Blir spennende i dagene fremoverHelt klart positiv denne da!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende i dagene fremoverHelt klart positiv denne da!![]()
Positiv!8dpo kveld.
Jeg ser da «noe».
Dette er RSFU test ofte - altså ikke tidlig test.
Jeg vil si at det «noe» er rosa i virkeligheten. Men kan være ønsketenkning![]()
Ja, prøver å ikke få for store forhåpningerÅåå det blir så spennende å se morgendagens test![]()

Gratulerer, ganske tydelig strek den siste der10 DPO
Jeg har fortsatt dårlig mobilkamera, men her ser jeg strek uten å myse. Øverste er fra i morgen. Svak strek synlig innen frist, men jeg rakk ikke ta bilde av den dag. Nederste er tatt nettopp og avbildet innen frist.
Nå er det bare å krysse fingrene for at dette ikke er en streifer. Har en heftig arbeidsuke med tre 13-timersdager + jobb lørdag og søndag, så håper ikke det virker for negativt på prosessen.

Nydelig!9 dpo kveld her, ikke så god på å spare opp merker jeg, føler jeg har tisset 40 ganger i dag
Vis vedlegget 469571
Gratulerer!10 DPO
Jeg har fortsatt dårlig mobilkamera, men her ser jeg strek uten å myse. Øverste er fra i morgen. Svak strek synlig innen frist, men jeg rakk ikke ta bilde av den dag. Nederste er tatt nettopp og avbildet innen frist.
Nå er det bare å krysse fingrene for at dette ikke er en streifer. Har en heftig arbeidsuke med tre 13-timersdager + jobb lørdag og søndag, så håper ikke det virker for negativt på prosessen.
Tempdropp 10 dpo i dag her også10dpo og tempdrop, ike braVis vedlegget 469580

10dpo og tempdrop, ike bra![]()
Oi! Spennende, for jeg har aldri i mitt liv sett en strek på en graviditetstest (som er min egen hehe), men når jeg sjekket first response testen så ser den sånn ut:Vis vedlegget 469582
Tempdropp ser kjedelig ut ja
Men for min del betyr det ikke at løpet er kjørt!
Jeg legger ved bilde av forrige tempgraf når jeg ble gravid i 2018
Oj, kontrollstreken var veldig rar ja! Men der tydelig den andre streken! Kan du ta en til?Oi! Spennende, for jeg har aldri i mitt liv sett en strek på en graviditetstest (som er min egen hehe), men når jeg sjekket first response testen så ser den sånn ut:
Vis vedlegget 469584
Er det jeg som ser syner? Eller er det fordi kontrollstreken er rar?
Tenker tilbake negativitet min! Alt samme test, tydeligere og rosa i virkeligheten!10dpo og tempdrop, ike braVis vedlegget 469580
Åå spennendeTenker tilbake negativitet min! Alt samme test, tydeligere og rosa i virkeligheten!
Vis vedlegget 469586Vis vedlegget 469587Vis vedlegget 469588Vis vedlegget 469589

Tok en Babyplan som er helt blank, så jeg mistenker det bare er noe feil, selv om first response er mer sensitive da. Googla litt og så ut som mange hadde opplevd prikkete strekOj, kontrollstreken var veldig rar ja! Men der tydelig den andre streken! Kan du ta en til?