Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1dpo så har nok ikke med det å gjøre

Så gøy! GratulererHar spottet bittelite brunt i dag, men samtidig har jeg nettopp nå fått denne…
De har vært helt blenda til nå. 11DPO.
HÅPER!!!!
Tusen takkSå gøy! Gratulerer
Jeg har forresten spottet brunt med alle mine 3 vellykkede svangerskap rett rundt IKM. Så det trenger ikke bety noe.
Håper streken utvikler seg og sitter helt til mai![]()

Oi spennende! Ser jo veldig rosa ut! Håper det utvikler seg til noe mer16 dpo og ser herved syner. Hadde to dråper friskt blod ved et dobesøk i går og spottet lyserosa resten av kvelden. Var sikker på at tr var kommet, men ingen ting i dag eller i natt.
Vis vedlegget 469320Vis vedlegget 469321

Ta bilde med blitz, det hjalp med og fjerne skygger her i alle fallHar skjønt det slik at bp tidligtester ofte har skygge, er 7 dpo og dør etter å teste men orker ikke skygger! Vil skyggen komme hvis jeg dypper en i vann? Da har jeg noe å sammenligne med og kan slippe å få opp håper av skygger![]()
hver gang
Jeg begynte å blø nå da, så da er vi hvertfall to om detDet stod søren meg en rev og så på meg da jeg rundet hjørnet før bussholdeplassen nå nettopp. Det som skulle være et tegn i spådommen min.
Det er som om skjebnen står og ler meg rett opp i ansiktet![]()

Det kommer nok an på. Noen "skygger" er nok utslag av at mange har litt hcg i kroppen uten å være gravide. Altså det er derfor man sier at hcg "under 5" er "ikke gravid". Jeg personlig vet at jeg har 0,0 i hcg til vanlig, og har aldri fått en skygge. Målte en gang hcg i blod supertidlig i ett svangerskap. Svaret var 2,5. Jeg visste da at noe hadde festet seg fordi jeg vanligvis har hcg på 0,0. Jeg tok en urinstrimmel samtidig og der kunne jeg skimte en "skygge".Har skjønt det slik at bp tidligtester ofte har skygge, er 7 dpo og dør etter å teste men orker ikke skygger! Vil skyggen komme hvis jeg dypper en i vann? Da har jeg noe å sammenligne med og kan slippe å få opp håper av skygger![]()
Du blir også ikm uke 41 neste gang? Håper det sitter med termin i juni for degJeg begynte å blø nå da, så da er vi hvertfall to om det![]()
får bare krysse fingrene for at det blir noe som holder snart
![]()
Neiiii! Jeg hadde såååå håp for deg! Håper kroppen skjønner greia neste ppJeg begynte å blø nå da, så da er vi hvertfall to om det![]()
får bare krysse fingrene for at det blir noe som holder snart
![]()
klemmer til degSå slitsom og kjipt når kroppen jobber mot prøvinga…. I dag har det begynt å stige!! Cd 28Samme, jeg fikk EL på svimlende CD 29 denne gangen. Det er til å rive av seg håret.

Synes det er litt sent om det er ekte, har ikke helt troenOi spennende! Ser jo veldig rosa ut! Håper det utvikler seg til noe mer![]()