IKM UKE 37+38

Fikk jo positiv tidligtest 7-8 dpo.. Har etter det vært tom for tidligtester, så har kun testet med vanlig bp strimmel som har vært svaaaaaaakt positiv - nesten usynlig. Frem til ikveld - ENDELIG en ganske tydelig strek!! Denne ventetiden er faktisk ganske grusom.. Skal i vei å måle hcg igjen imorgen..

Er 11-12 dpo i dag

Håper håper håper fortsatt att dette går veien :sad015:smiley-angelic001:nailbiting::shy::Heartpink
IMG_8408.jpeg
IMG_8401.jpeg

Har spottet bittelite brunt i dag, men samtidig har jeg nettopp nå fått denne…
De har vært helt blenda til nå. 11DPO.
HÅPER!!!!
Så gøy! Gratulerer ❤️
Jeg har forresten spottet brunt med alle mine 3 vellykkede svangerskap rett rundt IKM. Så det trenger ikke bety noe.
Håper streken utvikler seg og sitter helt til mai ❤️

16 dpo og ser herved syner. Hadde to dråper friskt blod ved et dobesøk i går og spottet lyserosa resten av kvelden. Var sikker på at tr var kommet, men ingen ting i dag eller i natt.
IMG_4442.jpeg
IMG_4443.jpeg

Har skjønt det slik at bp tidligtester ofte har skygge, er 7 dpo og dør etter å teste men orker ikke skygger! Vil skyggen komme hvis jeg dypper en i vann? Da har jeg noe å sammenligne med og kan slippe å få opp håper av skygger :dead:

Har skjønt det slik at bp tidligtester ofte har skygge, er 7 dpo og dør etter å teste men orker ikke skygger! Vil skyggen komme hvis jeg dypper en i vann? Da har jeg noe å sammenligne med og kan slippe å få opp håper av skygger :dead:
Ta bilde med blitz, det hjalp med og fjerne skygger her i alle fall:) Etter å ha studert disse testene intenst over flere pp nå så føler jeg det er det at feltet der streken skal komme er litt blankere som gjør at det får annet spill i lyset og lurer oss:wtf: hver gang:hilarious:

Det kommer nok an på. Noen "skygger" er nok utslag av at mange har litt hcg i kroppen uten å være gravide. Altså det er derfor man sier at hcg "under 5" er "ikke gravid". Jeg personlig vet at jeg har 0,0 i hcg til vanlig, og har aldri fått en skygge. Målte en gang hcg i blod supertidlig i ett svangerskap. Svaret var 2,5. Jeg visste da at noe hadde festet seg fordi jeg vanligvis har hcg på 0,0. Jeg tok en urinstrimmel samtidig og der kunne jeg skimte en "skygge".

Jeg begynte å blø nå da, så da er vi hvertfall to om det :Heartpink :( får bare krysse fingrene for at det blir noe som holder snart :sorry:
Du blir også ikm uke 41 neste gang? Håper det sitter med termin i juni for deg :Heartred

Skulle hatt noen kjerringråd å teste ut til neste prøveperiode hehe

Back
Topp