IKM UKE 37+38

9 dpo kveld her, ikke så god på å spare opp merker jeg, føler jeg har tisset 40 ganger i dag :smiley-ashamed004
IMG_0200.jpeg

10 DPO

Jeg har fortsatt dårlig mobilkamera, men her ser jeg strek uten å myse. Øverste er fra i morgen. Svak strek synlig innen frist, men jeg rakk ikke ta bilde av den dag. Nederste er tatt nettopp og avbildet innen frist.

Nå er det bare å krysse fingrene for at dette ikke er en streifer. Har en heftig arbeidsuke med tre 13-timersdager + jobb lørdag og søndag, så håper ikke det virker for negativt på prosessen.

Vedlegg

• IMG_7103.jpeg
    IMG_7103.jpeg
    831,6 KB · Visninger: 89
10 DPO

Jeg har fortsatt dårlig mobilkamera, men her ser jeg strek uten å myse. Øverste er fra i morgen. Svak strek synlig innen frist, men jeg rakk ikke ta bilde av den dag. Nederste er tatt nettopp og avbildet innen frist.

Nå er det bare å krysse fingrene for at dette ikke er en streifer. Har en heftig arbeidsuke med tre 13-timersdager + jobb lørdag og søndag, så håper ikke det virker for negativt på prosessen.
Gratulerer, ganske tydelig strek den siste der :love017

Tok en til ;) Ny type test, og ny urin. Dette er vanlig baby plan gtest.
Liten tvil ❤️❤️❤️ Måtte den klore seg fast helt til mai
Er så redd etter SA i uke 10 i sommer. Er jo ikke så ung lenger. Men skal iallefall gjøre alt riktig

Vedlegg

• att.ZVF_chAmXGJcCn60pmFuao4YkyoGOZ_NkXU2Z27dd7w.jpeg
    att.ZVF_chAmXGJcCn60pmFuao4YkyoGOZ_NkXU2Z27dd7w.jpeg
    80,6 KB · Visninger: 66
Så mye spennende tester her i dag :Heartred

4dpo her (5dpo nå etter midnatt), og har hatt murringer og stikkinger nederst i magen siden i dag tidlig. Får og litt ekstra intens stikkende følelse nederst i magen når jeg strekker meg og noen ganger når jeg hoster. Brystene er også litt sporadisk ømme:hilarious:
Nå er jeg på ferie og blir borte til søndag kveld, så venter med test til mandag/tirsdag, da er jeg 8/9dpo :love017

10 DPO

Gratulerer!

1000008810.jpg

Tempdropp ser kjedelig ut ja :shifty:
Men for min del betyr det ikke at løpet er kjørt!
Jeg legger ved bilde av forrige tempgraf når jeg ble gravid i 2018

Vedlegg

• Screenshot_20250912_063303_FF App.jpg
    Screenshot_20250912_063303_FF App.jpg
    127,4 KB · Visninger: 30
Vis vedlegget 469582
Tempdropp ser kjedelig ut ja :shifty:
Men for min del betyr det ikke at løpet er kjørt!
Jeg legger ved bilde av forrige tempgraf når jeg ble gravid i 2018
Oi! Spennende, for jeg har aldri i mitt liv sett en strek på en graviditetstest (som er min egen hehe), men når jeg sjekket first response testen så ser den sånn ut:
IMG_0204.jpeg

Er det jeg som ser syner? Eller er det fordi kontrollstreken er rar?

Oi! Spennende, for jeg har aldri i mitt liv sett en strek på en graviditetstest (som er min egen hehe), men når jeg sjekket first response testen så ser den sånn ut:
Vis vedlegget 469584
Er det jeg som ser syner? Eller er det fordi kontrollstreken er rar?
Oj, kontrollstreken var veldig rar ja! Men der tydelig den andre streken! Kan du ta en til?

Back
Topp