fra neste syklus om det ikke klaffer på denne. Hadde jo egentlig halvveis gitt opp syklusen før jeg ble bedt om å teste noen dager ekstra, noe som gav utslag. Er jo egentlig første PP jeg får testet ordentligDe to forrige syklusene har det vært både telttur og gutterommet hos svigers, så blitt veldig sånn halvveis.
Spennende å se da, har du godfølelsen? 
Helt enig! Noen med noen gode forslag?![]()

Kjenner til den gutterom-utfordringenSpennende å se da, har du godfølelsen?
![]()
Men tror det handler om at jeg endelig har sett at kroppen fungerer, jeg har for første gang jeg vet om både regelmessig mens og EL. Da jeg sluttet på p-piller med exen for å se hvordan kroppen funket hadde jeg ikke mens på over et år pga. prolaktinnivå. Vi skulle jo gjennom PGD pga han var engstelig for min sykdom, det ble slutt før vi rakk uttak og med ny kjæreste så har vi bestemt oss for å bare ta sjansen Se der ja, krysser fingrene

I morgen burde jo passe perfekt med eggløsning!

Endelig! Satser på svakere test senere i dag, sånn at denne registreres som Peak i Premom. I så fall antar jeg at jeg har EL i morgen! Fortsatt ikke over i dpo-land, altså. Ulempen med EL på søndager![]()
Og jeg blir så glad når deres positive tester begynner å dukke opp i IKM-gruppen. Så jeg følger med! 
Hei! Vi tar prøvepause denne måneden. Men om vi hadde prøvd, så hadde det vært IKM uke 38. Men jeg klarer ikke å ta forumpause...Og jeg blir så glad når deres positive tester begynner å dukke opp i IKM-gruppen. Så jeg følger med!
Er nå ferdig med begge vaksiner, og jeg fikk nå nettopp prøvesvar fra gyn. Ingen celleforandring lenger, ikke nødvendig med konisering. Mannen skal også snart sjekkes etter over 1 år med prøving... jeg ble sjekket og "alt er i orden". Gleder meg til neste pp allerede!!!
Og mannen er snart 45, så greit at han også sjekkes. Men kjenner jeg er noe nervøs og spent til dette! Noen tips? Allerede?2 DPO i dag, litt tidlig å bli utålmodig for testing eller?![]()

3 dpo i dag da! Guri, så spennende 
Allerede?3 dpo i dag da! Guri, så spennende
![]()